quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 28-03-2019 om 16:42:09Ondertussen in de Ronde van Catalonië: Yates en Yates in één beeld. Rijden ze dus toch niet om en om. Ik ben in de war. https://t.co/E6sY04Gslx reageer retweet
Die gaat vaak dom aanvallen eens hij op achterstand staat.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:41 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom zou Quintana op 25km van de meet zo gas willen geven, zo smijt je toch met je krachten?
Zo'n duo-aanval is sowieso mooi om te zien.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik hiervan vind, niet de charme van de Schleck broertjes imo
Dat wel, dat welquote:Op zondag 31 maart 2019 13:46 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zo'n duo-aanval is sowieso mooi om te zien.
Abandy en de altijd cleane Frank, ja dat waren echt twee zegens voor de wielersport.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik hiervan vind, niet de charme van de Schleck broertjes imo
Natte windenquote:Op zondag 31 maart 2019 13:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Abandy en de altijd cleane Frank, ja dat waren echt twee zegens voor de wielersport.
Charme van het wielrennen.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Abandy en de altijd cleane Frank, ja dat waren echt twee zegens voor de wielersport.
Krachten sparen, Lopez zal toch mannetjes op kop moeten zetten nu. 15km nu in de aanval rijden lijkt me nogal vermoeiendquote:Op zondag 31 maart 2019 13:51 schreef Mani89 het volgende:
Waarom vallen Bernal en Quintana niet aan.
Daar zijn Colombiaantjes niet zo goed in.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:57 schreef Szura het volgende:
MAL zal toch wat anders moeten verzinnen nu
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |