abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185934127
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:11 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Alhier een voorbeeld waar indoctrinatie in het onderwijs succesvol is gebleken.
[..]

Om hier even op terug te komen ;).
Nou, stel je voor dat je mensen onderwijst in de bestuursvorm en wetgeving. Eckte indoctrinatie hoor mensuh!!!
  zaterdag 30 maart 2019 @ 14:16:59 #252
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_185934129
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:05 schreef Bluesdude het volgende:
Ik vroeg om een linkje die jouw leugen kon onderbouwen.
Natuurlijk kun je die niet geven en kom je met een neplinkje.
Linkje geeft toch duidelijk aan dat Marx een speciale aanpak voor het Westen noodzakelijk vond. Geen tijd en zin om een directe quote te zoeken, dus daar moet je het mee doen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:05 schreef Bluesdude het volgende:
Geef eens direct antwoord.
Dit is weer zo draaierig en verwijzend naar een neplinkje/nepbron

Durf je gewoon niet te zeggen wat jouw ' vreedzame oplossing ' is.
Hoe echt vreedzaam is het dan ?
Mijn oplossing is volkomen vreedzaam, maar links is wel bezig om deze oplossing te vertragen en te verbieden. Als iemand dus iets wil doen, dat 100% vreedzaam is, en mensen beginnen te roepen: Dat kan niet! Dat mag niet! Doe niet zo gek! Dan weet je dat je mogelijk op het rechte pad zit.

Zodoende wil ik niet de aandacht vestigen op de vreedzame oplossing, omdat links dom en kwaadaardig is. Wel wil ik mensen de mogelijkheid geven om zelf die oplossing te vinden.
pi_185934166
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:13 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Buiten dat je uitgangspunt buiten de waarheid staat is het niet zo dat 'de wil van de meerderheid doordrukken (realiseren)' een negatie is van 'het beschermen van de minderheden'. Elementaire logica...
Niet per se nee, dat klopt. Maar gecombineerd met FvD's plannen mbt het afbreken van sociale zekerheden, het demoniseren van politieke tegenstanders als landverraders en zijn wantrouwen in en minachting van de publieke sector, maakt hij een aardige start.

Al besef ik me dat we het hier niet over eens gaan worden, en vraag ik me af hoeveel zin deze discussie dus heeft.
"Pools are perfect for holding water"
pi_185934199
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:20 schreef probeer het volgende:
Niet per se nee, dat klopt. Maar gecombineerd met FvD's plannen mbt het afbreken van sociale zekerheden, het demoniseren van politieke tegenstanders als landverraders en zijn wantrouwen in en minachting van de publieke sector, maakt hij een aardige start.
Zo bezien is hij juist een minderheid die het opneemt tegen 'de wil van de meerderheid, 't kartel spreekt voor de meerderheid immers. En wb het afbreken van sociale zekerheden (?), kunnen we ook stellen dat een gestage maar zekere afbraak allang gaande is in de handen van degene die hij als onbetrouwbaar wegzet.... Nee, Baudet is eerder een MLK of Ghandi, dan een Hitler of Mussolini.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2019 14:24:56 ]
pi_185934205
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:24 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Zo bezien is hij juist een minderheid die het opneemt tegen de wil van de meerderheid (kartelpolitiek). En wb het afbreken van sociale zekerheden (?), kunnen we ook stellen dat een gestage maar zekere afbraak allang gaande is in de handen van degene die hij als onbetrouwbaar wegzet.... Nee, Baudet is eerder een MLK of Ghandi, dan een Hitler of Mussolini.
Behalve dan dat hij iedereen met een culturele achtergrond zoals MLK of Ghandi het liefste uit dit land ziet verdwijnen.

_O-
pi_185934227
Ja goed, maar hoe leuk MLK ook droomde, ook hij had de omvolking van zijn gemeenschap niet getolereerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2019 14:28:29 ]
pi_185934234
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:16 schreef borealist het volgende:

[..]

Linkje geeft toch duidelijk aan dat Marx een speciale aanpak voor het Westen noodzakelijk vond. Geen tijd en zin om een directe quote te zoeken, dus daar moet je het mee doen.
[..]

Mijn oplossing is volkomen vreedzaam, maar links is wel bezig om deze oplossing te vertragen en te verbieden. Als iemand dus iets wil doen, dat 100% vreedzaam is, en mensen beginnen te roepen: Dat kan niet! Dat mag niet! Doe niet zo gek! Dan weet je dat je mogelijk op het rechte pad zit.

Zodoende wil ik niet de aandacht vestigen op de vreedzame oplossing, omdat links dom en kwaadaardig is. Wel wil ik mensen de mogelijkheid geven om zelf die oplossing te vinden.
Zo van 'het kan vreedzaam zolang links meewerkt?'

Je bent iig lekker bezig met ophitsen, er steeds op passend dat je net die grens van oproepen tot geweld niet over gaat. Dat moet ik je nageven.
pi_185934239
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:25 schreef probeer het volgende:

[..]

Behalve dan dat hij iedereen met een culturele achtergrond zoals MLK of Ghandi het liefste uit dit land ziet verdwijnen.

_O-
"Willen jullie meer of minder non-borealen?"
  zaterdag 30 maart 2019 @ 14:30:23 #259
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_185934248
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:28 schreef probeer het volgende:
Zo van 'het kan vreedzaam zolang links meewerkt?'

Je bent iig lekker bezig met ophitsen, er steeds op passend dat je net die grens van oproepen tot geweld niet over gaat. Dat moet ik je nageven.
Nee hoor, links hoeft helemaal niets te doen, en er is absoluut geen spraken van geweld. Ook zal het links op geen enkele wijze aantasten en het zal links niets kosten. Toch wil links het verbieden.
pi_185934268
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:29 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

"Willen jullie meer of minder non-borealen?"
De Dalai Lama scandeert in elk geval: ''meer meer meer!'' (maar dan wel in Europa).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2019 14:32:37 ]
  zaterdag 30 maart 2019 @ 14:34:03 #261
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_185934288
30% van de FvD kiezers geven aan andersdenkenden te haten.

dewaremerijn twitterde op zaterdag 30-03-2019 om 11:15:22 Vreemde gevolgtrekking van Meeus. De verdediging van de kernwaarden van de liberale democratie (bescherming van minderheden, gewetensvrijheid academici) behoeft ook een visie. Pluralisme is een visie. Hadden we maar meer politici met een principiële visie. https://t.co/6g2WBV0f1s https://t.co/noAH0AuE0x reageer retweet

Terphuis twitterde op vrijdag 29-03-2019 om 23:18:46 Enkele voorbeelden:- Eerder eiste #Baudet ontslag weerman Gerrit Hiemstra.- Daarna riep hij op tot sanering NPO.- Vervolgens waarschuwde hij voor journalisten en kunstenaars.- Nu meldpunt tegen docenten.Baudet wil andersdenkenden de mond snoeren.WEES WAAKZAAM.#Jinek #FvD reageer retweet
Lisawesterveld twitterde op vrijdag 29-03-2019 om 23:30:54 “Laat zien dat van jou iedereen zichzelf mag zijn” Gewoon treurig dat dit volgens de Instagrampagina een voorbeeld is van ‘linkse indoctrinatie’. Fijn en tolerant land creëren we zo... #jinek https://t.co/YY4gRVAppe reageer retweet
Gevaarlijke cocktail.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 30 maart 2019 @ 14:34:47 #262
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_185934294
Gaat dit nog steeds over het meldpunt voor staatsgevaarlijke leraren?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_185934301
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:28 schreef EipNiC het volgende:
Ja goed, maar hoe leuk MLK ook droomde, ook hij had de omvolking van zijn gemeenschap niet getolereerd.
Wellicht niet. Maar zijn droom en daar uit volgende standpunten kwamen neer op 'gelijkwaardigheid voor iedereen'.

En laten we eerlijk zijn, dat is toch niet echt de oplossing die de 'omvolking'-roepers aandragen.

Fuck it .. Dat ik uberhaupt op een positieve vergelijking tussen MLK en Baudet in ga. :') domme ik.
pi_185934308
''De verdediging van de kernwaarden van de liberale democratie (bescherming van minderheden...)''

NEIN NEIN NEIN. Dat is een kernwaarde van (oud) 'links' in (niet VAN!) veel liberale democratieën.
pi_185934319
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:34 schreef Klopkoek het volgende:

Lisawesterveld twitterde op vrijdag 29-03-2019 om 23:30:54 “Laat zien dat van jou iedereen zichzelf mag zijn” Gewoon treurig dat dit volgens de Instagrampagina een voorbeeld is van ‘linkse indoctrinatie’. Fijn en tolerant land creëren we zo... #jinek https://t.co/YY4gRVAppe reageer retweet
Gevaarlijke cocktail.
Jezelf mogen zijn is linkse indoctrinatie? Hoe?
pi_185934320
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:30 schreef borealist het volgende:

[..]

Nee hoor, links hoeft helemaal niets te doen, en er is absoluut geen spraken van geweld. Ook zal het links op geen enkele wijze aantasten en het zal links niets kosten. Toch wil links het verbieden.
Wat wil links dan allemaal verbieden, schratje? Ik ben bang dat ik je niet helemaal volg.
pi_185934328
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:34 schreef Janneke141 het volgende:
Gaat dit nog steeds over het meldpunt voor staatsgevaarlijke leraren?
Daar ging het nooit écht over. Het ging altijd over het uitbreiden en vergroten van het vijandsbeeld.

Maar geen zorgen. Wij vinden je allemaal nog superlief hoor O+ .
pi_185934366
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:35 schreef probeer het volgende:

[..]

Wellicht niet. Maar zijn droom en daar uit volgende standpunten kwamen neer op 'gelijkwaardigheid voor iedereen'.
Belangrijk daarbij is dat het standpunt afkwam van iemand zonder gelijke rechten, en (als kleine minderheid) onmogelijk kon pleiten voor het tegenovergestelde. Een herwaardering van de Afro-Amerikaan i.c.m. het verlichtingsprincipe was pragmatisch. Het ware beest ziet men in de regel past zodra deze in de machtspositie staat.

quote:
En laten we eerlijk zijn, dat is toch niet echt de oplossing die de 'omvolking'-roepers aandragen.

Fuck it .. Dat ik uberhaupt op een positieve vergelijking tussen MLK en Baudet in ga. :') domme ik.
Haha, perspectiefwisseling als gedachtenexperiment kan geen kwaad mi... het is altijd de norm geweest dat men voor het eigene opkwam... en dat schijnt nu (sinds de excessen van Hitler wrs) verboten voor blanken witten.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2019 14:43:30 ]
  zaterdag 30 maart 2019 @ 14:46:55 #269
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_185934406
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:35 schreef probeer het volgende:
Het begint er toch steeds meer op te lijken dat de droom uiteindelijk neerkomt op blanke genocide. Zoals er in Duitsland anti-semitisme was hebben we vandaag de dag anti-borealisme, een diep gewortelde haat op basis van ras, waarden, en cultuur. En die haat wordt op de scholen gevoed.

Maar ik blijf met stelligheid volhouden dat er een vreedzame oplossing is, want wie zoekt zal vinden. Dit omdat er toch figuren zijn die in hun wanhoop domme dingen doen.
  zaterdag 30 maart 2019 @ 14:50:04 #270
346939 Janneke141
pi_185934447
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:46 schreef borealist het volgende:
een diep gewortelde haat op basis van ras, waarden, en cultuur. En die haat wordt op de scholen gevoed.

Wacht, wat!?

Ik zie op dit moment maar 1 groep die een hoop haat uit op basis van ras, waarden en cultuur. En dat zijn niet de docenten.
pi_185934449
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:42 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Belangrijk daarbij is dat het standpunt afkwam van iemand zonder gelijke rechten, en (als kleine minderheid) onmogelijk kon pleiten voor het tegenovergestelde. Een herwaardering van de Afro-Amerikaan i.c.m. het verlichtingsprincipe was pragmatisch. Het ware beest ziet men in de regel past zodra deze in de machtspositie staat.
Beweer je nou dat wanneer MLK in een machtspositie zou hebben, hij waarschijnlijk zou pleiten voor meer segregatie en remigratie enzo?

[..]

quote:
Haha, perspectiefwisseling als gedachtenexperiment kan geen kwaad mi... het is altijd de norm geweest dat men voor het eigene opkwam... en dat schijnt nu (sinds de excessen van Hitler wrs) verboten voor blanken witten.
Ervaar ik geen enkele last van.
pi_185934458
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:50 schreef probeer het volgende:

[..]

Beweer je nou dat wanneer MLK in een machtspositie zou hebben, hij waarschijnlijk zou pleiten voor meer segregatie en remigratie enzo?

[..]
[..]

Ervaar ik geen enkele last van.
Nee, maar de intentie van de machtsarme is onbekend. Die vlieger gaat op van micro- tot macroniveau.
pi_185934460
Een leraar is een ambtenaar. Ben je teveel politiek rechts dan wordt je als ambtenaar afgewezen. Voor welke functie dan ook.

Ben je een beetje politiek links, dan graag hoor. Zo zit de Neederlandsche overheid als cultuurorgaan in elkaar.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_185934490
quote:

[..]

Het begint er toch steeds meer op te lijken dat de droom uiteindelijk neerkomt op blanke genocide. Zoals er in Duitsland anti-semitisme was hebben we vandaag de dag anti-borealisme, een diep gewortelde haat op basis van ras, waarden, en cultuur. En die haat wordt op de scholen gevoed.

Maar ik blijf met stelligheid volhouden dat er een vreedzame oplossing is, want wie zoekt zal vinden. Dit omdat er toch figuren zijn die in hun wanhoop domme dingen doen.
Dat dat jouw nachtmerrie is, maakt dat nog niet MLK's droom. Hoe graag jij dat vijandsbeeld ook wilt creëren.

Maar sure .. het kan allemaal vreedzaam, zolang de ander maar meewerkt :') :') Ik kan me zomaar voorstellen dat zo'n beetje elke dictator ooit, ook zoiets gezegd heeft.
pi_185934491
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:50 schreef Janneke141 het volgende:
Ik zie op dit moment maar 1 groep die een hoop haat uit op basis van ras, waarden en cultuur. En dat zijn niet de docenten.
Moet knap lullig zijn, dat je zover af staat van allochtonen dat je geen idee hebt van wat ze denken, terwijl je ze zo graag verdedigd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2019 14:55:26 ]
pi_185934512
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:51 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Nee, maar de intentie van de machtsarme is onbekend. Die vlieger gaat op van micro- tot macroniveau.
Ook als hij die intenties uiteenzet in een van de meest bekende speeches ooit?

Heeft dat dan niet meer met jouw wantrouwen te maken? Want je lijkt te beweren dat je iemand dus nooit waarlijk kan kennen zolang diegene niet in een positie van macht verkeert.
pi_185934523
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:54 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Moet knap lullig zijn, dat je zover af staat van allochtonen dat je geen idee hebt van wat ze denken, terwijl je ze zo graag verdedigd.
Ach, die wijsheden hebben dat soort engrechtse figuren vooral van internet.
pi_185934558
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:51 schreef cempexo het volgende:
Een leraar is een ambtenaar. Ben je teveel politiek rechts dan wordt je als ambtenaar afgewezen. Voor welke functie dan ook.

Ben je een beetje politiek links, dan graag hoor. Zo zit de Neederlandsche overheid als cultuurorgaan in elkaar.

En als je té rechts bent dan moeten we je niet eens in dit land. Fijn dat jij dat op eigen houtje begrepen hebt. Zolang al die andere 'rechtsen' dat ook doen, kan het allemaal vreedzaam verlopen ... (aldus Borealist dus. Mij kan het geen fuck schelen waar je woont. En dat bedoel ik in positieve zin, als in 'voel je vrij, vogeltje!'.)

(Doe nog eens zo'n mooie herten-in-de-achtertuin-foto plz. Wordt elk topic beter van.)
  zaterdag 30 maart 2019 @ 14:59:40 #279
346939 Janneke141
pi_185934562
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:54 schreef EipNiC het volgende:

[Ik zie op dit moment maar 1 groep autochtone Nederlanders die een hoop haat uit op basis van ras, waarden en cultuur. En dat zijn niet de docenten.]

Speciaal voor jou een beetje aangepast. Probeer het nu nog eens.
  zaterdag 30 maart 2019 @ 15:01:16 #280
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_185934573
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:54 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat dat jouw nachtmerrie is, maakt dat nog niet MLK's droom. Hoe graag jij dat vijandsbeeld ook wilt creëren.

Maar sure .. het kan allemaal vreedzaam, zolang de ander maar meewerkt :') :') Ik kan me zomaar voorstellen dat zo'n beetje elke dictator ooit, ook zoiets gezegd heeft.
De een z'n droom is de ander z'n nachtmerrie.

Er hoeft absoluut niemand vermoord of gedwongen te worden voor de oplossing, daarom is hij ook vreedzaam. Maar links zal rechts willen dwingen het niet te doen.
pi_185934584
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 15:01 schreef borealist het volgende:

[..]

Er hoeft absoluut niemand vermoord of gedwongen te worden voor de oplossing, daarom is hij ook vreedzaam. Maar links zal rechts willen dwingen het niet te doen.
Uhuh. Gewoon lekker vaag blijven in die oorlogsretoriek. Voorkomt een ban. Slim.
pi_185934591
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 15:01 schreef borealist het volgende:

[..]

Je doet zo vaag omdat je zelf ook wel weet dat het in concrete vorm misschien wel strafbaar is?
pi_185934595
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:55 schreef probeer het volgende:
Ook als hij die intenties uiteenzet in een van de meest bekende speeches ooit?

Heeft dat dan niet meer met jouw wantrouwen te maken? Want je lijkt te beweren dat je iemand dus nooit waarlijk kan kennen zolang diegene niet in een positie van macht verkeert.
Ik ben behoorlijk wantrouwig idd, maar niet té. Zo cynisch ben ik niet: MLK zal best oprecht geweest zijn. Tegelijkertijd blijkt z'n wens wel degelijk een utopie vanwege dezelfde reden achter dat wantrouwen.
pi_185934607
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:16 schreef borealist het volgende:

Wat is je oplossing dan ? En voor welk probleem?
Je doet zo draaierig om vooral niet concreet te zijn
Is je oplossing dan zo flut?
quote:

[..]

Ok... nu ben je duidelijker: jouw probleem is dat je een genocide van het blanke ras vreest..
Maar wat is je vreedzame oplossing voor dit "gevaar" ?
pi_185934613
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:59 schreef probeer het volgende:

[..]

En als je té rechts bent dan moeten we je niet eens in dit land. Fijn dat jij dat op eigen houtje begrepen hebt. Zolang al die andere 'rechtsen' dat ook doen, kan het allemaal vreedzaam verlopen ... (aldus Borealist dus. Mij kan het geen fuck schelen waar je woont. En dat bedoel ik in positieve zin, als in 'voel je vrij, vogeltje!'.)

(Doe nog eens zo'n mooie herten-in-de-achtertuin-foto plz. Wordt elk topic beter van.)
Mijn buren...

pi_185934634
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 15:04 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Ik ben behoorlijk wantrouwig idd, maar niet té. Zo cynisch ben ik niet: MLK zal best oprecht geweest zijn. Tegelijkertijd blijkt z'n wens wel degelijk een utopie vanwege dezelfde reden achter dat wantrouwen.
En ik ben ook wel cynisch genoeg om te erkennen dat voor het overgrote deel van de mensheid geldt dat meer macht ook enige mate van corruptie (van eerdere idealen) met zich mee zal brengen.

Maar daar durf ik zo, puur hypothetisch, toch eigenlijk niemand van onze grote maatschappelijke verbeteraars van te beschuldigen of zelfs te insinueren.
pi_185934649
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 15:05 schreef cempexo het volgende:

[..]

Mijn buren...

[ afbeelding ]
Anni en Johnny ja? Idyllisch plaatje hoor.
pi_185934687
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 15:07 schreef probeer het volgende:
En ik ben ook wel cynisch genoeg om te erkennen dat voor het overgrote deel van de mensheid geldt dat meer macht ook enige mate van corruptie (van eerdere idealen) met zich mee zal brengen.

Maar daar durf ik zo, puur hypothetisch, toch eigenlijk niemand van onze grote maatschappelijke verbeteraars van te beschuldigen of zelfs te insinueren.
Mwa, corruptie is een andere vorm van hetzelfde: het zegenvieren van het eigenbelang. Het is niet wezenlijk anders wanneer moraal ingezet wordt om macht of onafhankelijkheid terug te winnen. ('t Slavenmoraal.). Daar onafhankelijk van juichen we het uiteraard toe, omdat we het vanuit het humanisme eens zijn dat de onderdrukte het slachtoffer is - en het gek zou zijn als die zichzelf niet zou mogen bevrijden. Alleen moeten we wel begrijpen dat het door hem daartoe gehanteerde moraal niet vanzelfsprekend een extensie is zijn wil/Zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2019 15:19:50 ]
pi_185934972
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 15:10 schreef probeer het volgende:

[..]

Anni en Johnny ja? Idyllisch plaatje hoor.
Mette en Jørn
  zaterdag 30 maart 2019 @ 15:50:42 #290
346939 Janneke141
pi_185934993
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 15:48 schreef cempexo het volgende:

[..]

Mette en Jørn
Haha, nee. Zoals gebruikelijk lieg je weer eens alles bij elkaar.
  zaterdag 30 maart 2019 @ 15:53:20 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185935019
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 15:50 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

:D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185935022
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 15:50 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Klopt ben even in de war met mijn andere buren
  zaterdag 30 maart 2019 @ 15:56:05 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185935048
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 15:53 schreef cempexo het volgende:

[..]

Klopt ben even in de war met mijn andere buren
Ah gut toch... wel het plaatje posten maar de naam van andere buren erbij geven... heb ik ook wel eens hoor, dat ik Thérèse en Robert-Jan verwar met Antoinette en Tom.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 30 maart 2019 @ 15:57:13 #294
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_185935175
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 15:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah gut toch... wel het plaatje posten maar de naam van andere buren erbij geven... heb ik ook wel eens hoor, dat ik Thérèse en Robert-Jan verwar met Antoinette en Tom.
Dat krijg je als je in een exclusief witte straat woont.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2019 16:08:35 ]
pi_185935227
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:59 schreef probeer het volgende:

[..]

Ervaring is dat linkse mensen vooral in Nederland blijven met als motief zekerheid en herkenning als basis.

Mensen die Nederland verlaten zijn vooral rechts en midden van rechts met als motief een beter inkomen, de behoefte aan een uitdaging en werken aan een persoonlijke ontwikkeling.
  zaterdag 30 maart 2019 @ 16:14:29 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185935264
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 16:08 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Dat krijg je als je in een exclusief witte straat woont.
Ze lijken ook allemaal op elkaar hè.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 30 maart 2019 @ 16:15:23 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185935274
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 16:11 schreef cempexo het volgende:

[..]

Ervaring is dat linkse mensen vooral in Nederland blijven met als motief zekerheid en herkenning als basis.

Mensen die Nederland verlaten zijn vooral rechts en midden van rechts met als motief een beter inkomen, de behoefte aan een uitdaging en werken aan een persoonlijke ontwikkeling.
Wat hun motief is zegt weinig over hun vaardigheden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 30 maart 2019 @ 16:15:49 #299
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_185935280
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 15:03 schreef Jigzoz het volgende:
Je doet zo vaag omdat je zelf ook wel weet dat het in concrete vorm misschien wel strafbaar is?
Als links haar zin krijgt zullen ze het inderdaad strafbaar maken. Maar op dit moment is het 100% legaal.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 15:05 schreef Bluesdude het volgende:
Wat is je oplossing dan ? En voor welk probleem?
Je doet zo draaierig om vooral niet concreet te zijn
Is je oplossing dan zo flut?
Nee, de oplossing is geweldig. Vandaar dat ik een ieder die wil horen vertel dat er een vreedzame oplossing is. Dus werk hard, stem voor vrijheid, hou de goede moed er in, en lees het Nieuwe Testament.
  zaterdag 30 maart 2019 @ 16:27:44 #300
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_185935464
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 15:03 schreef probeer het volgende:
Uhuh. Gewoon lekker vaag blijven in die oorlogsretoriek. Voorkomt een ban. Slim.
Hoe krijg je het verzonnen, ik ben overduidelijk voorstander van een vreedzame oplossing, en toch blijf je stug het tegendeel beweren.

Dit zegt nogal wat over het linkse denken, een ernstige vorm van boreaphobie die kortsluiting in de hersenen veroorzaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')