Nee gewoon heel normaalquote:
Oja? maffe verbeelding heb je!quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:56 schreef cafca het volgende:
hm, een opmerking over dildo's en dan daaronder zo'n Kips leverworst, dat spreekt ook wel weer tot de verbeelding..... 🤔
Aardbei, vanille en chocola!quote:
Chufi, ben jij het?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:57 schreef cafca het volgende:
Voor die reclames was ook ooit een apart topic, toch?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:56 schreef cafca het volgende:
hm, een opmerking over dildo's en dan daaronder zo'n Kips leverworst, dat spreekt ook wel weer tot de verbeelding..... 🤔
Het doet mij ineens denken aan een gifje dat Isax mij eens stuurde. Te smerig voor woorden.quote:
Och, de gifjes van Isax.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het doet mij ineens denken aan een gifje dat Isax mij eens stuurde. Te smerig voor woorden.
Die herken ik helemaal nietquote:
Ja staat me ook iets van bij ...quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:57 schreef cafca het volgende:
Voor die reclames was ook ooit een apart topic, toch?
Met Adele Bloemendaal en Rob Jones.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die herken ik helemaal niet
Doet mij wel denken aan Brosbrosbros ineens, door het water.
Het liedje kwam wel redelijk bekend voor...quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar waren heel veel varianten van ook nog.
Echt grappig vind ik dezequote:
Was het niet ook met Braakhekke?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met Adele Bloemendaal en Rob Jones.
Neuh, daar zie je niets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |