Bijzonder wel. De meeste vogels hebben geen penis meer volgens Google.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft een goede lul dus ga ik niet vreemd.
Die van mij wel anders had ik hem allang weg gedaan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Bijzonder wel. De meeste vogels hebben geen penis meer volgens Google.
ben je tegenwoordig incelquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
Geintje jongens, ik ben niet gay. Was het maar zo, maar helaas. Ik zit vast aan vrouwendie altijd maar moeilijk doen
Licht toe.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
Geintje jongens, ik ben niet gay. Was het maar zo, maar helaas. Ik zit vast aan vrouwendie altijd maar moeilijk doen
Hans doet ook altijd moeilijkquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
Kweenie. Beetje biseksualiteit kan geen kwaad. Extra keuze. Gewoon Grindr installeren en die avond nog gebreed worden door een geile harige daddy.quote:
Mijn best gedaanquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:03 schreef Cronometer het volgende:
Kunnen jullie svp suggesties achterlaten in mn nieuwste topic?
Gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |