Even serieus;dat lijkt me wel even top voor jou,maar meestal heftig voor de werkvloer.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:23 schreef Lyza666 het volgende:
Ik had vandaag een gesprek met mijn leidinggevende (ergens anders over) en ik heb hem zover gekregen dat hij vandaag een mail uit heeft gedaan dat ik miv maandag (interim) hoofd van de afdeling word.
Een fokker?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben een serieus mens, zij iemand mij ooit.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:23 schreef Lyza666 het volgende:
Ik had vandaag een gesprek met mijn leidinggevende (ergens anders over) en ik heb hem zover gekregen dat hij vandaag een mail uit heeft gedaan dat ik miv maandag (interim) hoofd van de afdeling word.
Voelde niemand zich gepasseerd? Wel interessant om te peilen hoe mensen reageren.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Felicitaties vooral, en een paar 'HUH?' reacties.
Waarom heftig?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Even serieus;dat lijkt me wel even top voor jou,maar meestal heftig voor de werkvloer.
Nee. Ik weet eigenlijk niet wat-ie was. Iets met mental coaching, voetmassage en gebitsverzorging. Zoals ik al zei: raar figuur. Bert heette hij.quote:
Nee, er is niemand binnen de afdeling die die positie ambieert. Er komt iemand van 'buiten' als interim. Inderdaad wel lollig om de reacties te zien en dat die ook wel zo ongeveer zijn wat ik er van verwachtte.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Voelde niemand zich gepasseerd? Wel interessant om te peilen hoe mensen reageren.
Interim is vaak dat je dingen gaat aanpakken/veranderen.quote:
Het is al bekend dat er een interim komt, maar nog niet wie dat gaat zijn. En die komt overigens ook niet om dingen aan te pakken of te veranderen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Interim is vaak dat je dingen gaat aanpakken/veranderen.
Als ik daar ook maar iets aan bijgedragen heb, ben ik trotsquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Normaal niet hoor. Ik ben hier aangestoken met het virus denk ik.
Je kunt natuurlijk niet horen hoe er over gesproken wordt. Dat zou het helemaal leuk maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, er is niemand binnen de afdeling die die positie ambieert. Er komt iemand van 'buiten' als interim. Inderdaad wel lollig om de reacties te zien en dat die ook wel zo ongeveer zijn wat ik er van verwachtte.
Ik scheef ook,is vaak.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is al bekend dat er een interim komt, maar nog niet wie dat gaat zijn. En die komt overigens ook niet om dingen aan te pakken of te veranderen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee. Ik weet eigenlijk niet wat-ie was. Iets met mental coaching, voetmassage en gebitsverzorging. Zoals ik al zei: raar figuur. Bert heette hij.
Straks zitten er nu een paar mensen helemaal overspannen thuis te bedenken hoe ze moeten functioneren onder jouw leiding.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:32 schreef Lyza666 het volgende:
Het is overigens ontzettend ongeloofwaardig dat ik dat zou zijn/worden hoor, dus degene die er in trapt heeft 't aan zichzelf te wijten.
Gevaarlijke plek hierquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Normaal niet hoor. Ik ben hier aangestoken met het virus denk ik.
Je mag trots zijn hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik daar ook maar iets aan bijgedragen heb, ben ik trots
Het is een mooie trigger, daar trappen op zeker mensen in.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:32 schreef Lyza666 het volgende:
Het is overigens ontzettend ongeloofwaardig dat ik dat zou zijn/worden hoor, dus degene die er in trapt heeft 't aan zichzelf te wijten.
Ik heb zo mijn spionnen in stelling gebracht.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk niet horen hoe er over gesproken wordt. Dat zou het helemaal leuk maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |