Zoals ik al zei: ik geef mijn bronnen niet prijs.quote:
Nee hoogstens die recepten die ik dan ooit een keer uitprint en in een map stopquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Waar nooit iemand naar omkijkt, laat staan er uit kookt.
Een bruine bronquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik geef mijn bronnen niet prijs.
Ook niet als ze bruin zijn.
Damn, nu heb ik het toch gezegd
Godver.quote:
Er staan hier 2 boekenkasten met kookboeken. Kijk er ook niet meer naar om.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoogstens die recepten die ik dan ooit een keer uitprint en in een map stop
Je heb waarscjhijnlijk ook de nalatenschap van Muis in bewaringquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er staan hier 2 boekenkasten met kookboeken. Kijk er ook niet meer naar om.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je heb waarscjhijnlijk ook de nalatenschap van Muis in bewaring
Heeft de muis nog steeds een ban?quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je heb waarscjhijnlijk ook de nalatenschap van Muis in bewaring
Anyways, waarschijnlijk is het ouwerwetste kookboek dat wat Mo heeft de beste basis voor al onze gerechtenquote:
Die heeft ook een stuk, anders steelt hij hem tochquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet je Elvis uit de buurt houden, zeker?
Die andere wel jaquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft de muis nog steeds een ban?
Trusten en slaap lekker.quote:
Die van Cas Spijkers?quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Anyways, waarschijnlijk is het ouwerwetste kookboek dat wat Mo heeft de beste basis voor al onze gerechten
Met een emaillen oven erop en een blij kijkende huisvrouw met schort?quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Anyways, waarschijnlijk is het ouwerwetste kookboek dat wat Mo heeft de beste basis voor al onze gerechten
Wie is de andere dan? Ik wil het muisje weer terug.quote:
Ik heb geen idee, maar zou kunnenquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met een emaillen oven erop en een blij kijkende huisvrouw met schort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |