Lekker Cinderellaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat was een fijn middagje in de zo'n op een terrasje!
Fijnquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat was een fijn middagje in de zo'n op een terrasje!
Pure noodzaak hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
@:qs ik ben jaloers op je sushi en biertje
Wachtlijst? Spoedopname!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:37 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Pure noodzaak hoorvriend vind sushi wel ok, maar niet geweldig. Dus ik ontlast hem gewoon!
En dat biertje riep echt naar me. Sta al op de wachtlijst voor de GGZ hoor![]()
Die krijg je niet door alleen een paar stemmetjes hoorquote:
Ja nee ja.....vertrouw het nog niet helemaal hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:57 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Die krijg je niet door alleen een paar stemmetjes hooren de eerste kan al niets meer zeggen. Tenzij zo mijn maag gaat grommen
Dat je dan gaat bellen zodat je op het geluid af kunt gaan....quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:12 schreef quickstepster het volgende:
Komt goed hoor!
Nieuw dieptepunt. Ging net hersenloos kijken waar ik m'n telefoon neer had gelegd. Had ik hem nog vastmisschien toch maar bij één biertje houden
Ha ha lekker slim welquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:24 schreef quickstepster het volgende:
Dat niet, ik was een spelletje aan het doen en bedacht dat ik lief nog even moest appen. Dus ik keek naar de tafel om daarna te beseffen dat ik het ding dus al vaat had
Herkenbaarquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:24 schreef quickstepster het volgende:
Dat niet, ik was een spelletje aan het doen en bedacht dat ik lief nog even moest appen. Dus ik keek naar de tafel om daarna te beseffen dat ik het ding dus al vaat had
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die mis ik nu wel ja.....zoek ff een leuke
Maar dat is niet alleen hersenloos, maar ook zonder normen, waarden of echte liefde. Je relatie testen door ze als een ezel een wortel voor te houden. Bahquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:53 schreef _Hestia_ het volgende:
Haha lekker bezig QS
Ach ik heb net Temptation Island terug gekeken en zo dom als zij zijn kunnen wij nooit worden
Maar het kijkt zo lekker wegquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:09 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Maar dat is niet alleen hersenloos, maar ook zonder normen, waarden of echte liefde. Je relatie testen door ze als een ezel een wortel voor te houden. Bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |