Ho ho.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het zit jou kennelijk nog veel dieper. Ik raad je aan erover te praten met een professional.
Hoe werkt het dan wel?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je denkt dat je een vooraf bepaalde set regels kunt volgen en het gevolg daarvan per definitie een 'serieuze relatie' is, dan ga je nog vaak teleurgesteld zijn, want dat is niet hoe het werkt.
Met leukheid, koop je geen brood. Er zijn talloze leuke mensen op de wereld die op relatie of seksbasis bepaald onsuccesvol zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De realiteit wijst schijnbaar anders uit, want anders was dit topic er niet.
Ik heb nergens gezegd dat je slecht bent?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:34 schreef Vollenhoven het volgende:
Ho ho.
Jij herhaalt al een paar keer op een internetforum in WGR hoe slecht een user wel is omdat hij problemen heeft, om vervolgens in R&P weer verder te trollen.
Ik ken je persoonlijk niet maar je komt tamelijk gefrustreerd over, wil je erover praten?
Ik heb trouwens je reactie weer gerapporteerd, trollen doe je zoals ik gisteren zei maar in KLB, dit is R&P.
Zo interpreteer ik dat wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je slecht bent?
Kom daar achter, en je kunt bakken met geld verdienen, maar ik denk niet dat dat bestaat. Jij schijnt te denken dat je ergens een handleiding kunt volgen, of dat het zo simpel is als de deur uit gaan om een brood te kopen, en dan kun je wel blijven vragen hoe het wél werkt, maar het uitblijven van een specifiek antwoord op die vraag betekent niet automatisch dat hoe jij denkt dat het werkt dan wel het juiste antwoord is natuurlijk.quote:
Je krijgt de reacties die je uitlokt. Dat heeft niks te maken met of jij slecht bent of niet, maar met de manier waarop jij je topics en post formuleert.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:37 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Zo interpreteer ik dat wel.
Wil je anders verklaren waarom je zo moet trollen?
Ahhh oke, als iemand een topic opent in WGR en R&P en jij trollt erop, is TS uitlokkend.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je krijgt de reacties die je uitlokt. Dat heeft niks te maken met of jij slecht bent of niet, maar met de manier waarop jij je topics en post formuleert.
Als iemand een troltopic opent, dan is TS uitlokkend, ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:40 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ahhh oke, als iemand een topic opent in WGR en R&P en jij trollt erop, is TS uitlokkend. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Kan je vinden, het hoort echter gewoon bij. Dieren doen het ook, maar krijgen die neigingen alleen in de paartijd...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:48 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook, op het flirten na en plagen.
Ik vind het persoonlijk kinderachtig
Hmmmm goed puntquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan je vinden, het hoort echter gewoon bij. Dieren doen het ook, maar krijgen die neigingen alleen in de paartijd...
Kortom, flirten is de menselijke variant van pronken met je veren (zoals bij vogels)... Flirt je niet, gebeurt er ook weinig...
Waarom zou een vrouw je willen als je haar nodig hebt om je leven invulling te geven?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:30 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dus voor een serieuze relatie, moet je doen wat je wilt?
Ho ho, ik vraag een vriendin, geen hondquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:26 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Waarom zou een vrouw je willen als je haar nodig hebt om je leven invulling te geven?
Ik ga ook af op alleen dit topic en hij lijkt me tot nu toe geen leuke man.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ga af op enkel dit topic en snap de vervelende reacties helemaal niet.
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind de meeste reacties ook R&P onwaardig.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:55 schreef Yellow. het volgende:
[..]
Ik ga ook af op alleen dit topic en hij lijkt me tot nu toe geen leuke man.
Hahaha. Succes.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:56 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Flirten is niet echt mijn ding, vind het puberaal. Ik wil een echt gesprek willen voeren.
MADquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:55 schreef Yellow. het volgende:
[..]
Ik ga ook af op alleen dit topic en hij lijkt me tot nu toe geen leuke man.
Daarom ook een vriending met geld zien te krijgen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:53 schreef Hexagon het volgende:
Jij kan helemaal geen vriendin betalen
WGR / DUO legt beslag op bankrekening
Je zit op Fok forum hè, dat weet je?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind de meeste reacties ook R&P onwaardig.
Jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je zit op Fok forum hè, dat weet je?
Nee okay.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee okay.
Ga ff daten met TS dan. 2 vliegen in 1 klap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |