abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 april 2019 @ 17:11:50 #176
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_185973293
Vrouwen die snel hun benen spreiden worden over het algemeen door mannen bijna altijd als seksobject gezien. Een enkele uitzondering die het anders zien....zoals DaggerOne bijvoorbeeld. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  maandag 1 april 2019 @ 17:11:56 #177
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185973295
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:10 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Ik vind het altijd een beetje awkward om dan nog contact te zoeken
Ja, ik ook hoor. Maar ga toch meestal met de instelling dat ik nooit meer iets van diegene hoor. Of de date moet echt heel leuk zijn, dan verwacht ik daarna nog wel contact en zal ik ook zeker geen seks hebben op de eerste date.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185973299
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:10 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

:')

Maar als het een man is is het een god :')[ afbeelding ]
Nee, daarom doe ik zulke dingen niet en ook nooit gedaan.
pi_185973314
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:06 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Gek genoeg denken vrouwen daar toch anders over. En een vrouw die op elke eerste date haar benen spreid noem ik een slet. Daar hoef ik het dus niet zo nauw mee te nemen. Ze neukt toch al met Jan en alleman
Vrouwen moet dingen niet voor mannen gaan invullen. En andersom ook niet.

En iemand een slet noemen lijkt me ook nogal onzeker gedrag. Waarom zou je problemen hebben met een meid die vaak seks heeft?
pi_185973331
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:11 schreef Samuel24 het volgende:
Vrouwen die snel hun benen spreiden worden over het algemeen door mannen bijna altijd als seksobject gezien. Een enkele uitzondering die het anders zien....zoals DaggerOne bijvoorbeeld. :')
Onzin. Maar een klein deel van de mensen die met elkaar op date gaan zijn uiteindelijk ook geschikt om met elkaar een relatie aan te gaan. Maar een groot deel van de singles zal geen nee zeggen tegen seks met iemand waar ze al mee ingestemd hebben om mee op date te gaan. Dan lijkt het net alsof de seks de oorzaak is van het niet verder ontwikkelen van de relatie, maar in feite is het gewoon omdat ze elkaar gewoon niet zo leuk vinden.
pi_185973333
quote:
Misschien moet je je ervaringen op Grindr alleen daar op betrekken.
  maandag 1 april 2019 @ 17:13:51 #182
484106 Kopjechino
pi_185973337
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:11 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Wat is daar cru aan? Je noemt het nu fouten dus je weet zelf ook wel hoe dit type vrouw in de volksmond genoemd wordt.
Ja, maar als mannen het doen zijn ze stoer. Waar is de logica daarin :')
pi_185973339
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:13 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Onzin. Maar een klein deel van de mensen die met elkaar op date gaan zijn uiteindelijk ook geschikt om met elkaar een relatie aan te gaan. Maar een groot deel van de singles zal geen nee zeggen tegen seks met iemand waar ze al mee ingestemd hebben om mee op date te gaan. Dan lijkt het net alsof de seks de oorzaak daarvan is, maar in feite is het gewoon omdat ze elkaar gewoon niet zo leuk vinden.
Exactemento. Right on the mark.
  maandag 1 april 2019 @ 17:18:46 #184
475456 Samuel24
pi_185973441
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:13 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Misschien moet je je ervaringen op Grindr alleen daar op betrekken.
Ik zit nooit op Grindr.
Maar ik heb vroeger genoeg seks afspraakjes gehad en ik weet zelf ook wel heel goed dat als een vent graag zo snel mogelijk seks met je wilt dat dat meestal dan bij 1 keer blijft en het alleen puur om de seks gaat.
Maar als hij wel geduld en respect toont naar je dan betekent het vaak dat hij wel wat in je ziet. En je mogelijk zelfs leuk vind. Zo simpel is het. :')
  maandag 1 april 2019 @ 17:19:53 #185
484106 Kopjechino
pi_185973461
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:18 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Ik zit nooit op Grindr.
Maar ik heb vroeger genoeg seks afspraakjes gehad en ik weet zelf ook wel heel goed dat als een vent graag zo snel mogelijk seks met je wilt dat dat meestal dan bij 1 keer blijft en het alleen puur om de seks gaat.
Maar als hij wel geduld en respect toont naar je dan betekent het vaak dat hij wel wat in je ziet. En je mogelijk zelf leuk vind. Zo simpel is het. :')
Ben het met je eens.
  maandag 1 april 2019 @ 17:20:44 #186
475456 Samuel24
pi_185973473
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:19 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ben het met je eens.
:Y ! De signalen liegen er niet om. Dus wat dat betreft zijn mannen daar heel eerlijk in. :')
pi_185973481
quote:

[..]

Ik zit nooit op Grindr.
Maar als hij wel geduld en respect toont naar je dan betekent het vaak dat hij wel wat in je ziet. En je mogelijk zelf leuk vind. Zo simpel is het. :')
Ja vaak is het zo, maar dus niet altijd. Het is geen wetmatigheid :')

Dit soort waangedachten leiden er alleen maar toe dat dates mislukken, omdat de ene partij het voor de ander gaat invullen.
pi_185973497
quote:

[..]

Ik zit nooit op Grindr.
Maar als hij wel geduld en respect toont naar je dan betekent het vaak dat hij wel wat in je ziet. En je mogelijk zelfs leuk vind. Zo simpel is het. :')
Bij homo's gaat dat meestal toch iets anders dan bij hetero's. Homo's zijn doorgaans makkelijker in het casual afspreken voor seks dan man/vrouw. (Heb ik mij laten vertellen door mijn homo huisgenoot die ik al 6 jaar ken en waarvan ik meerdere van z'n scharrels op de gang tegengekomen ben).
  maandag 1 april 2019 @ 17:22:04 #189
484106 Kopjechino
pi_185973501
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:20 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

:Y ! De signalen liegen er niet om. Dus wat dat betreft zijn mannen daar heel eerlijk in. :')
Of juist niet. Vaak genoeg leugens om dit soort dingen gehoord :')
  maandag 1 april 2019 @ 17:26:42 #190
475456 Samuel24
pi_185973592
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:20 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja vaak is het zo, maar dus niet altijd. Het is geen wetmatigheid :')
Nou geloof me. Als een man zo snel mogelijk seks met je wilt. Daar geen woorden aan vuil maakt verder. Hup kleren uit. Dr in dr uit. Snel klaarkomen. Hup kleren weer aan trekken. En fijne dag nog en tot ziens: dan betekent dat gewoon dat hij je verder niet leuk vind maar gewoon graag seks wou. Als jij @DaggerOne werkelijk denk dat dat soms niet waar is dan ben jij gewoon naïef. :')

quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:20 schreef DaggerOne het volgende:

Dit soort waangedachten leiden er alleen maar toe dat dates mislukken, omdat de ene partij het voor de ander gaat invullen.
Er valt niks in te vullen vriend. Je moet gewoon de lichaamshouding lezen en dat zegt wel genoeg. Zeker bij mannen. :')
pi_185973609
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:12 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Vrouwen moet dingen niet voor mannen gaan invullen. En andersom ook niet.

En iemand een slet noemen lijkt me ook nogal onzeker gedrag. Waarom zou je problemen hebben met een meid die vaak seks heeft?
Als ze dat wil moet ze dat doen, maar dat wil niet zeggen dat ik daar nog interesse in heb. En dat is mijn goed recht. En een vrouw die neukt met iedereen is gewoon een slet. Iets met sleutels en sloten
  maandag 1 april 2019 @ 17:29:25 #192
475456 Samuel24
pi_185973633
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:21 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Bij homo's gaat dat meestal toch iets anders dan bij hetero's. Homo's zijn doorgaans makkelijker in het casual afspreken voor seks dan man/vrouw. (Heb ik mij laten vertellen door mijn homo huisgenoot die ik al 6 jaar ken en waarvan ik meerdere van z'n scharrels op de gang tegengekomen ben).
Ja omdat het twee mannen zijn. Dus die begrijpen elkaar vaak ook beter wat betref seksuele behoefte´s.
Mannen (ook homo´s) voelen vaak ook geen verbondenheid als ze met die persoon seks hebben gehad.
Vrouwen lijken daar toch sneller toe geneigd te zijn.
pi_185973663
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:29 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Ja omdat het twee mannen zijn. Dus die begrijpen elkaar vaak ook beter wat betref seksuele behoefte´s.
Mannen (ook homo´s) voelen vaak ook geen verbondenheid als ze met die persoon seks hebben gehad.
Vrouwen lijken daar toch sneller toe geneigd te zijn.
Ja eens, en ik ben zelf gewoon hetero. Vaak genoeg gehad dat ik hem met een jongen tegenkwam in de gang, ff lullen en dan was het van "maar wij gaan ff naar mijn kamer he haha" En dan wist je al hoe laat het was. Nou ja prima toch, makkelijker dan vrouwen, waarbij sommigen het als 4D schaken zien.
  maandag 1 april 2019 @ 17:31:37 #194
475456 Samuel24
pi_185973667
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:27 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Als ze dat wil moet ze dat doen, maar dat wil niet zeggen dat ik daar nog interesse in heb. En dat is mijn goed recht. En een vrouw die neukt met iedereen is gewoon een slet. Iets met sleutels en sloten
Pardon? Waar heb jij het nou weer over? :')
Als een vrouw graag seks wilt met verschillende sekspartners is zij meteen een slet? 8)7
  maandag 1 april 2019 @ 17:33:32 #195
475456 Samuel24
pi_185973704
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:31 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja eens, en ik ben zelf gewoon hetero. Vaak genoeg gehad dat ik hem met een jongen tegenkwam in de gang, ff lullen en dan was het van "maar wij gaan ff naar mijn kamer he haha" En dan wist je al hoe laat het was. Nou ja prima toch, makkelijker dan vrouwen, waarbij sommigen het als 4D schaken zien.
Ja klopt helemaal. En wat dat betreft ben ik soms blij dat ik geen hetero ben eigenlijk. :')
pi_185973729
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:31 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Pardon? Waar heb jij het nou weer over? :')
Als een vrouw graag seks wilt met verschillende sekspartners is zij meteen een slet? 8)7
Ja zoek voor de grap eens de definitie van het woord slet op.
  maandag 1 april 2019 @ 17:40:05 #197
475456 Samuel24
pi_185973784
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:35 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Ja zoek voor de grap eens de definitie van het woord slet op.
Nee zoek ik niet.
Maar wat zijn mannen dan als ze zo veel mogelijk vrouwen neuken?
Of mogen mannen dat wel gewoon doen (volgens jou) zonder er een benaming bij te krijgen? :')
pi_185973802
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:10 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

"Hey, sex was lekker, volgende keer anaal?"
_O-
pi_185973817
quote:
Mannen die vrouwen een slet vinden omdat ze seks heeft zijn meestal van die onzekere types zoals Elliot Rodgers
pi_185973828
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:12 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Nee, daarom doe ik zulke dingen niet en ook nooit gedaan.
Preuts
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')