Dat idee heb ik ook vaker.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien zeggen ze vaker dingen tegen elkaar die streamers niet mogen horen?
Ik vraag me af of ze het werkelijk leuk vindt dat Christel in dit blad staat, of dat ze eigenlijk stik jaloers is. Er is een beetje rivaliteit tussen die twee. Soort machtsstrijd, lijkt het.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:27 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik zit naar Chris te kijken, en hoor Hiske op de achtergrond hijgen en kreunen, zo dat je je afvraagt wat is ze in hemelsnaam aan het doen????
Pukkels uitknijpen, haar favorite bezigheid elke spiegel die ze tegen komt is de lul. En als ze geen spiegel heeft dan gaat ze op haar armen pukkels zoeken....quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:27 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik zit naar Chris te kijken, en hoor Hiske op de achtergrond hijgen en kreunen, zo dat je je afvraagt wat is ze in hemelsnaam aan het doen????
Absoluut jaloers, misschien gaat ze weer janken vandaag of allerlei negatieve opmerkingen maken naar Chris.....quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze het werkelijk leuk vindt dat Christel in dit blad staat, of dat ze eigenlijk stik jaloers is. Er is een beetje rivaliteit tussen die twee. Soort machtsstrijd, lijkt het.
Precies, maar wel roepen dat er niets was gebeurd als hij niet was zoals hij was. Hij verziekt het plezier van mensen daar behoorlijk, maar daar geniet en groeit hij natuurlijk van, dus voor het schuim is het okay. Dat mag hij er een tandje erbij doen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:21 schreef goldback het volgende:
[..]
Dodelijk voor motivatie van anderen, persoonlijk had ik ook nergens meer zin in gehad met zo'n figuur
ja dat zag ik ook al wat langerquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze het werkelijk leuk vindt dat Christel in dit blad staat, of dat ze eigenlijk stik jaloers is. Er is een beetje rivaliteit tussen die twee. Soort machtsstrijd, lijkt het.
Ik ben ook benieuwd.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:31 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Absoluut jaloers, misschien gaat ze weer janken vandaag of allerlei negatieve opmerkingen maken naar Chris.....
quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja dat zag ik ook al wat langer
Dan zal dat wel gebeuren als zij dat zegt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:24 schreef Dotteke het volgende:
Merel zegt dat de hanen gewoon terug gaan naar de boer.
Ah gemist. Heeft zij ze ook gehoord dan?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:24 schreef Dotteke het volgende:
Merel zegt dat de hanen gewoon terug gaan naar de boer.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil Natuurlijk is 2 niet hetzelfde als 1.
2 is een aftreksel van 1 (alles wordt nageaapt. Jessie die steeds verhaalt uit dingen uit 1, op zijn Jessie manier. Het lijkt wel alsof hij de baas van Utopia was, gedurende heel 1 (als je hem hoort praten).
Jessie is een meester in het verdraaien van dingen. Als hij zijn mond opendoet, vertrouw ik hem al niet. Let maar goed op hoe hij communiceert en hoe hij zaken manipuleert om zijn zin te krijgen. Hoe hij mensen kleineert en lult over iedereen als een oud wijf. Ook mensen gebruikten tot hij ze voor de bus kan gooien, gaat hem gemakkelijk af. Etc etc. narcist in optima forma.
Zulke mensen hoeven niet te rekenen op mijn sympathie.
Dat zie ik ook.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee van Jessiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |