Omdat ze vlees niet lust, lezenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom mag het niet op vlees lijken?
ben vlees absoluut niet meer gewend en ook aversie tegen echt vlees gekregenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom mag het niet op vlees lijken?
ik dacht dat ze enkel dingen verkochten aan de supermarkt en dat je een fout in je zin had gemaakt. Was er niet iets met de Vegetarische Slager? Dat ze je enorm afzetten enzo?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou dus wel he, waar ga ik anders eten
Maaaaaaaar het is geen vlees....quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben vlees absoluut niet meer gewend en ook aversie tegen echt vlees gekregendus liever niet
Geen idee? Ze waren gewoon de eerste met echt op echt vlees lijkende vleesvervangers. Misschien dat ze shit van 5 cent wel verkochten voor 5 euro, maar als je de enige bent die het bedenkt en het werkt..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik dacht dat ze enkel dingen verkochten aan de supermarkt en dat je een fout in je zin had gemaakt. Was er niet iets met de Vegetarische Slager? Dat ze je enorm afzetten enzo?
ik ook, toi toi toiquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ok jongens, ik ga aan de slag, was gezellig
Helemaal nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, laatste ding dan, omdat je met je ehm daar zelf heen gingquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben vlees absoluut niet meer gewend en ook aversie tegen echt vlees gekregendus liever niet
Ik niet maar heel veel succesquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Het is maar wat je gezellig vindt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
In je eentje onder het genot van een goede Ben&Jerry's lekker Fifa spelen zonder iemand die aan je kop zeurt. Dat vind ik gezelligquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is maar wat je gezellig vindt.
Jouw MOOIE persoonlijkheid op dit forum is een grote fantastische waarheid, persoon met verstandquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:26 schreef HPLC het volgende:
hoe lang doen jullie met wc-papier? Ik verslijt gemiddeld zo'n 8 rollen per maand, soms meer
ben je de koers aan het kijken?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:26 schreef HPLC het volgende:
hoe lang doen jullie met wc-papier? Ik verslijt gemiddeld zo'n 8 rollen per maand, soms meer
bedankt, dikke vriend. Als ik ooit op je saxofoon moet blazen, dan geef je maar een seintjequote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jouw MOOIE persoonlijkheid op dit forum is een grote fantastische waarheid, persoon met verstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |