ik ook, toi toi toiquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ok jongens, ik ga aan de slag, was gezellig
Helemaal nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, laatste ding dan, omdat je met je ehm daar zelf heen gingquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben vlees absoluut niet meer gewend en ook aversie tegen echt vlees gekregendus liever niet
Ik niet maar heel veel succesquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Het is maar wat je gezellig vindt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
In je eentje onder het genot van een goede Ben&Jerry's lekker Fifa spelen zonder iemand die aan je kop zeurt. Dat vind ik gezelligquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is maar wat je gezellig vindt.
Jouw MOOIE persoonlijkheid op dit forum is een grote fantastische waarheid, persoon met verstandquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:26 schreef HPLC het volgende:
hoe lang doen jullie met wc-papier? Ik verslijt gemiddeld zo'n 8 rollen per maand, soms meer
ben je de koers aan het kijken?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:26 schreef HPLC het volgende:
hoe lang doen jullie met wc-papier? Ik verslijt gemiddeld zo'n 8 rollen per maand, soms meer
bedankt, dikke vriend. Als ik ooit op je saxofoon moet blazen, dan geef je maar een seintjequote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jouw MOOIE persoonlijkheid op dit forum is een grote fantastische waarheid, persoon met verstand
hoe reageren rechtsextremisten in een zuuroplossing?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:34 schreef HPLC het volgende:
ik doe onderzoek naar gedrag van rechtsextremisten op een forum
hey vriend hoe is hetquote:
zonde van de chemicaliënquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoe reageren rechtsextremisten in een zuuroplossing?
Ik ben maar een vrijwilliger hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vergeet je eigen gedrag niet te vermelden in het rapport
HPLC is al aangegeven wegens linkse indoctrinatiequote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vergeet je eigen gedrag niet te vermelden in het rapport
maar Hitler was ook linksquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
HPLC is al aangegeven wegens linkse indoctrinatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |