Precies.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
En rijkdom hoeft niet alleen in geld te zitten
Ja je hebt waarschijnlijk gelijkquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een oude serie oppakken met naast Simone Kleinsma met een hele nieuwe cast, volgens mij werkt dat niet. De serie werd toen al minder toen "Ben" Rik Hoogendoorn ermee stopte
Ik vond SamSam ook leuk in die tijd, met Nol en Rietjequote:Op woensdag 27 maart 2019 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja je hebt waarschijnlijk gelijk
Party & Co was ook leukquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar Kees & Co
Nol en Rietje waren wel goud jaquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond SamSam ook leuk in die tijd, met Nol en Rietje![]()
hahaquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
En die Jimmy een idioot, beetje zoals hier haha
Jimmy heeft altijd een eigen feestjequote:Op woensdag 27 maart 2019 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
En die Jimmy een idioot, beetje zoals hier haha
Dat is Zanger Lorenzoquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jimmy heeft altijd een eigen feestje
Zijn we niet allemaal een beetje Jimmy?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is Zanger Lorenzo
Mooi nummer verder, dat wel
Wat verschrikkelijk ditquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Prachtig die armpjes zo compleet naast de maatquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zijn we niet allemaal een beetje Jimmy?
Ik ga dit ook doenquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:26 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb het net volledig afgekeken dus dat wilde ik jullie niet onthouden.
Los van de muziek en die gast z'n hoofd stoor ik me enorm aan mannen die een wit t-shirt onder hun gekleurde overhemd dragen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
"Ik had het allermooiste meisje van de stad."quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Overhemden met korte mouwen zijn al een klacht op zichquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Los van de muziek en die gast z'n hoofd stoor ik me enorm aan mannen die een wit t-shirt onder hun gekleurde overhemd dragen.
Wat is je gewenste alternatief?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Los van de muziek en die gast z'n hoofd stoor ik me enorm aan mannen die een wit t-shirt onder hun gekleurde overhemd dragen.
"Ik had die zure sloot Chloro" pastte niet goed in het nummer.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Ik had het allermooiste meisje van de stad."
Ongeloofwaardig
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen shirt is bij far de beste optie, of een shirt met v-hals in een identieke kleur.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat is je gewenste alternatief?
Ik sta open voor meer parels. Ben ook fan van Pascal Schipper met het nummer ik heb aan je fiets gelikt. Maar ja, dat is een grote naam.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat jij een pareltje herkent als je er ene ziet
Wowowow hoezo ben ik zuurquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
"Ik had die zure sloot Chloro" pastte niet goed in het nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |