Waarom zou je 1000 euro spenderen aan een zonnebril?quote:
En dan??quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar heb je een baan, een auto, een huis en een toekomst?
Omdat het kanquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom zou je 1000 euro spenderen aan een zonnebril?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2019 21:56:49 ]
We spend money we don't have on stuff we don't need to impress people we dont likequote:Op woensdag 27 maart 2019 21:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Omdat het kan
Omdat ik van NL hou en de economie wil stimuleren
We knee deep in cokequote:Op woensdag 27 maart 2019 21:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
We spend money we don't have on stuff we don't need to impress people we dont like
- Tyler Durden
Inderdaad. Duurste model van het beste merk ter wereld (Serengeti) kost Max. 400.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom zou je 1000 euro spenderen aan een zonnebril?
Kedengkedeng kedengkedeng kedengkedeng kedengkedeng oeh oehquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
We knee deep in coke
We key deep in ice
We flood streets with dope
We keep weed to smoke
-jay z
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kom hier krijg je een hug
Godver moest lachenquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kedengkedeng kedengkedeng kedengkedeng kedengkedeng oeh oeh
- Guus Meeuwis
Gecondoleerd. (lol)quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kedengkedeng kedengkedeng kedengkedeng kedengkedeng oeh oeh
- Guus Meeuwis
Moet je ermee johquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoewel ik met de geplande aankoop van een eventuele Rolex niet te hard mag roeptoeteren. (lol)
(Kijk mij misschien een Rolex kopen)
Und dies wird nicht zu einer Entfremdung der Völker, sondern im Gegenteil zum ersten Male zu einem wahren gegenseitigen Verstehen führen! Es wird dann allerdings aber auch verhindern, daß das jüdische Volk unter der Maske eines biederen Weltbürgers alle anderen Völker innerlich zu zersetzen und dadurch zu beherrschen versucht!quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
We spend money we don't have on stuff we don't need to impress people we dont like
- Tyler Durden
Thanksquote:
Wat moet ik anders met m’n spaargeld. Beetje van genieten toch.quote:
Ik dm mn rekeningnrquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat moet ik anders met m’n spaargeld. Beetje van genieten toch.
Heel Boreaal van je Thierryquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Und dies wird nicht zu einer Entfremdung der Völker, sondern im Gegenteil zum ersten Male zu einem wahren gegenseitigen Verstehen führen! Es wird dann allerdings aber auch verhindern, daß das jüdische Volk unter der Maske eines biederen Weltbürgers alle anderen Völker innerlich zu zersetzen und dadurch zu beherrschen versucht!
- Adolf Hitler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |