Enger dan 9mmquote:
Ook daar werd dader in bescherming genomen. Verschrikkelijk systeem in Nederland mbt de rechten van misdadigers.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:10 schreef Zipportal het volgende:
Die Aanslag in Utrecht had ook voorkomen kunnen worden.
Bij 1 km te hard rijden, gelijk een boete, niet betalen is nog hogere boete of voorkomen/incasso.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ook daar wordt de dader in bescherming genomen. Verschrikkelijk systeem in Nederland mbt de rechten van misdadigers.
Altijd in beroep gaan!quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij 1 km te hard rijden, gelijk een boete, niet betalen is nog hogere boete of voorkomen/incasso.
Had hij gelyncht moeten worden? #beschavingquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Ook daar werd dader in bescherming genomen. Verschrikkelijk systeem in Nederland mbt de rechten van misdadigers.
Dat is iets anders. Dat is gewoon verkapt belasting heffen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij 1 km te hard rijden, gelijk een boete, niet betalen is nog hogere boete of voorkomen/incasso.
Dat zeg ik toch niet? Je ziet gewoon de gevolgen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:15 schreef svann het volgende:
[..]
Had hij gelyncht moeten worden? #beschaving
Welke minister had dit kunnen voorkomen?quote:
De Sherry Baudetrocketquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Welke minister had dit kunnen voorkomen?
quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Niet mee willen werken aan een psychisch onderzoek. En het daar dan bij laten...
Je moet mensen altijd keuzes geven. Ik vraag aan mijn neefje van 4 altijd "Wil je 1 stronkje broccoli, of 2?"
Aan iemand die veroordeeld is voor een zedenzaak moet je vragen "Wil je de oven in of gecastreerd worden?"
Rawfeetquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Welke minister had dit kunnen voorkomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |