quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij gooit z'n pijltjes in het publiek! Levensgevaarlijk!
Dat laatste heb ik nooit geweten.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. Ik weet de username niet meer, ik kom daar nooit meer. In DGK postte ze ook.
Daar heb je toch helemaal geen tijd voor, Mo moet nog van de dagbesteding gehaald worden.quote:
Ben je ook ziek? nou ja extra ziek of zoquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een lekkere medicatiecocktail maar ok
Krijgen we hier een review?quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ik was zo enthousiast dat ik er 2 heb
Lekker handig,anders had ik het kunnen weten.Nu ben ik benieuwd.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. Ik weet de username niet meer, ik kom daar nooit meer. In DGK postte ze ook.
Nou vandaag niet ik had ook een kaas uien brood in de bonusquote:
Heeft ze Barney nu financieel leeggetrokkenquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook! Kan jij het niet gaan vragen in de COS?quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lekker handig,anders had ik het kunnen weten.Nu ben ik benieuwd.
Hou is op ik word bang van dat mensquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ze Barney nu financieel leeggetrokken
BTW : Maar ze is inmiddels toch ook al lang 40+
niks dramatischquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ben je ook ziek? nou ja extra ziek of zo
quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Masseren houd ze ook van heb je piano vingers?
Zijn arm is kapot.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb lange vingers, denk je dat dat voldoende kan zijn?quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hangt van het gehalte kalk af is mij geleerd.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe lang moet water eigenlijk koken?
quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb lange vingers, denk je dat dat voldoende kan zijn?
quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hangt van het gehalte kalk af is mij geleerd.
Tja, je kunt het ook zelf maken. Ik weet alleen niet waar je natriumbenzoaat, kaliumsorbaat en xanthaangom kunt kopen.quote:
Geen idee,,, heb dr hier nooit meegemaakt en verder ook al jaren niet meer op tv en zo ...quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hou is op ik word bang van dat mens
Dan mag jij een date regelen.quote:
Nou dat ''geheime'' zelfdodingsmiddel van die levenseinde groep was ook een conserveringsmiddelquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, je kunt het ook zelf maken. Ik weet alleen niet waar je natriumbenzoaat, kaliumsorbaat en xanthaangom kunt kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |