Lolquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:03 schreef -river- het volgende:
Daarom ben ik niet lesbisch want vrouwen zeuren en zeiken enkel.
Ja, dm wel eerst even je nummer thoughquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:08 schreef Cronometer het volgende:
Ik denk dat ik mn account moet shredderen.
Bij voldoende ja doe ik t.
Go.
Voor wat?quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, dm wel eerst even je nummer though
hier trap ik niet in, had laatst al een note dat ik heel vaak 1 woord spamdequote:Op donderdag 28 maart 2019 14:08 schreef Cronometer het volgende:
Go.
Kom schat dan neuk ik je als een sletje en dan streel ik je daarna zachtjes door je haar waardoor je moet huilen en emotioneel breekt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:13 schreef Cronometer het volgende:
Wil wel rebound seks. Ben heel kwetsbaar.
Ik was bezig hier, huftertjequote:Op donderdag 28 maart 2019 14:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom schat dan neuk ik je als een sletje en dan streel ik je daarna zachtjes door je haar waardoor je moet huilen en emotioneel breekt.
Moet jij wetenquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:08 schreef Cronometer het volgende:
Go.
Ben wel goed in bed. No joke.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom schat dan neuk ik je als een sletje en dan streel ik je daarna zachtjes door je haar waardoor je moet huilen en emotioneel breekt.
Neequote:Op donderdag 28 maart 2019 13:48 schreef Cronometer het volgende: [..] Makes no sense. Probeer opnieuw.
Oke, oh wacht....was niet voor mij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |