quote:Op vrijdag 17 juli 2015 06:48 schreef niels0 het volgende:
Goedemorgen.
We beginnen de dag met wat ambient om de spieren los te krijgen.
Laatste download van New Horizons
The image was taken at approximately 6:30 a.m. EDT (10:30 UTC) on July 14, 2015, about 1.5 hours before closest approach to Pluto, from a range of 49,000 miles (79,000 kilometers).
Close up van Pluto's maan Charon:
Klik op plaatje om te vergroten
[ afbeelding ]
Hoe kan je bepalen welk chipsmerk je favoriet is? Je hebt toch gewoon van bepaalde merken favoriete smaken die bij andere merken gewoon tegenvallen. Geef mij AH Ribbel en ik geniet, geef mij Lays normaal naturel en ik geniet.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:57 schreef Crack_ het volgende:
Nu weer even simpel please, welk chipsmerk is jullie favoriet
Omdat ik zo over jou denkquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik jou complimenten geef zeg je altijd moet jij weten achterlijke teringjood
Dit is ook voor het eerst dat je blij bent met mijn aanwezigheid.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:00 schreef scrupuleus het volgende:
Fijn dat je er bent naatje, leuke afleiding voor crack
Mij te simpel. Ik heb doritos nodig om echt te kunnen genieten. Ik mis echt die groene Salsa variantquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe kan je bepalen welk chipsmerk je favoriet is? Je hebt toch gewoon van bepaalde merken favoriete smaken die bij andere merken gewoon tegenvallen. Geef mij AH Ribbel en ik geniet, geef mij Lays normaal naturel en ik geniet.
Hier had ik niet overnagedacht. Uhm, nou favoriete chips dan? en van welk merkquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe kan je bepalen welk chipsmerk je favoriet is? Je hebt toch gewoon van bepaalde merken favoriete smaken die bij andere merken gewoon tegenvallen. Geef mij AH Ribbel en ik geniet, geef mij Lays normaal naturel en ik geniet.
ik stuur liefde en krijg enkel haat terugquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat wij een haat/liefde verhouding hebben
Nu ga ik weer hard aan het werk
Daar heb je wel vaker last van vandaag hehquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier had ik niet overnagedacht. Uhm, nou favoriete chips dan? en van welk merk
of kan dat ook niet want afhankelijk van situaties/mood? Dan geef me allesof meest voorkomende, of top 3
Croky satéquote:
het onbegrepen geniequote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik stuur liefde en krijg enkel haat terug
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb je wel vaker last van vandaag heh
/JimmyDean
Ik ga trouwens eigenlijk altijd dus voor AH Ribbels, omdat ik goedkoop ben. En autist.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of kan dat ook niet want afhankelijk van situaties/mood? Dan geef me allesof meest voorkomende, of top 3
Mag ik ook mijn fav ijs zeggen want ben meer liefhebber van ijs dan chipsquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen dom zijn en dom doen, ik denk niet dat je dom bent.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar ik ben dom dus dat had je moeten weten
Kan je net zo goed niets etenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:03 schreef JimmyDean het volgende:
Ik koop zelf nooit chips, wel dit:
[ afbeelding ]
Ben en Jerry's caramel chew chewquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mag ik ook mijn fav ijs zeggen want ben meer liefhebber van ijs dan chips
De Spar is echt de meest idioot dure winkel die er bestaatquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:03 schreef JimmyDean het volgende:
Ik koop zelf nooit chips, wel dit:
[ afbeelding ]
Al was het lekkerste ijs wat ik ooit heb gegeten een amaretto ijsco in Italië.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Uitstekende keuze
De topped lijn van hun is echt on point
ah basic of gewoon ah? wel groot verschilquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga trouwens eigenlijk altijd dus voor AH Ribbels, omdat ik goedkoop ben. En autist.
ja hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mag ik ook mijn fav ijs zeggen want ben meer liefhebber van ijs dan chips
ahwquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen dom zijn en dom doen, ik denk niet dat je dom bent.
Gewoon AHquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah basic of gewoon ah? wel groot verschil
Kan ik mij voorstellen jaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Al was het lekkerste ijs wat ik ooit heb gegeten een amaretto ijsco in Italië.
Oh dat was echt pure zaligheid
Ok volgende onderwerp. Ik ga vanavond bij de Vegetarische Slager eten en ben heel benieuwd en ben zelfs beetje zenuwachtig of het niet te veel op vlees gaat lijken (voor mijn doen, als je vleeseter bent zal dat wel niet) en straks moet ik kotsenquote:
Het gaat echt niet over chips hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:11 schreef Crack_ het volgende:
De lidl heeft echt ranzige naturel en paprika chips. En vind wel leuk dat het hier nu oprecht over chips gaat
De Vegetarische Slager heeft toch geen restaurantsquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok volgende onderwerp. Ik ga vanavond bij de Vegetarische Slager eten en ben heel benieuwd en ben zelfs beetje zenuwachtig of het niet te veel op vlees gaat lijken (voor mijn doen, als je vleeseter bent zal dat wel niet) en straks moet ik kotsen![]()
![]()
![]()
Waarom mag het niet op vlees lijken?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok volgende onderwerp. Ik ga vanavond bij de Vegetarische Slager eten en ben heel benieuwd en ben zelfs beetje zenuwachtig of het niet te veel op vlees gaat lijken (voor mijn doen, als je vleeseter bent zal dat wel niet) en straks moet ik kotsen![]()
![]()
![]()
Dure hobbyquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou dus wel he, waar ga ik anders etenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De Vegetarische Slager heeft toch geen restaurants
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |