En weer zo'n dooddoener.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je zit gewoon te wachten tot je het zo kan (ver) draaien dat het over de maatschappij en politiek gaat.
Er wordt prima naar jou geluisterd, dat jij vervolgens niet zo goed luistert is natuurlijk je eigen probleem
Ga naar een autistenontmoetingsavond.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:56 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Flirten is niet echt mijn ding, vind het puberaal. Ik wil een echt gesprek willen voeren.
Ik ga nooit af op populaire meiden, ik verwacht dat altijd andersom.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:30 schreef Kopjechino het volgende:
Ik snap je probleem wel. Heb hetzelfde, maar dan met mannen. Ben er een hele tijd naar opzoek geweest, maar dat werkt gewoon niet (voor mij). Tinder zitten vaak de verkeerde mannen op, over het algemeen alleen geïnteresseerd in ONS. Dat wil ik niet meer.
Ga je wel eens uit? Spreek daar een meisje aan. Ga dan niet voor de meest knappe chick waar alle jongens bij hangen. Vaak werkt dat toch niet. Ik kan je helaas ook niet zoveel tips geven, ben daar zelf nog te onervaren voor op date gebied. Anders zou je nog andere datingapps kunnen proberen, misschien op een feestje van vrienden iemand aanspreken? Vaak is er meer mogelijk dan je denkt.
Je bedoeld dat je denkt dat populaire meiden afgaan op mannen?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:01 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik ga nooit af op populaire meiden, ik verwacht dat altijd andersom.
Maar mijn probleem is dat ik het gevoel heb dat chicks weinig energie erin steken, al begrijp ik wel dat ik mijzelf tegen spreek.
Typerend genoeg ja, meeste vrouwen krijgen genoeg aandacht en willen daar niks mee.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:08 schreef Kopjechino het volgende:
Je bedoeld dat je denkt dat populaire meiden afgaan op mannen?
Iddquote:Op zondag 31 maart 2019 19:08 schreef Kopjechino het volgende:
want anno 2019 is het geen schande voor een vrouw zelf ook een move te maken.
Kan mij dat niet voorstellen. Ik krijg bijna nooit aandacht als ik uitga. Heel soms, maar dan zijn het vaak hele dronken en verkeerde types. Echt een leuk gesprek zit er nooit bij. Heel jammer is dat.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:57 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Typerend genoeg ja, meeste vrouwen krijgen genoeg aandacht en willen daar niks mee.
[..]
Idd
Klopt, gelukkig werk ik ook in een cafe.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan mij dat niet voorstellen. Ik krijg bijna nooit aandacht als ik uitga. Heel soms, maar dan zijn het vaak hele dronken en verkeerde types. Echt een leuk gesprek zit er nooit bij. Heel jammer is dat.
Maar in een club staan lijkt me dan ook weer niet echt dé manier om iemand te ontmoeten. Een gezellig café lijkt mij een dan meer geschikte plek bijvoorbeeld.
Klopt. Gesprek gaat vaak al snel 1 kant op.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:08 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig werk ik ook in een cafe.
Ik merk dat vrouwen zich bij mij op hun gemak voelen, omdat ik meestal wel in ben voor een leuk of diep gesprek en een vlotte babbel ben en er niet veel mannen zijn die zo kunnen praten.
Ik denk dat ik de boot te vaak afhouquote:Op zondag 31 maart 2019 20:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klopt. Gesprek gaat vaak al snel 1 kant op.
Maar hoe komt het dan dat het uiteindelijk nooit wat wordt?
Excuses als je nu iets moet herhalen, heb niet heel het topic zorgvuldig doorgelezen.
Dit is ook al tegen mij gezegd, maar vind het wel een goede.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:11 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de boot te vaak afhou
Ik heb geen idee hoe lang je al problemen hebt maar als je je 9 maanden geleden het noodzakelijke had gedaan, zou je misschien wel nu de juiste hulp hebben gekregen. Of zeg ik iets raars?quote:Op zondag 31 maart 2019 15:40 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik ga niet +9 maanden wachten voor de supermarkt bedelend, op een aalmoes die pas over +9 maanden komt.
Of ik besluit hard te werken.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:40 schreef Prego het volgende:
Wachtlijsten zijn kut maar je zult het ermee moeten doen net als iedereen.
? wat bedoel jequote:Op zondag 31 maart 2019 20:10 schreef Kopjechino het volgende:
Klopt. Gesprek gaat vaak al snel 1 kant op.
Dat moet je dan toch nog even aan de vrouwen uitleggen.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:08 schreef Kopjechino het volgende:
want anno 2019 is het geen schande voor een vrouw zelf ook een move te maken.
Ja, leuk joh, bij jou thuis?quote:
Nou, het wordt me wel erg veel aangeboden opeens zo, straks word ik nog moe.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 22:40 schreef Solid-Snake het volgende:
Soms kom je personen tegen waarmee het goed klikt. En dan gaat het als je het een beetje kan vanzelf, inclusief het flirten. Merk het zelf vaak genoeg.
Het is ook belangrijk dat je jezelf niet gaat filteren. Dus wees niet bang om opmerkingen te maken of een beetje te plagen. Natuurlijk wel met respect, maar probeer jezelf af te leren om het "safe" te spelen.
Neuken?quote:Op zondag 31 maart 2019 22:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou, het wordt me wel erg veel aangeboden opeens zo, straks word ik nog moe.
Voor jou maak ik wel een uitzondering.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 22:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Voor jou maak ik wel een uitzondering.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |