Ik kan er niet tegen dat mensen (jij in dit geval) niet even twee seconden nadenken voor ze hun mening vormen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha Jimmy kan weer niet handelen dat mensen andere mening hebben
Samequote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En niet nodig, denk ik.. maar dat weet ik niet zo goed want ik kom toch niet buiten Nederland![]()
en dan moet ik ook nog daar heen komen? haha doeiquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ha, plottwist, ik ben die uil, kom maar hier met je poepert
Ik vind dit geen sterk argumentquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen dat mensen (jij in dit geval) niet even twee seconden nadenken voor ze hun mening vormen.
Hier is een kaart met tijdzones, wat valt je op? (hint: onder andere VS, Canada en Rusland)
[ afbeelding ]
Gebaseerd op?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja daar wordt het niet beter van denk ik, is gewoon onhandig
ja tis goedquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen dat mensen (jij in dit geval) niet even twee seconden nadenken voor ze hun mening vormen.
Hier is een kaart met tijdzones, wat valt je op? (hint: onder andere VS, Canada en Rusland)
[ afbeelding ]
jij wilde geen grenzenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan moet ik ook nog daar heen komen? haha doei
Antartica staat er niet op, dat valt wel opquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zucht, gelukkig is uit het niets roepen dat verschillende tijdzones "onhandig" is wel bijzonder sterk. Het is gewoonweg nergens een probleem, dus ook niet als het in Duitsland een uurtje vroeger is dan hier.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:36 schreef Crack_ het volgende:
Jimmy ik ga echt nooit discussie met jou voeren want ik vind je vermoeiend, dit mag je hatenligt absoluut niet aan jou, het ligt aan mij
quote:Op maandag 29 februari 2016 02:50 schreef JimmyDean het volgende:
Ik stop met de discussie, maar laat het duidelijk zijn dat er een keus gemaakt moet worden, en ik roep iedereen op om serieus de feiten te onderzoeken en kritisch naar de status quo te kijken, ook als dat jezelf niet uitkomt.
Jij maakt nu een vergelijking tussenquote:
Ikea had een kaart gemaakt, waren ze groenland ofzo gewoon vergetenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Antartica staat er niet op, dat valt wel op
Denk gewoon na voordat je wat post, dan hoef ik je ook niet te corrigeren.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:36 schreef Crack_ het volgende:
Jimmy ik ga echt nooit discussie met jou voeren want ik vind je vermoeiend, dit mag je hatenligt absoluut niet aan jou, het ligt aan mij
wel vervelend voor mij danquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zucht, gelukkig is uit het niets roepen dat verschillende tijdzones "onhandig" is wel bijzonder sterk. Het is gewoonweg nergens een probleem, dus ook niet als het in Duitsland een uurtje vroeger is dan hier.
ja is goed ALWEERquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk gewoon na voordat je wat post, dan hoef ik je ook niet te corrigeren.
ZIN IN IJSquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:37 schreef TARDIS. het volgende:
zin om de winter en zomertijd niet af te schaffen
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ikea had een kaart gemaakt, waren ze groenland ofzo gewoon vergeten![]()
![]()
Leg mij uit waarop het een probleem zou zijn als Duitsland een andere tijd zou hebben dan Nederland? Het is geen probleem in onze handel met Engeland, en het is geen probleem in landen waar ze nota bene binnen de landsgrenzen andere tijdzones hebben.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij maakt nu een vergelijking tussen
1. Landen die bestaan uit meerdere tijdzones, wat logisch is want dit zijn enorm grote landen
2. Europa die per land in de EU verschillende zomer- en wintertijden zouden gaan aanhouden
Appels met peren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |