Dat is niet normaal.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je maandag voor de verandering de hele dag de waarheid spreken?
Om ooit in Ahoy te triomferenquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het waait wel altijd op Vlieland. Moet-ie met zware pijlen gooien.
Misschienquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je maandag voor de verandering de hele dag de waarheid spreken?
Ik trap er nu niet meer in.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:33 schreef chufi het volgende:
AS maandag ben ik 6 jaar gestopt met roken
Succes daarmee.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, voor de zekerheid neem ik alles maar met een korreltje zout maandag.
Jep maar eerst weekend vieren.quote:
Deze keer ga ik dat wel doen, denk ik.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ga je morgen nog vroeg opstaan voor de eerste training van de F1, Recce?
Uurtje langer slapenquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep maar eerst weekend vieren.
Uitslapen bedoel jequote:Op donderdag 28 maart 2019 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ga je morgen nog vroeg opstaan voor de eerste training van de F1, Recce?
Het wordt een inhaalcircus dit weekend. Nu met drie DRS-zones.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze keer ga ik dat wel doen, denk ik.Heeft altijd wel wat.
Voorjaar is vooruit.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar kijk ik wel naar uit!De a zit in de maand, dus de klok moet achteruit.
Je zet 1 april in je agenda? Heb je een agenda zonder datumvermelding?quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zet het altijd met koeienletters in m'n agenda en tuin dan nog overal in.
Maar het circuit ligt Red Bell niet echt, geloof ik. Ik heb nog niet over de manager nagedacht, eerst maar eens de vrije trainingen kijken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het wordt een inhaalcircus dit weekend. Nu met drie DRS-zones.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |