abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 april 2019 @ 16:32:14 #151
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185972543
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 16:25 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Hmmmm zeer goed punt.

Misschien ben ik iets te oudbollig geworden, eerst daten, dan neuken
Goede instelling. Als je serieus wil zijn tenminste :)
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185972569
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 16:25 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Hmmmm zeer goed punt.

Misschien ben ik iets te oudbollig geworden, eerst daten, dan neuken
Ik weet het wel zeker.

Laat dat hele sociaal geconditioneerde proces van daten los, en focus gewoon op het hebben van lol met elkaar. Als daar seks bijhoort, prima.

Of iemand een relatie wil is trouwens ook afhankelijk van met wie die persoon date, en hoe leuk het is. Ik kan bijvoorbeeld best openstaan voor een relatie, maar wel met een leuke meid. Met een niet zo leuke meid zal ik ineens niet openstaan voor een relatie. Andersom is dit ook zo, dus focus er op dat zo iemand jou leuk vindt.
pi_185972576
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 16:32 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Goede instelling. Als je serieus wil zijn tenminste :)
Nee juist niet (helemaal). Hij moet gewoon doen waar ie zin in heeft en geen sociaal wenselijk patroon volgen van 'hoe het zou moeten'. Dan beperk je jezelf.
  maandag 1 april 2019 @ 16:37:08 #154
484106 Kopjechino
pi_185972638
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 16:33 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Nee juist niet (helemaal).
Sorry, maar als iemand mij gelijk volpompt op de eerste date ga ik er niet vanuit dat hij een serieuze relatie wil aangaan.
pi_185972674
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 16:37 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Sorry, maar als iemand mij gelijk volpompt op de eerste date ga ik er niet vanuit dat hij een serieuze relatie wil aangaan.
Daar sla je de plank mis.

De meeste mannen staan altijd wel open voor seks, ongeacht in hoeverre ze geinteresseerd zijn in meer. Als hij daarna nog contact met je zoekt, kan het best zijn dat ie open staat om verder te daten.

Dit soort denkbeelden leiden er volgens mij toe dat veel dates mislukken omdat mensen al van bepaalde zaken uitgaan.
pi_185972756
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 16:38 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

De meeste mannen staan altijd wel open voor seks, ongeacht in hoeverre ze geinteresseerd zijn in meer. Als hij daarna nog contact met je zoekt, kan het best zijn dat ie open staat om verder te daten.

Dit soort denkbeelden leiden er volgens mij toe dat veel dates mislukken omdat mensen al van bepaalde zaken uitgaan.
Dus hoffelijkheid is dood?

Tijd om mijn paard, harnas, schild en zwaar maar te verkopen.
pi_185972763
quote:

[..]

De meeste mannen staan altijd wel open voor seks, ongeacht hoe geinteresseerd ze zijn in meer. Als hij daarna nog contact met je zoekt, kan het best zijn dat ie open staan om verder te daten.

Spreek voor jezelf. Als ik iemand zo leuk vind dat ik er verder mee wil ben ik heus wel bereid om te wachten. Als ik een leuk voor de neuk vrouw ontmoet doe ik nul moeite om te wachten. Dan is haar eerst leren kennen niet nodig.
pi_185972764
Leuke interessante discussie trouwens
  maandag 1 april 2019 @ 16:43:40 #159
484106 Kopjechino
pi_185972785
quote:

[..]

Kan zijn dat ik net de verkeerde mannen heb getroffen dan. Heb het alleen nog niet eerder meegemaakt dat ze daarna nog wat laten horen en als ze dat wel deden gaven ze aan alleen geïnteresseerd te zijn in fwb.
Voor mij persoonlijk geeft zoiets de verkeerde signalen af. Als iemand niet gelijk z'n lul uit zijn broek hangt op date 1 neem ik het serieuzer.
  maandag 1 april 2019 @ 16:44:12 #160
484106 Kopjechino
pi_185972801
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 16:42 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf. Als ik iemand zo leuk vind dat ik er verder mee wil ben ik heus wel bereid om te wachten. Als ik een leuk voor de neuk vrouw ontmoet doe ik nul moeite om te wachten. Dan is haar eerst leren kennen niet nodig.
Dit dus ja.
pi_185972997
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 16:42 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat je niet kan wachten? Als dat is wat je wil moet je dat vooral doen.

Ik zeg alleen dat als een man de eerste date neukt dat niet hoeft te betekenen dat hij niet serieus is.
pi_185973075
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 16:43 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Kan zijn dat ik net de verkeerde mannen heb getroffen dan. Heb het alleen nog niet eerder meegemaakt dat ze daarna nog wat laten horen en als ze dat wel deden gaven ze aan alleen geïnteresseerd te zijn in fwb.
Voor mij persoonlijk geeft zoiets de verkeerde signalen af. Als iemand niet gelijk z'n lul uit zijn broek hangt op date 1 neem ik het serieuzer.
Als de seks geweldig is en jullie leuke gesprekken hebben, zou ik niet weten waarom een man niet verder zou willen daten. Blijkbaar is 1 van die twee dus niet goed. Hij vond je niet leuk genoeg. Dat dit jouw ervaring is wil niet zeggen dat dit altijd zo is. Zo heb ik persoonlijk genoeg dates gehad waarbij op de eerste date werd geneukt maar dat ik zeker nog wel geinteresseerd was. Alleen maar meer juist.

Het interesseniveau van iemand zegt hoe leuk die persoon je vindt, niet op hoeveelste date iemand met je in bed duikt. Dus kijk niet naar dat gegeven zelf, maar naar het feit of iemand daarna nog verder wil.
pi_185973094
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 16:44 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Dit dus ja.
:')
  maandag 1 april 2019 @ 17:01:01 #164
484106 Kopjechino
pi_185973106
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 16:59 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Als de seks geweldig is en jullie leuke gesprekken hebben, zou ik niet weten waarom een man niet verder zou willen daten. Blijkbaar is 1 van die twee dus niet goed. Hij vond je niet leuk genoeg. Dat dit jouw ervaring is wil niet zeggen dat dit altijd zo is. Zo heb ik persoonlijk genoeg dates gehad waarbij op de eerste date werd geneukt maar dat ik zeker nog wel geinteresseerd was. Alleen maar meer juist.

Het interesseniveau van iemand zegt hoe leuk die persoon je vindt, niet op hoeveelste date iemand met je in bed duikt. Dus kijk niet naar dat gegeven zelf, maar naar het feit of iemand daarna nog verder wil.
Oké, ik ga mezelf maar aanmelden bij the undateables ^O^
pi_185973118
quote:
9s.gif Op maandag 1 april 2019 16:42 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Dus hoffelijkheid is dood?

Tijd om mijn paard, harnas, schild en zwaar maar te verkopen.
Hoffelijkheid heeft niks te maken met seks.
  maandag 1 april 2019 @ 17:01:49 #166
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_185973126
DaggerOne weet het allemaal zo goed he. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_185973160
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:01 schreef Samuel24 het volgende:
DaggerOne weet het allemaal zo goed he. :')
Ik leg mijn punten uit, we zitten op een discussieforum. Als iemand het er niet mee eens is, fine. Maar wat ik denk werkt uitstekend voor mij, en dat deel ik met anderen.

Jij snapt dit concept niet zo goed. Maargoed, dat geldt wel voor meer zaken :D
pi_185973218
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 16:56 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat je niet kan wachten? Als dat is wat je wil moet je dat vooral doen.

Ik zeg alleen dat als een man de eerste date neukt dat niet hoeft te betekenen dat hij niet serieus is.
Gek genoeg denken vrouwen daar toch anders over. En een vrouw die op elke eerste date haar benen spreid noem ik een slet. Daar hoef ik het dus niet zo nauw mee te nemen. Ze neukt toch al met Jan en alleman
pi_185973244
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:01 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Oké, ik ga mezelf maar aanmelden bij the undateables ^O^
Het kan wel helpen als jij de man wat langer laat wachten natuurlijk, aangezien mannen altijd seks kunnen hebben. Door hem meer te laten investeren in jou voordat je seks hebt, kom je er wel achter hoe graag hij je echt wil.
  maandag 1 april 2019 @ 17:08:32 #170
484106 Kopjechino
pi_185973251
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:06 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Gek genoeg denken vrouwen daar toch anders over. En een vrouw die op elke eerste date haar benen spreid noem ik een slet. Daar hoef ik het dus niet zo nauw mee te nemen. Ze neukt toch al met Jan en alleman
Vrouwen een slet noemen om die reden is ook weer cru om te zeggen. Heb ook veel fouten gemaakt, maar wil niet zeggen dat ik een slet ben.
  maandag 1 april 2019 @ 17:09:13 #171
484106 Kopjechino
pi_185973259
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:08 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het kan wel helpen als jij de man wat langer laat wachten natuurlijk, aangezien mannen altijd seks kunnen hebben. Door hem meer te laten investeren in jou voordat je seks hebt, kom je er wel achter hoe graag hij je echt wil.
Ook geprobeerd, werkte niet. Maar, zal wel aan mij liggen dan.
pi_185973268
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 16:43 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ik vind het altijd een beetje awkward om dan nog contact te zoeken
pi_185973276
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:06 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

:')

Maar als het een man is is het een god :')14.gif
pi_185973279
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:10 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Ik vind het altijd een beetje awkward om dan nog contact te zoeken
"Hey, sex was lekker, volgende keer anaal?"
pi_185973284
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 17:08 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Vrouwen een slet noemen om die reden is ook weer cru om te zeggen. Heb ook veel fouten gemaakt, maar wil niet zeggen dat ik een slet ben.
Wat is daar cru aan? Je noemt het nu fouten dus je weet zelf ook wel hoe dit type vrouw in de volksmond genoemd wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')