Dat is niet dikquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja zoals Ashley Graham denk ik.
echt hèquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat wijf heeft echt zwaar overgewicht en is echt compleet
Is dit een gimmick?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb je ze zo 3,5 uur aan de lijn
Wat dan wel?quote:
In elk geval niet vadsigquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wat dan wel?
De mannen op mijn werk noemen mij vol, stevig, gevormd.
Weet niet wat men daarmee bedoelt.
spreek je ook wel eens af met deze collega's op het toilet tijdens de lunchpauzequote:Op donderdag 28 maart 2019 21:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wat dan wel?
De mannen op mijn werk noemen mij vol, stevig, gevormd.
Weet niet wat men daarmee bedoelt.
wat ben je gemeen vandaag broquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat wijf heeft echt zwaar overgewicht en is echt compleet
Maar overleef het wel zodat je de hulp krijgt die je nodig hebt om zo je leven op de rit te krijgen om te reflecteren en dat moment als rock-bottom te zien en gelukkig met klein- en achterkleinkinderen 95 te worden in excellente gezondheid. Zowel fysiek als mentaalquote:
Gast, houd je smoel. Ben een beetje overspannen thats it.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar overleef het wel zodat je de hulp krijgt die je nodig hebt om zo je leven op de rit te krijgen om te reflecteren en dat moment als rock-bottom te zien en gelukkig met klein- en achterkleinkinderen 95 te worden in excellente gezondheid. Zowel fysiek als mentaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |