Nu is dat ineens je opvatting over politieke meldpunten? Bijzonder...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:47 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker wil je zeggen. Rijp voor het gesticht als ik het zo lees.
Nee dat is mijn gedachte over jou. Bijzonder radicaal.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nu is dat ineens je opvatting over politieke meldpunten? Bijzonder...
Meelezers, zie hoe snel je een FvD'er overtuigt van de idioterie en het radicalisme van politieke meldpunten door ze simpelweg te spiegelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:50 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Nee dat is mijn gedachte over jou. Bijzonder radicaal.
johhhh en er is permanente een rechtse politieke meerderheidquote:
Waarom het logisch is dat men rechts geindoctrrineerd wordt?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:43 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Vertel mij waarom het logisch is dat men links geïndoctrineerd wordt..
Nou nee, het rechtse geluid is nu in opmars, maar is jarenlang stil geweest. Maar die tijd is voorbijquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
johhhh en er is permanente een rechtse politieke meerderheid
Dan is de rechtse indoctrinatie toch het grootst.
Je bewijst zelf met deze opmerking een rechtse drammerigheid
Dat vroeg ik ook niet..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waarom het logisch is dat men rechts geindoctrrineerd wordt?
Dat is ook niet logisch.
Kunnen we mensen die VVD links noemen niet gewoon van dit forum weren? Die discussieren niet serieus... SP rechts noemen klopt eigenlijk nog beter, SP is minder extreem links dan VVD en FvD rechts zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:08 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Nou nee, het rechtse geluid is nu in opmars, maar is jarenlang stil geweest. Maar die tijd is voorbijVVD en CDA zijn ontzettend links, want ze accepteren van alles. Het is bizar dat mensen op VVD stemmen, het interesseert ze geen kut blijkbaar. Ik laat me inderdaad niet muilkorven, het is tijd dat we de linkse indoctrinatie stoppen.
Volledig met GroenLinks meegaan noem jij rechts beleid ? Hoe heeft de VVD rechts beleid gevoerd ? Door het kinderpardon toch te rekken? Door de Groningers weer te naaien? Dude..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:25 schreef Hanca het volgende:
[..]
Kunnen we mensen die VVD links noemen niet gewoon van dit forum weren? Die discussieren niet serieus... SP rechts noemen klopt eigenlijk nog beter, SP is minder extreem links dan VVD en FvD rechts zijn.
Het woord indoctrinatie is voor je eigen rekening...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:43 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Vertel mij waarom het logisch is dat men links geïndoctrineerd wordt..
Dat is nooit toepasbaar?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het woord indoctrinatie is voor je eigen rekening...
Wat een dom gelul trouwens. Andere woorden zijn niet op je rekening ?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het woord indoctrinatie is voor je eigen rekening...
Als het links georiënteerd is ?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:59 schreef Myrr het volgende:
Ik vind het terecht. Medestudenten komen met shit aanzetten en krijgen voldoendes.
Optyfen. Zo wordt een diploma dus waardeloos.
Ik wel en terecht. Heb je er een probleem mee?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:59 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik heb het woord indoctrinatie nooit gebruikt, dus is je vraag aan mij of het logisch is niet aan de orde. Het is er gewoon niet.
Naja kunstac dus best wel links I guess. Doet er niet toe. Voor je diploma en je punten moet je werken. Die moeten niet je schoot in worden geworpen met 'Ja eigenlijk is dit echt niks, het zijn een paar dingen bij elkaar geplakt maar ik ga je toch een voldoende geven.' En dan sta je daarnaast met je 100 euro kostende en urenlange inzet project.quote:
Ik weet niet of je nou een discussie probeert te ontlokken. Ik geef simpelweg antwoord op jouw 'vraag' die aan mij gericht was.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:01 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik wel en terecht. Heb je er een probleem mee?
Volgens mij heb je gelijk en begrijp ik je verkeerd:P Bij deze mijn excuses.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:03 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nou een discussie probeert te ontlokken. Ik geef simpelweg antwoord op jouw 'vraag' die aan mij gericht was.
Jij impliceert dat ik gezegd heb dat het logisch is dat er links geïndoctrineerd wordt; ik zeg dat ik dat nooit beweerd heb, dus dat ik ook geen uitleg verschuldigd ben.
Gewoon niet op in gaan. Sommigen komen hier alleen maar om te stoken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:25 schreef Hanca het volgende:
[..]
Kunnen we mensen die VVD links noemen niet gewoon van dit forum weren? Die discussieren niet serieus... SP rechts noemen klopt eigenlijk nog beter, SP is minder extreem links dan VVD en FvD rechts zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |