Kalender 2019:quote:Top 16 from ProTour Order of Merit (Seeded to second round)
18 UK Qualifiers
Six West Europe Tour Card Holder Qualifiers
Four Host Nation Qualifiers
Two West Europe Qualifiers
One East Europe Qualifier
One Nordic & Baltic Qualifier
Muziekje, biertje, voetbalstreampje aan, dartstreampje aan.quote:
Jammer dat Robbe er een paar jaar tussenuit is geweest. Was in de tijd van de BDO opkomend talent en gooide toen ook als een vd eerste NLers een 9-darter op de tour. Was altijd ontzettend constant. Nu wordt die financieel geholpen door o.a. MvG. Hopelijk zien we hem vaker.quote:
Uitstekend avondje, niks meer aan doenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Muziekje, biertje, voetbalstreampje aan, dartstreampje aan.
Dudbridge Flash genot.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
Straks Mark Dudbridge die altijd en eeuwig zijn flights knipt.
Tegen Clemens! @:mani89
Ik had gister die prachtige Clemens flights online besteld. Krijg ik vandaag een man met een sterk Brabants accent aan de lijn die mij vertelt dat ze nog moeten worden geimporteerd uit Japan. Ik moet nog een paar weken overbruggen met flights van mindere Goden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
Straks Mark Dudbridge die altijd en eeuwig zijn flights knipt.
Tegen Clemens! @:mani89
Ik gooi gewoon met een kleur flights. Dit keer groen (stuk of 300 heb ik er). Dan weer oranje of wit etc etc. 50 cent per setje genot.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had gister die prachtige Clemens flights online besteld. Krijg ik vandaag een man met een sterk Brabants accent aan de lijn die mij vertelt dat ze nog moeten worden geimporteerd uit Japan. Ik moet nog een paar weken overbruggen met flights van mindere Goden.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had gister die prachtige Clemens flights online besteld. Krijg ik vandaag een man met een sterk Brabants accent aan de lijn die mij vertelt dat ze nog moeten worden geimporteerd uit Japan. Ik moet nog een paar weken overbruggen met flights van mindere Goden.
Ja ik gooi altijd met die Powerflites van Bulls, meestal gifgroen. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon met een kleur flights. Dit keer groen (stuk of 300 heb ik er). Dan weer oranje of wit etc etc. 50 cent per setje genot.
Deze zijn ook Bulls (wel matige kwaliteit. De flight zelf is soms niet helemaal recht als je hem uitvouwt) en soms 2-3 beurten en hup alweer kapotquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik gooi altijd met die Powerflites van Bulls, meestal gifgroen. Niks mis mee.
Gelukkig kost het geen drol, ik heb een hele vuilniszak vol van die dingen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deze zijn ook Bulls (wel matige kwaliteit. De flight zelf is soms niet helemaal recht als je hem uitvouwt) en soms 2-3 beurten en hup alweer kapotMaar dat heb ik met elke flight wel
Je bent gek op BDSM?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
KKD is echt schitterend. Spreekkoren in Goffert, RKC-speler die recht op keeper schiet met zat ruimte. Belabberd niveau
Net als deze darts pot dus.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
KKD is echt schitterend. Spreekkoren in Goffert, RKC-speler die recht op keeper schiet met zat ruimte. Belabberd niveau
Nou. Die Ruthless kosten al snel 1,25 per setje en als je er dan 300 kooptquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig kost het geen drol, ik heb een hele vuilniszak vol van die dingen.
375 euro. Daar komt Mani zijn bed niet voor uitquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nou. Die Ruthless kosten al snel 1,25 per setje en als je er dan 300 kooptGaat rap Hans.
Ik zou daar een heel leven mee doen, prima investering.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nou. Die Ruthless kosten al snel 1,25 per setje en als je er dan 300 kooptGaat rap Hans.
Ik 1 seizoen of misschien 1,5quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou daar een heel leven mee doen, prima investering.
Moffen moet je kort houdenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Robben heeft vorige maand Clemens er op de vloer nog afgegooid met 108 gemiddeld. Dit is een tikkeltje minder.
We wachten op de hoofdact.quote:
Hij komt Eine Kleine Nachtmusik spelen.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij komt Eine Kleine Nachtmusik spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |