Ik handel weinig met @Vanillekwarkquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maakt geen zier uit, hebben we ook gewoon nu al met het VK waar we heel veel mee handelen.
Daar ben ik dan weer niet extreem bang voor of zo. Maar de tijd vliegt wel ietwat.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt. Nog even en we gaan dood.
Graag gedaan vriend.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je hier weer verder met je vrijwilligersbaan
Echt hè, onze voorouders hebben dit land met man en macht verdedigd en dan wil de linksche kerk het weggeven alsof het niets isquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vieze linkse slet jij, met je geen grenzen, die uil van minerva zal je vast en zeker in de poepert nemen na zo'n uitspraak
haha, lijkt me ook echt zo'n raar ideequote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ze hebben dit ook al uitgesproken dat ze dat absoluut niet willen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-tijdzones-a3954675
Haha ja super gek xDquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, lijkt me ook echt zo'n raar idee
Klinkt lekker, primaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vieze linkse slet jij, met je geen grenzen, die uil van minerva zal je vast en zeker in de poepert nemen na zo'n uitspraak
Haha Jimmy kan weer niet handelen dat mensen andere mening hebbenquote:
Aghja, de rechterkant geeft dit land over een aantal jaar weer terug aan de zee, zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, onze voorouders hebben dit land met man en macht verdedigd en dan wil de linksche kerk het weggeven alsof het niets is
Ja daar wordt het niet beter van denk ik, is gewoon onhandigquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, lijkt me ook echt zo'n raar idee
huh wie wat waarquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik handel weinig met @:vanillekwark
Liever aan zee dan aan een Marokkaanquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aghja, de rechterkant geeft dit land over een aantal jaar weer terug aan de zee, zou het wat uitmaken?
Wordt alleen maar erger.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer niet extreem bang voor of zo. Maar de tijd vliegt wel ietwat.
[..]
Graag gedaan vriend.
En niet nodig, denk ik.. maar dat weet ik niet zo goed want ik kom toch niet buiten Nederlandquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja daar wordt het niet beter van denk ik, is gewoon onhandig
Ik kan er niet tegen dat mensen (jij in dit geval) niet even twee seconden nadenken voor ze hun mening vormen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha Jimmy kan weer niet handelen dat mensen andere mening hebben
Samequote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En niet nodig, denk ik.. maar dat weet ik niet zo goed want ik kom toch niet buiten Nederland![]()
en dan moet ik ook nog daar heen komen? haha doeiquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ha, plottwist, ik ben die uil, kom maar hier met je poepert
Ik vind dit geen sterk argumentquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen dat mensen (jij in dit geval) niet even twee seconden nadenken voor ze hun mening vormen.
Hier is een kaart met tijdzones, wat valt je op? (hint: onder andere VS, Canada en Rusland)
[ afbeelding ]
Gebaseerd op?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja daar wordt het niet beter van denk ik, is gewoon onhandig
ja tis goedquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen dat mensen (jij in dit geval) niet even twee seconden nadenken voor ze hun mening vormen.
Hier is een kaart met tijdzones, wat valt je op? (hint: onder andere VS, Canada en Rusland)
[ afbeelding ]
jij wilde geen grenzenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan moet ik ook nog daar heen komen? haha doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |