Je bedoelt dat het niet gemakkelijk gaat?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:01 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik ga nooit af op populaire meiden, ik verwacht dat altijd andersom.
Maar mijn probleem is dat ik het gevoel heb dat chicks weinig energie erin steken, al begrijp ik wel dat ik mijzelf tegen spreek.
Je moet altijd over iets lullen, key is dat je het kan verkopenquote:Op maandag 1 april 2019 00:06 schreef Twintig het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het niet gemakkelijk gaat?
Wat er bij mij speelde is dat ik met moeite gesprekken voerde en dat ik veel vragen stelde en weinig terug kreeg, dus in die vorm kostte het mij veel energie( In de vorm van serieusheid) Maar aan de andere kant als je flirt krijg je juist energie. Dus ik zou niet serieus gaan doen, want dat kost idd veel energie maar meer speels en plagerig daar haal ik tenminste energie uit. En dan later kun je wel serieuze gesprekken af en toe voeren.
Of anders hoe bedoel je dan dat je veel energie erin steekt?
Vrouwen willen vooral over zichzelf praten. Hoezo gesprek willen voeren.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:56 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Flirten is niet echt mijn ding, vind het puberaal. Ik wil een echt gesprek willen voeren.
Even gecorrigeerd voor je.quote:Op maandag 1 april 2019 07:28 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
VrouwenMensen willen vooral over zichzelf praten. Hoezo gesprek willen voeren.
Ok, je zelf inzicht is ook beperkt...quote:Op zondag 31 maart 2019 14:53 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik begrijp flirten wel degelijk en ik denk dat het niet verkeerd is om te zeggen dat ik meer succes heb gehad dan menig Fokker, al zal die lat niet hoog liggen.
Maar waar ik geen behoefte aan heb is is flirten of ander poespas, ik ben eigenlijk meer op zoek naar een volwassen relatie, die naar mijn idee meer draait om vriendschap denk ik.
En aan aandacht ligt het niet, dat heb ik genoeg zonder er moeite voor te doen en er zijn zelfs single vrouwen die er precies zo over denken als ik, die het een beetje gehad hebben met het single leven dus daar ligt het ook niet aan.
Waarom bestaan mannen nog wanneer alleen de mening van een vrouw telt. Dat was niet mijn mening.quote:
Daarom staat jouw mening er nog, ze zei alleen dat ze het er niet mee eens was. Veel te generaliserend en zo. En daar ben ik het ook helemaal mee eens.quote:Op maandag 1 april 2019 12:07 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Waarom bestaan mannen nog wanneer alleen de mening van een vrouw telt. Dat was niet mijn mening.
Als ik het zo lees laat je vrouwen wel op hun gemak voelen bij je, maar dat wil nog niet zeggen dat er ook seksuele aantrekkingskracht is. Ook wel de friendzone genoemd.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:08 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig werk ik ook in een cafe.
Ik merk dat vrouwen zich bij mij op hun gemak voelen, omdat ik meestal wel in ben voor een leuk of diep gesprek en een vlotte babbel ben en er niet veel mannen zijn die zo kunnen praten.
Ze steken energie erin als jij laat zien dat je waarde hebt. Dat wil zeggen, sociale status (veel vrienden en leuke sociale contacten) of een leuk karakter (plagen, interessante gesprekken, geen filter, flirten etc.).quote:Op zondag 31 maart 2019 19:01 schreef Vollenhoven het volgende:
Maar mijn probleem is dat ik het gevoel heb dat chicks weinig energie erin steken, al begrijp ik wel dat ik mijzelf tegen spreek.
Seks is niet het probleem.quote:Op maandag 1 april 2019 15:07 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Als ik het zo lees laat je vrouwen wel op hun gemak voelen bij je, maar dat wil nog niet zeggen dat er ook seksuele aantrekkingskracht is. Ook wel de friendzone genoemd.
Je moet juist de boel een beetje opschudden, door te flirten en seksueel dubbelzinnige opmerkingen te maken. Wissel dat af met diepe gesprekken en je komt een heel eind.
Maar wees vooral niet te voorzichtig.
Dat kloptquote:Op maandag 1 april 2019 15:09 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ze steken energie erin als jij laat zien dat je waarde hebt. Dat wil zeggen, sociale status (veel vrienden en leuke sociale contacten) of een leuk karakter (plagen, interessante gesprekken, geen filter, flirten etc.).
Blijkbaar lukt het je onvoldoende om te laten zien wat jouw waarde is.
Dat welquote:Op maandag 1 april 2019 16:12 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ook niet met vrouwen die je heel leuk vindt?
Een nachtje rollenbollen kun je uitbreiden tot een relatie. Veel relaties beginnen zo.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:28 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Een nachtje rollebollen is geen probleem voor mij, maar uiteindelijk is er meer in het leven dan seks alleen.
Dat dacht ik al. Je hecht teveel waarde aan wat zo'n chick van je vindt. Daardoor probeer je het beste te zeggen tegen haar, maar in werkelijkheid filter je je persoonlijkheid en raakt een chick alleen maar minder geinteresseerd.quote:
Ik lul gewoon dom, breng ze aan het lachen en ga dan eventueel over op second base en dit moet altijd gebeuren binnen 10 minuten, anders haal je er geen rendement uit.quote:Op maandag 1 april 2019 16:17 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Maar als jij niet van flirten houdt, hoe krijg je dan die dames in bed?
Dit is toch flirten en plagen?quote:Op maandag 1 april 2019 16:24 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik lul gewoon dom, breng ze aan het lachen
Hmmmm zeer goed punt.quote:Op maandag 1 april 2019 16:20 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Een nachtje rollenbollen kun je uitbreiden tot een relatie. Veel relaties beginnen zo.
Je denkpatroon lijkt te zijn 1. Praten 2. Kijken of iemand 'serieus' is 3. Vragen of diegene een relatie wil 4. Seks
Maar zo werkt het niet en seks kan ook op de eerste plaats komen. Relaties zijn weinig serieus, het draait allemaal om hoeveel lol je met elkaar hebt. Daarna groeit zoiets organisch naar een relatie. Je krijgt niet iets met elkaar omdat je 'serieus bent' en omdat je een relatie zoekt.
Plagen, flirten, teasen zorgen ervoor dat je meer lol hebt met elkaar, alleen gaf je aan dit niet te doen. Het komt allemaal redelijk serieus over hoe je het hier post, dat kan als het tegenovergestelde van plezier worden opgevat. Saai dus.
Hmmmm truequote:Op maandag 1 april 2019 16:27 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Flirten is ook een spel. Het is elkaar testen als het ware. Kijken hoe ver je kan gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |