abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 april 2019 @ 21:41:04 #201
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_186127279
Haha, nou LDG ik zie nog een paar stappen daartussen, maar verder deel ik jullie enthousiasme natuurlijk helemaal *O* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_186127306
PKM, is ook wel een beetje logisch dat het doorsijpelt naar thuis, je zit toch zo 8-9 uur per dag op je werk, dus het is een groot deel van je dagbesteding. Persoonlijk ben ik in ieder geval niet een type dat het werk achter zich laat als ik de deur uitloop om naar huis te gaan.
Hopelijk gaat het vervolggesprek van je man goed! Ik duim even mee!!
pi_186128476
Wat goed van Jacob! *O* *O* En herkenbaar van die dagen weg, ik was vorige week ook voor een cursus een nacht weg en 3 volle dagen, ik kon het ook aan hem merken.

Het is ook lastig om al die ballen in de lucht te houden TolStoi! Ik weet niet wat je hobby is maar is er niet ergens ruimte om die weer (deels) op te pakken? Even ontspannen is ook zo belangrijk en kan juist weer energie geven om de rest dan weer wat dragelijker te maken.

[ Bericht 9% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 10-04-2019 05:10:35 ]
pi_186130233
Ik krijg zo’n goede zin van al die toffe dreumesfoto’s!

@Lemijn woehooeee, wandelende Jacob *O*
De jongens lijken qua uiterlijk echt veel op elkaar en eigenlijk qua karakter ook wel. Beide heel actief, vlot in de ontwikkeling, driftig. S. is wel wat eerder bang en voorzichtig. Mijm durft werkelijk alles, dus die is altijd als eerste overal in de speeltuin opgeklommen. En dan durft S. ook uiteindelijk :)

Tolstoi, wat Fleur ook zegt, een hobby is wel hartstikke fijn en belangrijk. Kun je er geen ruimte voor maken?
Ik ben nog iedere week blij dat ik mijn slagwerkgroep aan ben blijven houden. Het is ontspanning en een groot deel van mijn sociale kring onderhoud ik er zo ook mee.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_186133312
Hi! :W Ik ben er ook nog :+ Was even weg wegens er even een beetje doorheen zitten door slaapgebrek en enorme drukte op het werk. Maar we zijn sinds maandag gestart met een slaapcoach, dus we hopen op betere tijden. En ik heb vannacht heerlijk 9 uur geslapen op de logeerkamer, dus voel me weer een beetje mens.

DFD even terug gekeken, wat een mooie dreumesjes hebben wij toch allemaal O+

Rena, klinkt pittig zo voor je (en voor je man :P). Het is natuurlijk ook echt wel levensveranderend, een baby krijgen. De zorgen en angsten voor dat nieuwe mensje wat jouw/jullie verantwoordelijkheid is krijg je, naast de leuke dingen en de liefde, er gratis bij. Heb je mensen in je omgeving waar je er goed mee over kan praten?

PKM, pittig van je man. Hopelijk snel weer rust! Fijn dat je af en toe even weg kan naar je vrijwilligerswerk! Had je wat leuks gevonden?

Lemijn, jeej voor een wandelende Jacob! Wat grappig ook dat hij het ineens ging doen!

Hier verder een heel lief dreumesje, die nog niet loopt en nauwelijks woordjes zegt, maar wel duidelijk steeds meer gaat snappen. Favoriete speelgoed is hier momenteel zijn water speeltafel voor buiten. Hij vind het heerlijk om met z'n handjes in het water te voelen en te slaan en alle speeltjes er in en uit te halen. En knuffelen vind hij (en ik!!) heerlijk momenteel. Wil dan opgetild worden en gaat dan helemaal lekker tegen je aanliggen met z'n hoofdje O+
pi_186134646
Stop de tijd O+ :o meneer moet en zal zelf uit een glazen flesje drinken zonder dat ik het vasthou _O- mn kleine grote O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_186134710
@littledrummergirl wat lijkt hij al groot! :o
pi_186135530
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 11:34 schreef Flav het volgende:
@:littledrummergirl wat lijkt hij al groot! :o
Ja verdorie :( :D
pi_186135647
We gingen net een stukje lopen naar een tweedehands winkeltje voor kinderkleding hier om de hoek. Onderweg hebben we een poes geaaid, gedanst op poolse muziek in een schimmig winkeltje waar de kapitein besloot naar binnen te lopen en een iraelisch liedje geleerd van een uitwisselingsstudente die in de straat in de zon zat. Leuke kleine avonturen O+. We hebben drie uur gedaan over n kleine 200 meter _O-
pi_186136339
Oh wat een heerlijke ochtend dan LDG! En die foto O+ zo groot is hij al!

Leuk trouwens die DFD, te leuk allemaal foto’s zien van jullie grote kleine avonturiers.

Iemand goeie tip waar ze loopschoentjes verkopen in maat 19? Ik zie veelal slofjes en babyproofschoentjes en de ‘echte’ schoenen beginnen vaak pas bij 20.
pi_186137942
Bedankt voor de goede tips en stukjes herkenbaarheid te lezen O+ Die van FF ga ik inderdaad eens aangeven bij manlief, dat hij misschien vraagt als hij thuiskomt hoe de dag gegaan is en het eventueel een beetje uit handen kan nemen soms.

Lemijn, wat jij zegt klinkt ook goed. Ik moet zeggen dat ik mezelf over het algemeen best goed ken, heb in mijn puberjaren ook best een tijd bij een psycholoog gelopen en daar best veel geleerd :Y Maar ik moet denk ik weer even die handvatten gebruiken om mezelf weer op het goede spoor te zetten, vooral in tijden dat dingen anders gaan dan anders. Wat balen dat je niet echt bij kon slapen met je Jacobloze dagen :o en wat omschrijf je zijn fase mooi O+ En lopen *O*

LeSage, wat een gave foto’s van je jongens in de wei O+ Lijkt me zo leuk om eens te zien zo’n koeiendans :D

Tolstoi :* Ben het eens met wat Fleur en LeSage zeggen over de hobby :)

Elliebel, gelukkig genoeg mensen om er over te praten hier :Y Maar ik haal ook al veel uit jullie reacties en ervaringen merk ik! Fijn om je weer te lezen, en hopelijk kan de slaapcoach jullie op weg helpen! Hoe gaat het verder met hem qua gezondheid nu na alle oortjesellende?

LDG, die kapitein heeft haast om peuter te worden :o

Mijn meisje is vandaag echt weer de oude, lekker vrolijk en ondeugend O+ Ze is net wakker van haar dutje dus we gaan even lekker naar buiten zo.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_186139381
Fijn rena! :)

Toffe foto van de Kapitein, dat lijkt wel een peuter op deze foto :D O+

Casper heeft vandaag 3 uur slapen 8)7 :D Dat komt echt nooit voor :')

En we hebben een Bert in huis. Die zo te zien al gelijk een aanvaring heeft gehad met Bumba :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186142994
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2019 16:22 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Fijn rena! :)

Toffe foto van de Kapitein, dat lijkt wel een peuter op deze foto :D O+

Casper heeft vandaag 3 uur slapen 8)7 :D Dat komt echt nooit voor :')

En we hebben een Bert in huis. Die zo te zien al gelijk een aanvaring heeft gehad met Bumba :')

SPOILER
Sleepdust works ;)

M, Bert en Bumba O+
pi_186145043
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2019 19:48 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Sleepdust works ;)

M, Bert en Bumba O+
Dat werkt top ja! Ik ben alleen nog op zoek naar sleepdust voor de avond, de middagslaapvariant geeft wel wat bijwerkingen... :') Het overschot stuur ik weer terug naar de plek waar het vandaan kwam O-)
  woensdag 10 april 2019 @ 21:46:55 #215
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_186146028
Ik moest lachen om die overreden Bumba. Ze zijn zo lomp nog in die dingen. Jacob zie ook totaal niet wat er voor z'n voeten ligt en is in staat om de hele kamer door te kruipen met iets tussen zijn handen/knieën en het daarna even achteloos te verliezen.

Verandert jullie huis ook langzaam in een zandbak? Elke dag weer een kilo mee naar binnen 8)7 . Op de meest onverwachte momenten komt het tevoorschijn.

Verder hoor ik de hele dag leessssss als hij ergens een boek ontwaart. Hij kan eindeloos zitten bladeren. Zo schattig. Zo drama veroorzakend, omdat er al 20 maanden een boek naast zijn bed staat dat ik soms pak omdat ik het leuk vind, maar dat vanavond gelezen moest worden toen ik hem in bed legde. Ben ik niet in meegegaan want dan moet het vanaf nu elke keer. Hij was zeer teleurgesteld. Hij ging snikkend liggen, kwam met de grootste pruillip ooit weer overeind, zei nog een keer leesssss ;( en ging toen slapen.
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 10 april 2019 @ 21:50:37 #216
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_186146161
Songeur, geen idee. Misschien in het kledingtopic vragen? Loopt jouwe echt al los? Jacob ging vele maanden gewoon op leren slofjes naar buiten.

LDG wat een schattig verhaal van jullie wandeling *; .
En die foto, hij lijkt wel een peuter joh :o . Prachtige foto.

Hallo elliebell! En ik zag kazy ook langsschuiven laatst, leuk! :W .
Sterkte met het slapen. Ik hoop dat jullie iets vinden dat werkt.
pi_186147141
Ik hoop ook dat jullie snel wat vinden wat werkt Elliebel!

Wat klinkt dat schattig, Jacob en z’n leessss O+

En precies wat je omschrijft Lemijn :'). Vanmiddag kwam er ook gemopper aan de andere kant van de tafel vandaan, had ie een vrij grote vormenstoof onder z’n buik meegeschoven wat ie blijkbaar niet achteloos kon verliezen tot zijn eigen grote ontevredenheid :')

Sowieso is het wel een ongeduldige mopperkont! Als iets niet binnen 2 keer zelf proberen lukt dan is het mis en moet ik helpen. Hij gaat dan ook écht niet wat anders doen of wat langer zelf proberen :{w . Dan kom je er wel achter dat er heel veel is wat een dreumes niet binnen 2x lukt of waar ze niet bij kunnen :')
pi_186149163
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 21:50 schreef Lemijn het volgende:
Loopt jouwe echt al los?
Ja, dat doet de knappe A. _O_

En Jacob is ook knap. _O_
Protège moi de mes désirs.
pi_186150663
Shit hey, om er maar weer een cliché in te gooien: wat zijn de "baby's" alweer groot zeg!

High 5 voor wandelende Jacob!

Rena, hier ook kortlonterigheid. Een paar jaar stress en slaaptekort helpt ook allemaal niet mee.

SPOILER
Songeur, bij Scapino hebben ze soms ook 18/19 liggen. H&M heeft ze ook klein geloof ik.

Tetter produceert al "zinnen" als ie nijdig is. "Neeeee Ting*! Niette duwe mij! Ik hiew sitte. Weg!"

*Grote broer

En sinds een week of twee is het baby-achtige uiterlijk ook opeens verdwenen. Maat 80 wordt echt te krap, en hij is "opeens" een klein jongetje in zijn gezicht. Dat hadden we niet afgesproken. Hij zou voor altijd mijn brabbelende kleine baby zijn. :(

[ Bericht 3% gewijzigd door Sara82 op 11-04-2019 06:11:58 ]
pi_186151771
Oh Sara, dat zou mij ook kunnen overkomen :@ Gelukkig zijn kinderen aardig veerkrachtig om dat soort situaties te overleven ;)

Jacob en z’n leessss O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_186152813
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 13:13 schreef Songeur het volgende:
Oh wat een heerlijke ochtend dan LDG! En die foto O+ zo groot is hij al!

Leuk trouwens die DFD, te leuk allemaal foto’s zien van jullie grote kleine avonturiers.

Iemand goeie tip waar ze loopschoentjes verkopen in maat 19? Ik zie veelal slofjes en babyproofschoentjes en de ‘echte’ schoenen beginnen vaak pas bij 20.
Loopt ze al lang los?
Mijn schoonmoeder is kinderfysiotherapeute (BellaFleur hier ook volgens mij so correct me if I’m wrong) en adviseert om de eerste drie/vier maanden voor schoentjes met de babyproofzool te kiezen. En binnen op blote voeten.

Desalniettemin toch een niet-bemoei-tip: Twix liep al een half jaar los toen wij echt eens andere schoenen voor hem wilde. Hij had maat 19. We slaagden uiteindelijk in een kinderschoenenzaak die maat 19 niet in de collectie hadden voor echte loopschoenen maar wel wat wilde bestellen voor ons. Dus we hadden toch keuze en Twix passende schoenen. :)
pi_186153194
N heeft ook (nog steeds) maat 19. Heb toen online schoenen van shoesme gekocht, die hebben ook maat 18.
Voor haar verjaardag had ze van iemand maat 20 gekregen die ze nu langzaamaan aan kan gaan doen, maar ze weigert en wil alleen haar andere schoenen aan, maar die zijn toch echt bijna te klein.

Jacob aan de wandel!! *O*

Flav dacht idd windraak, zag het aan de lampjes buiten aan de palen haha. Zeker lekker eten ja!
Ik rij er wel eens doorheen van en naar werk.
pi_186153472
Wij hebben Elefanten als eerste schoentjes gehad, maat 19. Hebben ze toen bij de VanHaren gekocht :)
Hij heeft nu maatje 20.
Heb over m’n hart gestreken en Vans aangeschaft, omdat ze te schattig zijn en ik ze zelf ook heb, twinning! O+
pi_186155524
Zo grappig, die verschillen in maten. Maat 19 of 20 klinkt echt schattig klein O+
Simon leeft op grote voet met zijn maat 24.

Vanochtend met hem naar de Ikea geweest, hij vindt het daar zo leuk. Ergens in een ingerichte keuken stond ook een kinderkeukentje met héééél veel pannen en koekenpannen e.d. Heeft ie daar een hele tijd gespeeld, eitjes bakken, afwassen, handjes wassen, alle pannetjes erin en eruit O+ . Toen ik verder wilde (of eigenlijk naar huis wilde), was hij nog niet uitgespeeld :D
Misschien tot zo'n keukentje voor zijn verjaardag kopen :)
pi_186155798
Tolstoi het keukentje staat bij ons al 6 jaar in huis. En is nog een hit. Weliswaar niet meer bij de oudste maar middelste en jongste spelen er dagelijks mee. Ik zeg aanrader!

Malteser, Lemijn ea: thanks voor de tips. Ze loopt nu week of 3/4 goed los. Sinds vorige week kruipt ze ook nog amper. Binnen op sokjes. Punt is dat ze nu buiten ook wil lopen. De leren slofjes die ze nu draagt vind ik daar toch niet helemaal geschikt voor.. zeker met niet al te warm weer. Uiteraard flexzolen enzo. Maar misschien gewoon nog ff wachten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')