Gaat dit over mannenbipsquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:37 schreef Trollscience het volgende:
gewoon bol en beetje knijpbaar tog <3
ben je twinkquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb wel bol en beetje knijpbaar
Dat zijn de keuzesquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Beetje meh, maar heb mezelf weer beetje opgepept door een leuk jurkje te bestellen
Was ze skinny of fatttyyquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja halfbloedje maar wel meer black dan white vond ik.
Kon ik maar geld verdienen met vieze praat over de telefoonquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja kon het gewoon niet laten, morgen maar even een uurtje langer aan de telefoon hangen
Als je een narcist aan de lijn hebt is het helemaal geweldig, hoef je alleen maar gelijk te geven en te zeggen hoe geweldig hij isquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kon ik maar geld verdienen met vieze praat over de telefoon
Dik of gewoon goed gevormd?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ow.
Ja ik ben dik. Alleen negers willen mij.
wiens kloon ben je ook alweer ben vergetequote:Op donderdag 28 maart 2019 21:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ow.
Korequote:Op donderdag 28 maart 2019 21:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wiens kloon ben je ook alweer ben vergete
Klinkt goedquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als je een narcist aan de lijn hebt is het helemaal geweldig, hoef je alleen maar gelijk te geven en te zeggen hoe geweldig hij is
Oberkulliequote:Op donderdag 28 maart 2019 21:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wiens kloon ben je ook alweer ben vergete
Dat zal vast wel meevallenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ow.
oeka boeka XDDDDquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
En negers willen iedereen, geile primitieve wezens dat het zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |