Gossie het zal toch niet? Dat zag niemand aankomen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
cryptomarkt is beetje doodgevallen
Precies wat je zegt, flapdrol.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent volgend jaar miljonair toch? Hoezo ga je dan solliciteren bij een fucking uitzendbureau?
Een beetje lui op de bank zitten, met een miljoen op je rekening gaat ook vervelen, die jongen wil gewoon even bezig zijnquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent volgend jaar miljonair toch? Hoezo ga je dan solliciteren bij een fucking uitzendbureau?
Je kan niet eens een sollicitatieformulier van een uitzendbureau invullen, maar ik ben de flapdrol. Ok.quote:
wanneer is klunn onlinequote:Op woensdag 27 maart 2019 20:43 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb Kluun en dima nog nooit tegelijkertijd online gezien.
Ik wil verder geen geruchten beginnen, dit is slechts een waarneming.
DOEGGquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kan niet eens een sollicitatieformulier van een uitzendbureau invullen, maar ik ben de flapdrol. Ok.
Veel plezier met je toekomstige miljoenen... Mooi wel dat je het zelf nog geloofd.
*gelooftquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kan niet eens een sollicitatieformulier van een uitzendbureau invullen, maar ik ben de flapdrol. Ok.
Veel plezier met je toekomstige miljoenen... Mooi wel dat je het zelf nog geloofd.
wel grappig hoe je alleen over miljoenen kan pratenquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoi zilveruitjequote:
Deze volg ik niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
wel grappig hoe je alleen over miljoenen kan praten
Maar heb je een baan, een auto, een huis en een toekomst?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lol ik ben chiseled marmer ripped v taper shape
Oh, is het niet goed?quote:
Eh.. daar heb ik het echt zelden over.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hebt het alleen maar over rijk worden
Jawel hoor, heel cutequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |