Sushi of pizza met mijn werk ofzo.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:05 schreef Charlotte3 het volgende:
Aangezien Haags zijn vette smerige hap niet eerlijk durft toe te geven, wat eet de rest?
cracker met kipfilet, lekker saaiquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:05 schreef Charlotte3 het volgende:
Aangezien Haags zijn vette smerige hap niet eerlijk durft toe te geven, wat eet de rest?
Broodjes met ham. Jij?quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:05 schreef Charlotte3 het volgende:
Wat gezond weer!!quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
cracker met kipfilet, lekker saai
jij?
Sommige sportscholen hebben opvang inbegrepen en er is ook nog de andere ouder.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil je even naar de sportschool moet je eerst bij familie langs omdat dat kind niet 2 uurtjes alleen kan zijn
Ja en nu?quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:05 schreef Cronometer het volgende:
Net op de wc gejankt. Godsamme hoor
saus weglaten joh, is puur vetquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:06 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wat gezond weer!!
Ehh.. salade rauwkost met kip en beetje slasaus
Wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:05 schreef Cronometer het volgende:
Kip, het meest mishandelde stukje vlees, VIS!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:06 schreef Charlotte3 het volgende:
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees.. KIP
Boeit ons echt geen flikker.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:05 schreef Cronometer het volgende:
#doesliefquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Boeit ons echt geen flikker.
Labieltje
Je moederquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Boeit ons echt geen flikker.
Labieltje
Nou ja heeft hij iets om over te praten als hij 40 is en bij de psychiater zitquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:08 schreef Myrr het volgende:
Anyhow ben mad op mezelf.
Werd net door een jochie van 13 die langs fietst ofzo wijze Chinees babi pangang genoemd en ik zei Je hebt tieten dikzak. Echt triest.Mja. Hij werd uitgelachen door zijn vriendjes en nu voel ik me schuldig.
kwakquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:09 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik krijg die droge hap niet weg anders.. is maar een klein kwakje sauslol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |