Maar jij bent een bloedmooie vrouw, hoe durft een dik jongetje van 13 überhaupt tegen je te praten?quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:08 schreef Myrr het volgende:
Anyhow ben mad op mezelf.
Werd net door een jochie van 13 die langs fietst ofzo wijze Chinees babi pangang genoemd en ik zei Je hebt tieten dikzak. Echt triest.Mja. Hij werd uitgelachen door zijn vriendjes en nu voel ik me schuldig.
Dat verdient hij toch gewoon.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:08 schreef Myrr het volgende:
Werd net door een jochie van 13 die langs fietst ofzo wijze Chinees babi pangang genoemd en ik zei Je hebt tieten dikzak. Echt triest.Mja. Hij werd uitgelachen door zijn vriendjes en nu voel ik me schuldig.
Ahww... pijnlijkquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:08 schreef Myrr het volgende:
Hou eens opquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ouderdom komt met ge.. gebreken
Ja op zich, maar ben bijna 30 dus beetje trieste actie wel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat verdient hij toch gewoon.
Ben je al bijna zwanger?quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ouderdom komt met ge.. gebreken
Ok.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:17 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik was daar op een groot fiësta
En zag een cabbalero staan
We dansten samen toen een rumba
En, ja, bij die rumba is alles ontstaan
De andere ouder is vast werken als ik tijd vrij heb om naar de sportschool te gaanquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sommige sportscholen hebben opvang inbegrepen en er is ook nog de andere ouder.
Ja wanneer?quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:19 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
2 weken na bruiloft, niet meteen de volgende dag op huwelijksreis..
[..]
Zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |