SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FEBO?quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, duidelijk. Hopelijk is die snel weer op een goede plek
Typisch Barney; ik gun hem beter maar ik ben te jong om enorm wakker te liggen van deze treurige meltdown. Morgen zit ik weer naar extreme nobuddies te kijken.quote:
Euro Tour?quote:
Maar dit hoort toch gewoon bij Raybar, een afscheidsjaar zonder zo'n meltdown zou geen Raybarwaardig afscheid zijnquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Typisch Barney; ik gun hem beter maar ik ben te jong om enorm wakker te liggen van deze treurige meltdown. Morgen zit ik weer naar extreme nobuddies te kijken.
Nee, maar die zijn pas volgende week. Scherp blijven, makker.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft hij zich afgemeld voor PC9+10 dan?
Hij kan er best een paar missenquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, maar die zijn pas volgende week. Scherp blijven, makker.
Ah verwar het ook dan. Volgende week staat ie er weerquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, maar die zijn pas volgende week. Scherp blijven, makker.
Terugkijken waardquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:09 schreef Mansjester het volgende:
Kut. Ik stond mn appeltaart te bakken. Hele interview gemist
Hij heeft nog maar 15k aan prijzengeld nodig toch? Daar komt toch nog kans genoeg voor?quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat risico zou ik niet willen lopen als ik hem was
Voor hem beter als hij gewoon meedoet. De scheidslijn tussen succes en pech blijft ook op de vloer groot. Over twee weken zijn er weer ET-qualifiers naast de vloertoernooien. Daar staat hij ongetwijfeld.quote:
Morgenavond Beaton v Van den Bergh rond 22u15!!!!111!!1!quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah verwar het ook dan. Volgende week staat ie er weer
Daar komt nog kans genoeg voor maar het is ook niet zomaar even bij elkaar geschraapt op de vloer. Ieder rondje dat je pakt is meegenomen welquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij heeft nog maar 15k aan prijzengeld nodig toch? Daar komt toch nog kans genoeg voor?
De 25k schatting van Nieuwlaat snap ik niet zo. Vorig jaar was dat rond de 18-19k en de enige wijziging is prijzengeld voor de kwartfinalisten en halve finalisten van de ET's.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij heeft nog maar 15k aan prijzengeld nodig toch? Daar komt toch nog kans genoeg voor?
Oh ja Beatonquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgenavond Beaton v Van den Bergh rond 22u15!!!!111!!1!
Minder nog.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Makkelijk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja Beatonkomt die ook weer naar het WK dan?
Extra PC's. Maar zal niet zoveel schelen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De 25k schatting van Nieuwlaat snap ik niet zo. Vorig jaar was dat rond de 18-19k en de enige wijziging is prijzengeld voor de kwartfinalisten en halve finalisten van de ET's.
Die zien we de komende 5 jaar nog wel op t WKquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja Beatonkomt die ook weer naar het WK dan?
Muah als hij dit daadwerkelijk al voor de partij tegen MvG bedacht had wordt het wel een ander verhaal wmbquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ochjee ANP persalarm. Trap er nou niet in
Vier keer 500 of zo. Dan zal het rond de 20k uitkomen. Dan moet je niet vergeten dat er wat aanpassingen bij de ET-Q's zijn gedaan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Extra PC's. Maar zal niet zoveel schelen.
Oh ja het staat in de Telegraaf dan is het dus waarquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:13 schreef Max23 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)eld-stopt-per-direct
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |