abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 maart 2019 @ 23:21:53 #126
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_185961693
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 22:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

? wat bedoel je
Seks.
Maar niet heus.....Daaaag.
  zondag 31 maart 2019 @ 23:41:04 #127
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185962002
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 23:21 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Seks.
*boks* _O-
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  zondag 31 maart 2019 @ 23:42:32 #128
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_185962029
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 23:41 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

*boks* _O-
8-)
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_185962330
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 19:01 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Ik ga nooit af op populaire meiden, ik verwacht dat altijd andersom.

Maar mijn probleem is dat ik het gevoel heb dat chicks weinig energie erin steken, al begrijp ik wel dat ik mijzelf tegen spreek.
Je bedoelt dat het niet gemakkelijk gaat?
Wat er bij mij speelde is dat ik met moeite gesprekken voerde en dat ik veel vragen stelde en weinig terug kreeg, dus in die vorm kostte het mij veel energie( In de vorm van serieusheid) Maar aan de andere kant als je flirt krijg je juist energie. Dus ik zou niet serieus gaan doen, want dat kost idd veel energie maar meer speels en plagerig daar haal ik tenminste energie uit. En dan later kun je wel serieuze gesprekken af en toe voeren.
Of anders hoe bedoel je dan dat je veel energie erin steekt?
pi_185962369
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 00:06 schreef Twintig het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het niet gemakkelijk gaat?
Wat er bij mij speelde is dat ik met moeite gesprekken voerde en dat ik veel vragen stelde en weinig terug kreeg, dus in die vorm kostte het mij veel energie( In de vorm van serieusheid) Maar aan de andere kant als je flirt krijg je juist energie. Dus ik zou niet serieus gaan doen, want dat kost idd veel energie maar meer speels en plagerig daar haal ik tenminste energie uit. En dan later kun je wel serieuze gesprekken af en toe voeren.
Of anders hoe bedoel je dan dat je veel energie erin steekt?
Je moet altijd over iets lullen, key is dat je het kan verkopen
pi_185964422
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 12:56 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Flirten is niet echt mijn ding, vind het puberaal. Ik wil een echt gesprek willen voeren.
Vrouwen willen vooral over zichzelf praten. Hoezo gesprek willen voeren.
  maandag 1 april 2019 @ 08:36:34 #132
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185964889
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 07:28 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

VrouwenMensen willen vooral over zichzelf praten. Hoezo gesprek willen voeren.
Even gecorrigeerd voor je.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 1 april 2019 @ 11:28:53 #133
108913 Godshand
guide4you
pi_185967021
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:53 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Ik begrijp flirten wel degelijk en ik denk dat het niet verkeerd is om te zeggen dat ik meer succes heb gehad dan menig Fokker, al zal die lat niet hoog liggen.

Maar waar ik geen behoefte aan heb is is flirten of ander poespas, ik ben eigenlijk meer op zoek naar een volwassen relatie, die naar mijn idee meer draait om vriendschap denk ik.

En aan aandacht ligt het niet, dat heb ik genoeg zonder er moeite voor te doen en er zijn zelfs single vrouwen die er precies zo over denken als ik, die het een beetje gehad hebben met het single leven dus daar ligt het ook niet aan.
Ok, je zelf inzicht is ook beperkt...

Tsja, dan niet hoor...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185967747
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Even gecorrigeerd voor je.
Waarom bestaan mannen nog wanneer alleen de mening van een vrouw telt. Dat was niet mijn mening.
pi_185967872
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 12:07 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Waarom bestaan mannen nog wanneer alleen de mening van een vrouw telt. Dat was niet mijn mening.
Daarom staat jouw mening er nog, ze zei alleen dat ze het er niet mee eens was. Veel te generaliserend en zo. En daar ben ik het ook helemaal mee eens.

Graag on topic weer :)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2019 12:16:09 ]
pi_185970839
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 20:08 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Klopt, gelukkig werk ik ook in een cafe.

Ik merk dat vrouwen zich bij mij op hun gemak voelen, omdat ik meestal wel in ben voor een leuk of diep gesprek en een vlotte babbel ben en er niet veel mannen zijn die zo kunnen praten.
Als ik het zo lees laat je vrouwen wel op hun gemak voelen bij je, maar dat wil nog niet zeggen dat er ook seksuele aantrekkingskracht is. Ook wel de friendzone genoemd.

Je moet juist de boel een beetje opschudden, door te flirten en seksueel dubbelzinnige opmerkingen te maken. Wissel dat af met diepe gesprekken en je komt een heel eind.

Maar wees vooral niet te voorzichtig.
pi_185970878
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 19:01 schreef Vollenhoven het volgende:

Maar mijn probleem is dat ik het gevoel heb dat chicks weinig energie erin steken, al begrijp ik wel dat ik mijzelf tegen spreek.
Ze steken energie erin als jij laat zien dat je waarde hebt. Dat wil zeggen, sociale status (veel vrienden en leuke sociale contacten) of een leuk karakter (plagen, interessante gesprekken, geen filter, flirten etc.).

Blijkbaar lukt het je onvoldoende om te laten zien wat jouw waarde is.
pi_185971436
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 15:07 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Als ik het zo lees laat je vrouwen wel op hun gemak voelen bij je, maar dat wil nog niet zeggen dat er ook seksuele aantrekkingskracht is. Ook wel de friendzone genoemd.

Je moet juist de boel een beetje opschudden, door te flirten en seksueel dubbelzinnige opmerkingen te maken. Wissel dat af met diepe gesprekken en je komt een heel eind.

Maar wees vooral niet te voorzichtig.
Seks is niet het probleem.
pi_185971443
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 15:09 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ze steken energie erin als jij laat zien dat je waarde hebt. Dat wil zeggen, sociale status (veel vrienden en leuke sociale contacten) of een leuk karakter (plagen, interessante gesprekken, geen filter, flirten etc.).

Blijkbaar lukt het je onvoldoende om te laten zien wat jouw waarde is.
Dat klopt
pi_185972035
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 15:44 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Ook niet met vrouwen die je heel leuk vindt?
pi_185972060
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 16:12 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ook niet met vrouwen die je heel leuk vindt?
Dat wel
pi_185972172
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 15:44 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Maar als jij niet van flirten houdt, hoe krijg je dan die dames in bed?
pi_185972248
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 16:28 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Een nachtje rollebollen is geen probleem voor mij, maar uiteindelijk is er meer in het leven dan seks alleen.
Een nachtje rollenbollen kun je uitbreiden tot een relatie. Veel relaties beginnen zo.

Je denkpatroon lijkt te zijn 1. Praten 2. Kijken of iemand 'serieus' is 3. Vragen of diegene een relatie wil 4. Seks

Maar zo werkt het niet en seks kan ook op de eerste plaats komen. Relaties zijn weinig serieus, het draait allemaal om hoeveel lol je met elkaar hebt. Daarna groeit zoiets organisch naar een relatie. Je krijgt niet iets met elkaar omdat je 'serieus bent' en omdat je een relatie zoekt.

Plagen, flirten, teasen zorgen ervoor dat je meer lol hebt met elkaar, alleen gaf je aan dit niet te doen. Het komt allemaal redelijk serieus over hoe je het hier post, dat kan als het tegenovergestelde van plezier worden opgevat. Saai dus.
pi_185972298
quote:
9s.gif Op maandag 1 april 2019 16:12 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Dat wel
Dat dacht ik al. Je hecht teveel waarde aan wat zo'n chick van je vindt. Daardoor probeer je het beste te zeggen tegen haar, maar in werkelijkheid filter je je persoonlijkheid en raakt een chick alleen maar minder geinteresseerd.

Vergelijk je gedrag eens bij een chick waarin je weinig geinteresseerd bent v.s. een chick die je heel interessant vindt. Is het bij de tweede anders dan bij de eerste, dan zit daar je probleem.
pi_185972348
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 16:17 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maar als jij niet van flirten houdt, hoe krijg je dan die dames in bed?
Ik lul gewoon dom, breng ze aan het lachen en ga dan eventueel over op second base en dit moet altijd gebeuren binnen 10 minuten, anders haal je er geen rendement uit.
pi_185972358
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 16:24 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Ik lul gewoon dom, breng ze aan het lachen
Dit is toch flirten en plagen?
pi_185972362
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 16:20 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Een nachtje rollenbollen kun je uitbreiden tot een relatie. Veel relaties beginnen zo.

Je denkpatroon lijkt te zijn 1. Praten 2. Kijken of iemand 'serieus' is 3. Vragen of diegene een relatie wil 4. Seks

Maar zo werkt het niet en seks kan ook op de eerste plaats komen. Relaties zijn weinig serieus, het draait allemaal om hoeveel lol je met elkaar hebt. Daarna groeit zoiets organisch naar een relatie. Je krijgt niet iets met elkaar omdat je 'serieus bent' en omdat je een relatie zoekt.

Plagen, flirten, teasen zorgen ervoor dat je meer lol hebt met elkaar, alleen gaf je aan dit niet te doen. Het komt allemaal redelijk serieus over hoe je het hier post, dat kan als het tegenovergestelde van plezier worden opgevat. Saai dus.
Hmmmm zeer goed punt.

Misschien ben ik iets te oudbollig geworden, eerst daten, dan neuken
pi_185972369
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 16:25 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dit is toch flirten en plagen?
Ik zie het meer als een spel
pi_185972425
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 16:25 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Ik zie het meer als een spel
Flirten is ook een spel. Het is elkaar testen als het ware. Kijken hoe ver je kan gaan.
pi_185972512
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 16:27 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Flirten is ook een spel. Het is elkaar testen als het ware. Kijken hoe ver je kan gaan.
Hmmmm true
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')