SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Ja verdoriequote:Op woensdag 10 april 2019 11:34 schreef Flav het volgende:
@:littledrummergirl wat lijkt hij al groot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2019 16:22 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Fijn rena!![]()
Toffe foto van de Kapitein, dat lijkt wel een peuter op deze foto![]()
![]()
Casper heeft vandaag 3 uur slapen![]()
Dat komt echt nooit voor
![]()
En we hebben een Bert in huis. Die zo te zien al gelijk een aanvaring heeft gehad met Bumba
Sleepdust worksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
M, Bert en Bumba![]()
Dat werkt top ja! Ik ben alleen nog op zoek naar sleepdust voor de avond, de middagslaapvariant geeft wel wat bijwerkingen...quote:Op woensdag 10 april 2019 19:48 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Sleepdust works![]()
M, Bert en Bumba
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Songeur, bij Scapino hebben ze soms ook 18/19 liggen. H&M heeft ze ook klein geloof ik.
Tetter produceert al "zinnen" als ie nijdig is. "Neeeee Ting*! Niette duwe mij! Ik hiew sitte. Weg!"
*Grote broer
En sinds een week of twee is het baby-achtige uiterlijk ook opeens verdwenen. Maat 80 wordt echt te krap, en hij is "opeens" een klein jongetje in zijn gezicht. Dat hadden we niet afgesproken. Hij zou voor altijd mijn brabbelende kleine baby zijn.
[ Bericht 3% gewijzigd door Sara82 op 11-04-2019 06:11:58 ]
Loopt ze al lang los?quote:Op woensdag 10 april 2019 13:13 schreef Songeur het volgende:
Oh wat een heerlijke ochtend dan LDG! En die fotozo groot is hij al!
Leuk trouwens die DFD, te leuk allemaal foto’s zien van jullie grote kleine avonturiers.
Iemand goeie tip waar ze loopschoentjes verkopen in maat 19? Ik zie veelal slofjes en babyproofschoentjes en de ‘echte’ schoenen beginnen vaak pas bij 20.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |