Dit is echt niet mijn type.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:24 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
ey dit mag toch gewoon of niet?
Waar is haar tietquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:24 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
ey dit mag toch gewoon of niet?
Onder andere, en blauw haarquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat ze kleine tieten heeft zeker haha
Nederlandse ass?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb tien keer betere ass gehad dan dat
wat is "beter"quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb tien keer betere ass gehad dan dat
Veel kan mooi zijn, mits in proportiesquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat is "beter"
superdikke opgeblazen reet? nee dankje
Gewoon zo'n reet dat je doggy doet en dat je dan denkt ayayayquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat is "beter"
superdikke opgeblazen reet? nee dankje
Gaat dit over mannenbipsquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:37 schreef Trollscience het volgende:
gewoon bol en beetje knijpbaar tog <3
ben je twinkquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb wel bol en beetje knijpbaar
Dat zijn de keuzesquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Beetje meh, maar heb mezelf weer beetje opgepept door een leuk jurkje te bestellen
Was ze skinny of fatttyyquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja halfbloedje maar wel meer black dan white vond ik.
Kon ik maar geld verdienen met vieze praat over de telefoonquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja kon het gewoon niet laten, morgen maar even een uurtje langer aan de telefoon hangen
Als je een narcist aan de lijn hebt is het helemaal geweldig, hoef je alleen maar gelijk te geven en te zeggen hoe geweldig hij isquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kon ik maar geld verdienen met vieze praat over de telefoon
Dik of gewoon goed gevormd?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ow.
Ja ik ben dik. Alleen negers willen mij.
wiens kloon ben je ook alweer ben vergetequote:Op donderdag 28 maart 2019 21:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ow.
Korequote:Op donderdag 28 maart 2019 21:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wiens kloon ben je ook alweer ben vergete
Klinkt goedquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als je een narcist aan de lijn hebt is het helemaal geweldig, hoef je alleen maar gelijk te geven en te zeggen hoe geweldig hij is
Oberkulliequote:Op donderdag 28 maart 2019 21:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wiens kloon ben je ook alweer ben vergete
Dat zal vast wel meevallenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ow.
oeka boeka XDDDDquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
En negers willen iedereen, geile primitieve wezens dat het zijn.
Dat is niet dikquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja zoals Ashley Graham denk ik.
echt hèquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat wijf heeft echt zwaar overgewicht en is echt compleet
Is dit een gimmick?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb je ze zo 3,5 uur aan de lijn
Wat dan wel?quote:
In elk geval niet vadsigquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wat dan wel?
De mannen op mijn werk noemen mij vol, stevig, gevormd.
Weet niet wat men daarmee bedoelt.
spreek je ook wel eens af met deze collega's op het toilet tijdens de lunchpauzequote:Op donderdag 28 maart 2019 21:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wat dan wel?
De mannen op mijn werk noemen mij vol, stevig, gevormd.
Weet niet wat men daarmee bedoelt.
wat ben je gemeen vandaag broquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat wijf heeft echt zwaar overgewicht en is echt compleet
Maar overleef het wel zodat je de hulp krijgt die je nodig hebt om zo je leven op de rit te krijgen om te reflecteren en dat moment als rock-bottom te zien en gelukkig met klein- en achterkleinkinderen 95 te worden in excellente gezondheid. Zowel fysiek als mentaalquote:
Gast, houd je smoel. Ben een beetje overspannen thats it.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar overleef het wel zodat je de hulp krijgt die je nodig hebt om zo je leven op de rit te krijgen om te reflecteren en dat moment als rock-bottom te zien en gelukkig met klein- en achterkleinkinderen 95 te worden in excellente gezondheid. Zowel fysiek als mentaal
Ik kom je irl tegen mono.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je je voorhuid weg laten snijden?
wie zijn ditquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:58 schreef JimmyDean het volgende:
Zo zien alle vrouwen op FOK! er uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:58 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjewel he.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:58 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal even een goede lookalike van jou zoeken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:00 schreef Amarantha het volgende:
Gvd ben de enige vrouw van FOK! die Jimmy heeft gezien. Wat een belediging dit.
Hoe ziet Jimmy er uit.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:00 schreef Amarantha het volgende:
Op foto's overigens de helft van de SCquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:00 schreef Amarantha het volgende:
Idd, jij bent helemaal niet eens Liverpool-fanquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:00 schreef Amarantha het volgende:
heb hem vgm wel eens ontmoet in het stadspark van groningen 's avonds maar heb zijn gezicht niet gezienquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:00 schreef Amarantha het volgende:
Woon jij daar?quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb hem vgm wel eens ontmoet in het stadspark van groningen 's avonds maar heb zijn gezicht niet gezien
Nu krijgen we het hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zal even een goede lookalike van jou zoeken.
Stadspark in Groningen is geen pretje. Daar gebeuren een hoop nare dingen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee, helemaal in de andere uithoek van nederland juist
Oke brusselmansquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:04 schreef Vanillekwark het volgende:
Dit ben ik. Felt cute, might delete later![]()
[ afbeelding ]
ben daar wel paar keer geweest, ook naar dat festivalletje, helemaal volgevreten, wel lachen manquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stadspark in Groningen is geen pretje. Daar gebeuren een hoop nare dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |