Nou idd!quote:Op zondag 5 mei 2019 10:23 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon hemdjes met bredere banden? Hema, bij de jongensafdeling, gewoon wit, zwart, grijs. En idd zeeman (jongensafdeling), ook in allerlei kleuren. Bij zeeman zou ik gaan voor een maat groter, die vallen erg klein en smal.
1000 maal dank, eindelijk een knalgroene betaalbare softshell voor zoonlief kunnen bestellen!quote:Op zondag 5 mei 2019 15:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan me herinneren dat hier eens een website is getipt met de wereld aan softshell jasjes... weet iemand nog welke site dat is?
Niet echt smal. Gelukkig een koordje dus flink aansnoere en hopen dat zijn broek niet afzakt tijdens het optredenquote:Op zondag 5 mei 2019 10:24 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Quote for attention: hoe viel die rode joggingbroek? Geschikt voor smalle jongens?
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:18 schreef mousemicky het volgende:
[..]
1000 maal dank, eindelijk een knalgroene betaalbare softshell voor zoonlief kunnen bestellen!
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:58 schreef Kyara het volgende:
[..]
Niet echt smal. Gelukkig een koordje dus flink aansnoere en hopen dat zijn broek niet afzakt tijdens het optreden
Haha, 128, er moeten hier eerst nog 2 kinderen inquote:Op zondag 5 mei 2019 23:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Welke maat? Anders dibs ik m vast voor S
Mijn kinderen krijgen beide een softshelljas en een fleecevest. Het lijkt perfect!
Alleen had dochter vanmiddag een Jack Wolfskin gezien die ze prachtig vond, dus duimen dat de Mountainwarehouse ripoff in gratie aangenomen wordtIk heb echt geen zin om 55 euro neer te leggen voor zo'n jas. Als we nou echt gingen trekken of ze was een enorm buitenkind.....
Dat moet nog wel passen lijkt mequote:Op maandag 6 mei 2019 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, haha, nou dat zal nog wel even duren he.
Ik ben echt erg benieuwd.
Fazz, hoe vind jij ze vallen? Ik heb voor E (die 1.20 is en gemiddeld postuur heeft) de 116-128 gekocht. En voor skinny S van 97 cm de 98-104.
Mijn meiden dragen nu hun jas van vorig jaar (maat 5-6 jaar). Hij is wat kort, zowel qua lengte als qua armen, maar het kan nog net.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, haha, nou dat zal nog wel even duren he.
Ik ben echt erg benieuwd.
Fazz, hoe vind jij ze vallen? Ik heb voor E (die 1.20 is en gemiddeld postuur heeft) de 116-128 gekocht. En voor skinny S van 97 cm de 98-104.
Marks and Spencer ben ik hier tevreden over qua pasvorm.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:07 schreef Kyara het volgende:
Wie weet waar je smalle hemdjes voor jongens kunt vinden (of in elk geval tanktop achtig hemdjes in grijs/blauw/groen etc.
Ik had altijd hemden van Zeeman en Ter Stal maar die zijn nu of te kort, of te wijd. Heb de H&M geprobeerd maar daar past hij in de breedte 2x in.
Aah goede tip! Hoe valt het qua maat?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:27 schreef laziness het volgende:
[..]
Marks and Spencer ben ik hier tevreden over qua pasvorm.
In de sale bij Villervalla? Lindex?quote:Op zondag 19 mei 2019 12:10 schreef Burdie het volgende:
Wie heeft een goede tip voor kleurrijke longsleeves in maat 98/104? Graag een beetje betaalbaar, dus geen shirts van ¤30 per stuk.
Het is nu kennelijk tshirtseizoen, maar ik zoek echt nog wat spul met lange mouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |