abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186066016
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 12:43 schreef MangoTree het volgende:

[..]

De rest heb je ook dus gezien. Voor de hand liggend dat zijn populariteit omhoog gaat.
6-10 waren weer dezelfde...
  zaterdag 6 april 2019 @ 12:56:04 #102
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_186066109
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 12:49 schreef Yreal het volgende:

[..]

6-10 waren weer dezelfde...
:O De negativiteit.
2019: The Great Awakening
pi_186066913
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 12:56 schreef MangoTree het volgende:

[..]

:O De negativiteit.
Realisme. Je kan niet trots doen over het gegroeide aantal banen. De toename van het aantal banen en de afnamen van de werkeloosheid. En dat dan voor alle varianten qwa werkveld en etniciteit.
pi_186066943
We have begun BUILDING THE WALL. Republicans want STRONG BORDERS and NO CRIME. Democrats want OPEN BORDERS which equals MASSIVE CRIME

:') :')
pi_186067867
quote:
Ik doel op z'n spreekkunsten. Al was het de beste president ooit, hij praat als een verstandelijk gehandicapte cavia. Maar daar is z'n fanclub dan ook dol op dus dat is begrijpelijk.
Conscience do cost.
  zaterdag 6 april 2019 @ 15:35:32 #106
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_186067978
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 15:24 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik doel op z'n spreekkunsten. Al was het de beste president ooit, hij praat als een verstandelijk gehandicapte cavia. Maar daar is z'n fanclub dan ook dol op dus dat is begrijpelijk.
Ja spreekkunst is toch ook wel een issue hoor. Maar je zegt het goed, al zou het de beste president ooit zijn dan blijf je liever over gehandicapten en cavia's praten. Best triest.
2019: The Great Awakening
  zaterdag 6 april 2019 @ 15:39:24 #107
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186068022
Maar hij is een van de slechtsten ooit, nog los van zijn spreekkunst wat toegesneden lijkt op randdebielen
pi_186068033
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 15:35 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Ja spreekkunst is toch ook wel een issue hoor.
Niet voor hem. Het is een beetje een Wilders, behalve dat Wilders soms daadwerkelijk normale zinnen weet te maken.
quote:
Maar je zegt het goed, al zou het de beste president ooit zijn dan blijf je liever over gehandicapten en cavia's praten. Best triest.
Het is een constatering. Niets meer, niets minder. Ik heb verder trouwens niets tegen gehandicapte cavia's. Daar blijkt immers een doelgroep voor te zijn.
Conscience do cost.
  zondag 7 april 2019 @ 16:35:49 #109
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_186084759
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 april 2019 15:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Maar hij is een van de slechtsten ooit, nog los van zijn spreekkunst wat toegesneden lijkt op randdebielen
Je leeft in een zeepbel als je dat denkt. Zoals wel veel Nederlanders zich lauter laten informeren door linksgekkies uit de VS.

Is niet erg. Ik was vroeger ook fan van de daily show en posse.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_186085575
quote:
Op zondag 7 april 2019 16:35 schreef SpecialK het volgende:
Je leeft in een zeepbel als je dat denkt. Zoals wel veel Nederlanders zich lauter laten informeren door linksgekkies uit de VS.

Is niet erg. Ik was vroeger ook fan van de daily show en posse.
Maar nu zijn je ogen geopend ? 11.gif
  zondag 7 april 2019 @ 18:33:51 #111
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_186087687
quote:
6s.gif Op zondag 7 april 2019 17:07 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Maar nu zijn je ogen geopend ? [ afbeelding ]
Ik ben op een gegeven moment mijn nieuws-intake gaan mixen centrum/links/rechts/internationaal en ik ben achtergronden gaan lezen onderzoeken.. bronnen evalueren etc..

Je ziet duidelijk dat links en rechts systematisch liegen / verstoren mbt bepaalde onderwerpen.

Trump is een rode lap op de ogen van de linkse media.. ze kunnen het niet met rust laten, ze kunnen er niet oprecht over rapporteren. En afgezien van alle verstoring en leugens rapporteren ze het alsof "iedereen" in het land Trump zat is.. terwijl zijn approval rating best hoog is.

Rechts kan op haart beurt weer totaal niet omgaan met AOC, misdaadcijfers van migranten en moreel ambigue issues zoals abortus. Dan komen daar ineens alle leugens uit de kast.

Het is slimmer om gewoon te beseffen dat de media bezig zijn met aandacht hebben en houden.. en jouw outrage clicks zijn hun levenslijn.

Iedereen hier die denkt dat fake-news een probleem is voor "de tegenpartij" heeft wat dat betreft een gigantische balk in zijn ogen en is een DIRECT onderdeel van het probleem.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_186087782
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 15:24 schreef ems. het volgende:

[..]

Ach, het gaat om het behaalde resultaat. Daarin overtreft Trump zijn directe voorgangers.

Laat de man dan maar lekker tekeer gaan tegen die verderfelijke fakenews media via twitter. Altijd grappig om te lezen. :)
pi_186087889
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2019 18:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik ben op een gegeven moment mijn nieuws-intake gaan mixen centrum/links/rechts/internationaal en ik ben achtergronden gaan lezen onderzoeken.. bronnen evalueren etc..

Je ziet duidelijk dat links en rechts systematisch liegen / verstoren mbt bepaalde onderwerpen.

Trump is een rode lap op de ogen van de linkse media.. ze kunnen het niet met rust laten, ze kunnen er niet oprecht over rapporteren. En afgezien van alle verstoring en leugens rapporteren ze het alsof "iedereen" in het land Trump zat is.. terwijl zijn approval rating best hoog is.

Rechts kan op haart beurt weer totaal niet omgaan met AOC, misdaadcijfers van migranten en moreel ambigue issues zoals abortus. Dan komen daar ineens alle leugens uit de kast.

Het is slimmer om gewoon te beseffen dat de media bezig zijn met aandacht hebben en houden.. en jouw outrage clicks zijn hun levenslijn.

Iedereen hier die denkt dat fake-news een probleem is voor "de tegenpartij" heeft wat dat betreft een gigantische balk in zijn ogen en is een DIRECT onderdeel van het probleem.
Vertel, welke leugens worden er precies verspreid over Trump door de 'linkse media' (weet overigens niet precies wat je daar onder verstaat)?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 7 april 2019 @ 19:00:31 #114
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_186088321
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 18:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vertel, welke leugens worden er precies verspreid over Trump door de 'linkse media' (weet overigens niet precies wat je daar onder verstaat)?
CNN, MSNBC etc...

Een hoop van de collusion verhalen waren flink opgepompt. Rachel Maddow heeft echt bizar veel van haar screentime gewijd aan dat onderwerp terwijl er 1 achteraf weinig te vertellen was en 2 het publiek meer interesse had in echte verhalen zoals healthcare en andere wel relevante politeke onderwerpen... maar het Rusland verhaal werd maar steeds weer en weer gepushed.

Oh en regelmatig trekken ze zijn tweets uit verband. CNN claimde vorig jaar nog dat Trump had geroepen dat migranten beesten waren. Hebben ze uiteindelijk moeten in het openbaar moeten opvreten toen ze merkte dat het deleten van de tweets niet ging werken.

Dit soort dingen gebeuren eigenlijk regelmatig. Las laatst nog eentje op NewsVoice waar centrum en rechts gewoon rustig rapporteerde over een van zijn speeches en waar CNN oid het totaal uit context had getrokken door de helft van een zin weg te laten zodat het lekker outrage klonk. Weet alleen niet meer wat het was. Zwak? Ja. Ik ben geen machine verder.
pi_186088372
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2019 19:00 schreef SpecialK het volgende:

[..]

CNN, MSNBC etc...

Een hoop van de collusion verhalen waren flink opgepompt. Rachel Maddow heeft echt bizar veel van haar screentime gewijd aan dat onderwerp terwijl er 1 achteraf weinig te vertellen was en 2 het publiek meer interesse had in echte verhalen zoals healthcare en andere wel relevante politeke onderwerpen... maar het Rusland verhaal werd maar steeds weer en weer gepushed.

Oh en regelmatig trekken ze zijn tweets uit verband. CNN claimde vorig jaar nog dat Trump had geroepen dat migranten beesten waren. Hebben ze uiteindelijk moeten in het openbaar moeten opvreten toen ze merkte dat het deleten van de tweets niet ging werken.

Dit soort dingen gebeuren eigenlijk regelmatig. Las laatst nog eentje op NewsVoice waar centrum en rechts gewoon rustig rapporteerde over een van zijn speeches en waar CNN oid het totaal uit context had getrokken door de helft van een zin weg te laten zodat het lekker outrage klonk. Weet alleen niet meer wat het was. Zwak? Ja. Ik ben geen machine verder.
Die media volg ik niet. Wel NYT, WaPo, Atlantic, Daily Beast, etc.
  zondag 7 april 2019 @ 19:07:25 #116
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_186088476
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 19:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die media volg ik niet. Wel NYT, WaPo, Atlantic, Daily Beast, etc.
Ook die outlets zullen regelmatig fake news posten. Als je denkt dat dat niet zo is heb je een probleem. Ben je een probleem.

Sterker nog... daily beast is best wel een leugenfabriekje in die lijst. Als je je dat maar beseft en het dus met een korreltje zout neemt is er niks aan de hand maar je hebt mensen die die bizarre rotzooi onkritisch lezen.
pi_186088501
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2019 19:07 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ook die outlets zullen regelmatig fake news posten. Als je denkt dat dat niet zo is heb je een probleem. Ben je een probleem.

Sterker nog... daily beast is best wel een leugenfabriekje in die lijst. Als je je dat maar beseft en het dus met een korreltje zout neemt is er niks aan de hand maar je hebt mensen die die bizarre rotzooi onkritisch lezen.
Wat jij vooral lijkt te doen is de idioterie van Trump proberen te maskeren door hard te roepen dat de 'linkse media' leugens verspreiden.
  zondag 7 april 2019 @ 19:12:14 #118
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_186088554
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 19:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat jij vooral lijkt te doen is de idioterie van Trump proberen te maskeren door hard te roepen dat de 'linkse media' leugens verspreiden.
Zie hoe je bent.

Nergens maskeer ik ook maar iets. Trump zegt regelmatig domme onhandige dingen. Dat onderken ik. Heb ik onderkend op dit forum. Heb ik verder geen probleem mee.

Maar dat betekent niet dat leugens door jouw favo outlets daarom maar geslikt dienen te worden.

De waarheid is de waarheid. Hoe eerder je je beseft dat ja OOK jij bent voorgelogen over een hoop dingen hoe beter. Want je draagt gewoon bij aan een gigantisch kennis-gat.
  zondag 7 april 2019 @ 20:36:08 #119
8369 speknek
Another day another slay
pi_186090415
CNN is overduidelijk eentje van de news entertainment, waar het nieuws voortdurend wordt gekneed om weer sensatie te genereren. Verder is het niet per se heel links alleen. Een klein beetje voor Amerikaanse begrippen, wat rechts hier zou zijn.

Gewoon in het groene blijven.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 7 april 2019 @ 21:54:59 #120
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_186092231
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2019 20:36 schreef speknek het volgende:

Gewoon in het groene blijven.
Als dit voor jou werkt is dat prima. Niet dat dit -jij die in het groen blijft- enigszins interessant is.
Maar dit terzijde.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 7 april 2019 @ 22:02:50 #121
8369 speknek
Another day another slay
pi_186092393
Ik zou graag voorstellen alleen nog nieuwsbronnen uit het groen of heel misschien geel hier toe te laten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 7 april 2019 @ 22:09:11 #122
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_186092538
Waarom alleen hier? Waarom niet jouw regels laten gelden voor de rest van het internet, Nederland, Europa of de hele wereld?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 7 april 2019 @ 22:16:01 #123
8369 speknek
Another day another slay
pi_186092740
Goed plan, ik ga er werk van maken!
pi_186093396
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2019 19:12 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Zie hoe je bent.

Nergens maskeer ik ook maar iets. Trump zegt regelmatig domme onhandige dingen. Dat onderken ik. Heb ik onderkend op dit forum. Heb ik verder geen probleem mee.

Maar dat betekent niet dat leugens door jouw favo outlets daarom maar geslikt dienen te worden.

De waarheid is de waarheid. Hoe eerder je je beseft dat ja OOK jij bent voorgelogen over een hoop dingen hoe beter. Want je draagt gewoon bij aan een gigantisch kennis-gat.
Probleem is vooral dat fulmineren tegen de media wordt gebruikt als afleiding. Ik snap dat jij graag het beeld wil schetsen dat topmedia zoals de NYT en WaPo aan de lopende band leugens verkopen. Waarom je dat doet, weet ik niet. Misschien ben je een groot fan van Trump, misschien niet.

De waarheid is echter dat de twee genoemde kranten de afgelopen twee jaar uitmuntende journalistiek hebben bedreven. De onthullingen over de Trump Tower meeting? Die kwamen aan het licht door de NYT. Trump probeerde de meeting vervolgens te verdoezelen met leugens, maar door uitstekend speurwerk van de media moest hij uiteindelijk stukje bij beetje de waarheid opbiechten.

En zo zijn er nog talloze voorbeelden te nemen. Toch laat jij je door Trump en zijn knechtjes wijsmaken dat de media aan de lopende leugens verkopen. En wellicht hebben Maddow en CNN de boel opgeklopt. Kan, ik kijk die shit niet. Dat doet echter niets af aan het feit dat er wel degelijk uitstekende journalistiek wordt bedreven. En daar ageren Trump en zijn crony's tegen, omdat zij gebaat zijn bij het verspreiden van het idee dat de media leugens verspreiden.
  maandag 8 april 2019 @ 03:17:04 #125
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_186095843
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2019 22:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Probleem is vooral dat fulmineren tegen de media wordt gebruikt als afleiding. Ik snap dat jij graag het beeld wil schetsen dat topmedia zoals de NYT en WaPo aan de lopende band leugens verkopen. Waarom je dat doet, weet ik niet. Misschien ben je een groot fan van Trump, misschien niet.

De waarheid is echter dat de twee genoemde kranten de afgelopen twee jaar uitmuntende journalistiek hebben bedreven. De onthullingen over de Trump Tower meeting? Die kwamen aan het licht door de NYT. Trump probeerde de meeting vervolgens te verdoezelen met leugens, maar door uitstekend speurwerk van de media moest hij uiteindelijk stukje bij beetje de waarheid opbiechten.

En zo zijn er nog talloze voorbeelden te nemen. Toch laat jij je door Trump en zijn knechtjes wijsmaken dat de media aan de lopende leugens verkopen. En wellicht hebben Maddow en CNN de boel opgeklopt. Kan, ik kijk die shit niet. Dat doet echter niets af aan het feit dat er wel degelijk uitstekende journalistiek wordt bedreven. En daar ageren Trump en zijn crony's tegen, omdat zij gebaat zijn bij het verspreiden van het idee dat de media leugens verspreiden.
Ik ben wel klaar met je zwakke gelul koosje. Niemand hier op dit forum die een beetje oplet zou mij in de zak van Trumperklaas plaatsen.

Doe normaal.

Oh en laat de daily beast links liggen... holy shit geen wonder dat je van die rare dingen roept op dit forum. Je laat je vrijwillig vergiftigen blijkbaar. En dan anderen de zwarte piet toespelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')