abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185980607
En verder: ik schrok van het bericht dat er een mazelenuitbraak is op een kdv in Den Haag (mijn woonplaats). Ik was de eerste tijd dat Ysje op het kdv zat, best een beetje bang voor zoiets, omdat hij toen nog niet de bmr-inenting had gehad, die van veertien maanden. Je voelt je dan zo kwetsbaar en geen idee of er wellicht (oudere) kinderen rondlopen die niet ingeënt zijn en risico geven op besmetting. Was ook net rond de tijd dat bekend werd dat de vaccinatiegraad een kritisch punt heeft bereikt. Het zou je maar gebeuren zeg. Nu zijn in ieder geval drie kinderen besmet, maar dat kunnen er nog meer worden. Pfff. Arme ouders, arme kindjes.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_185983844
quote:
2s.gif Op maandag 1 april 2019 22:42 schreef Franny_G het volgende:
Oh Bella, ik zit me hier gewoon boos te maken (dat kan ik heel goed :Y) ). Zoals je schoonmoeder tegen je doet, kan niet. En je man zou je eigenlijk gewoon moeten steunen en wat meer respect voor je mogen hebben. Ik zou ze het graag even willen vertellen maar dat gaat niet he. :+ . Maar kies voor jezelf, je doet het hartstikke goed, laat je niks wijs maken. Je hoeft niet stiekem te doen, jij bent de moeder en jij beslist, zeker als het om de borstvoeding gaat, het is jouw lijf, basta. Sta voor wie je bent en wat je doet. O+ .
Dit dus! Als mijn man zou tegen me zou praten zou ik hem nog net niet wurgen zeg maar :@ En je schoonmoeder klinkt ook vreselijk :X
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_185984764
quote:
2s.gif Op maandag 1 april 2019 22:46 schreef Franny_G het volgende:
En verder: ik schrok van het bericht dat er een mazelenuitbraak is op een kdv in Den Haag (mijn woonplaats). Ik was de eerste tijd dat Ysje op het kdv zat, best een beetje bang voor zoiets, omdat hij toen nog niet de bmr-inenting had gehad, die van veertien maanden. Je voelt je dan zo kwetsbaar en geen idee of er wellicht (oudere) kinderen rondlopen die niet ingeënt zijn en risico geven op besmetting. Was ook net rond de tijd dat bekend werd dat de vaccinatiegraad een kritisch punt heeft bereikt. Het zou je maar gebeuren zeg. Nu zijn in ieder geval drie kinderen besmet, maar dat kunnen er nog meer worden. Pfff. Arme ouders, arme kindjes.
Ja precies. Ik schrok hier ook van.
Vooral van het feit dat nu de vaccinatiegraad onder de veilige 95% ligt momenteel.
pi_185985678
Zo, genadeloze DFD spam, want trotse mama hier

Moderator / Colorchick dinsdag 2 april 2019 @ 10:15:08 #105
382129 crew  Donna
pi_185985766
DFD, hoera 1 jaar!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185985904
Adrian, prachtige foto zeg O+

Donna, wat is ze groot geworden :o O+
And you know I might
  dinsdag 2 april 2019 @ 17:23:02 #107
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_185992851
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 10:08 schreef Adrian4 het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een prachtige foto O+ een hele kerel al zo
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 2 april 2019 @ 17:23:50 #108
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_185992868
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 10:08 schreef Adrian4 het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een prachtige foto O+ een hele kerel al zo
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 10:15 schreef DonnaRush het volgende:
DFD, hoera 1 jaar!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoera :D zie dat even shinen met dr fluffy roze feesthoedje.
  dinsdag 2 april 2019 @ 17:46:57 #109
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_185993386
Jeejtje, Bella. Tijd om je man even een goed weerwoord te geven over dat zijn moeder niet bepalend is voor de opvoeding van N. (en de nieuwe baby). Zijn moeder heeft 6 keer de kans gehad om op te voeden (en is daar zo te zien duidelijk in gefaald), nu is het jullie beurt.
Desnoods licht je de vk in over de situatie en laat je haar tandemvoeden aankaarten in zijn bijzijn.
Bah, ik haat zulke mensen.

Ik zag prachtige foto’s. O+ :* voor alle mooie dreumessen.

U. loopt sinds 2 maanden langs de bank en sinds 2 weken echt achter z’n loopkar (en wasmand, en alles wat ‘ie verder tegenkomt O+ ). Hij zet z’n voetjes erg wijd tijdens het staan en lopen. Wij vonden het normaal, maar ik kreeg steeds meer opmerkingen. Zo veel dat het begon te knagen en ik er zelf ook op ging letten.

Gister naar het inloopspreekuur van het cb geweest. Daar was toevallig ook een kinderfysiothetapeut aanwezig. Volgens haar heeft U. flexibele voetjes. Hij moet ze daarom verder uit elkaar zetten om balans te vinden.
Voor nu moet hij hoge schoentjes aantrekken met een stevigere zool, totdat hij zelfstandig kan lopen. Dat zelfstandig lopen gaat hierdoor waarschijnlijk ook langer duren. Hij moet de schoenen ook binnen dragen.
Pff, heb me de afgelopen dagen wel zorgen gemaakt hier over. Heb gister schoentjes gekocht voor hem waar hij lekker al een stukje mee heeft gelopen. O+

En nu dan even wat U.-spam, omdat ik zo trots ben op hem. O+

Voetje lijkt hier erger door het schoentje.

De wereld verkennen. O+
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 2 april 2019 @ 17:49:32 #110
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_185993442
@Adrian4
Prachtige donkere ogen. O+

@DonnaRush O+ gefeliciteerd!

@rena
Wat een poppetje is het ook. O+

Allemaal leuke kindjes in het zand. O+ Moeten wij binnenkort ook eens doen!
Nu eerst maar eens inpakken en verhuizen..
  dinsdag 2 april 2019 @ 18:35:23 #111
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_185994218
SPOILER
O+ uitslapen
pi_185995856
Adrian wat een prachtige foto! O+

Duman ook al zo’n mooi ventje! O+ Fijn dat je advies aan de kinderfysio hebt kunnen vragen :)

Donna wat een mooi jarig meisje! O+

Ldg wat een prachtige foto! En uitslapen O+ Ik weet niet eens wanneer ik de laatste keer wakker werd van de wekker i.p.v. mijn kind :')

Bella hoe is het daar? Ik hoop dat je inmiddels thuis bent met N..

DFD!

Opa gespot O+

SPOILER
pi_185998134
SPOILER
Wat is U toch een mooierd, Duman. Wat is ie groot O+
pi_185999372
Je leest even een paar maanden niet mee en kijk eens hoe groot jullie ukkies ineens zijn O+ Wat een heerlijke foto’s allemaal.

Donna nog gefeliciteerd!

Verder hoi :W Ik wilde weer een aanhaakpoging doen hier of in ieder geval weer vaker meelezen.

Met de dreumes hier gaat alles goed. Kletst volop, doet de stervende zwaan middenin de keuken als hij zijn zin niet krijgt (hij rent naar de keuken om daar ter aarde te storten) en is dol op ‘ietse’ en ‘ese’ (fietsen en lezen).
  woensdag 3 april 2019 @ 07:59:10 #115
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_186003785
U. heeft waterpokken. -O-
pi_186008350
Aaaah waterpokken arme U :(

En BellaElisa ik heb niet meegekregen wat er is maar knuffel voor jou!

Dus.... bijlezen en een weekend werken gaan niet samen haha. Vandaag van de school naar kapper naar ballorig gesjeesd. Maar ik zit nu even op de bank O+

En mijn mini loopt! Heb het een tijdje ontkent. Maar nu ze dus ook los de kamer inloopt is er geen ontkennen meer aan...
pi_186016690
Wat balen Duman! Hopelijk valt het mee.,

Wat een snelle heb je Songeur! :D

Ik zit nog steeds met kapitein 1,5 oog ondanks oogdruppels. Daarom toch even laten checken bij de huisarts. Bleek niet onverstandig want ik kon gelijk een antibioticakuur ophalen wegens oorontsteking :') Hopelijk helpt het en krijg ik er een vrolijkere dreumes voor terug :)
pi_186019752
Arme U! Beterschap voor je kleine, Duman!

Fleur, ook voor Casper beterschap!

Vanochtend heb ik even flink gevloekt, Simon had afgelopen nacht wéééér zijn been opengewreven door de jeuk van zijn eczeem :'( :'( :'( :'(

Even een klaagverhaal in spoiler:
SPOILER
Simon heeft trouwens steeds vaker van die buien dat ie een tantrum krijgt als ie zijn zin niet krijgt. Momenteel is het tandenpoetsen weer een drama. Hij gaat vreselijk huilen en roepen "nee, nee, niet tandenpoetsen", met zijn hoofd en uiteindelijk zijn hele lichaam draaien om maar weg te kunnen. Als ie zijn zin niet krijgt, gaat ie huilen met dikke tranen en ter aarde storten of juist stampvoeten :N
pi_186020691
Kun je niet morgen nog even bellen naar de huisarts en je twijfels bespreken? Hoe dan ook, erg vervelend voor jullie. En af en toe helemaal insmeren met niet hormonale creme lijkt me an sich geen slechte tip, dat doen wij hier tegenwoordig ook na het bad omdat ze zo'n droge huid hadden en gingen krabben. Maar dat was geen eczeem.
En toch gefeliciteerd met je jubileum!

Dat drama is ook herkenbaar. Vooral Em is er een ster in momenteel, die kan al dramatisch in tranen uitbarsten als peuter verkeerd naar haar kijkt. En dingen boos op de grond smijten als ze iets anders wilde (die lala dan weer lief komt brengen waarna ze het weer boos op de grond smijt). Ze kan ook sinds kort heel boos kijken soms (maar als ik dat dan zeg dan kan ze ook heel leuk lachen). Ik vrees nu al voor de pubertijd, zo'n sterk karakter heeft ze. En Lala vindt het wel prima, zolang ze maar bij mij kan zijn :')

Sterkte Fleur en Duman. Wel sneu, ook nog een oorontsteking erbij...
pi_186020819
Sterkte Fleur, Duman en Tolstoi.

Tolstoi: herkenbaar van het tandenpoetsdrama. Ik probeer er nog wat leuks van te maken door bijv. een liedje te zingen en af te leiden met een boekje ofzo. Als meneer echt niet wil, dan maar tijdens het gebrul even snel de tandenborstel door zijn mond halen. Is misschien niet helemaal verantwoord, maar het werkt wel ;) Wat kan Simon al goed praten trouwens!
pi_186025651
Simon gaat vanmiddag voor het eerst naar de kapper :o Ik wilde er niet aan, stiekem eigenlijk nog steeds niet, maar het zit gewoon niet meer, hij heeft een mat, het is te lang, hangt voortdurend in zijn ogen, we kunnen er gewoon niks meer mee, dus vanochtend een afspraak gemaakt. Vind het wel een beetje spannend :@

En van je kind moet je het maar hebben: Simon lag vanochtend vroeg nog even bij ons in bed, nadat ie gedronken had bij mij, raakt ie voorzichtig mijn borst aan en zegt "die is klein" :') :+ _O-
daar lig je dan met je cup D/E :P
pi_186025874
Ah eerste keer kapper is toch altijd spannend Tolstoi! Maar hoe is het nu met het eczeem? Wat zielig zeg dat hij zichzelf steeds helemaal openkrabt. Ik heb geen tips voor je verder maar misschien even je twijfel over de adviezen bespreken bij de huisarts?

Hoe gaat het met waterpok U?

Beterschap voor kapitein 1.5 oog. Wat sneu dat hij er ook gewoon nog een oorontsteking bij heeft.

Mini heeft hier een beetje een lastige eetfase. Eerst at ze alles. Nu eet ze bij avondeten meestal vooral vlees en vis. Al de groentes geeft ze heftig nee schuddend terug aan ons. We hebben al geprobeerd eerst groente te geven en dan pas rest maar ze weigert gewoon..
pi_186026484
Beterschap voor de zielige dreumessen.

En dankjewel voor de mooie foto’s!

Hier is het na een week rust weer raak met het oor van Mijm. Loopt weer constant leeg, dus vanmorgen weer druppels gekregen. Ik ben er wel klaar mee onderhand, vooral omdat Mijmpie er zoveel last van heeft ;( hij moet echt veel huilen steeds.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_186028324
Tolstoi, wat naar zeg :( Kan me goed voorstellen dat je twijfelt over de adviezen. Ik sluit me aan bij FF: kan je niet nog een keer bellen om het te bespreken?
Ben benieuwd hoe het bij de kapper gaat!

LBF, LeSage en Duman, beterschap! Duman, mag (als U zich goed voelt) wel naar het kdv met waterpokken?

Belle, ik had je verhaal gelezen maar niet gereageerd. Sterkte daar en pas goed op jezelf (en de baby!). Lijkt me een heel vervelende situatie :(

Bij ons alles goed, al is de helft van het gezin snotverkouden. Maar dat is al 3,5 jaar zo eigenlijk :D Onze nachten zijn nog steeds prima (ondanks dat heb ik trouwens altijd donkere kringen onder mijn ogen..dat hoort er zeker ook bij als je ouder bent?)

Met mijn schoonvader gaat het Mwah. Hij heeft weinig last van de chemo gelukkig, maar had laatst een epileptische aanval. Het kan komen door stress maar ook door een uitzaaiing in de hersenen. Er vinden nu diverse scans plaats en over twee weken horen we de uitslag. Spannende tijden.
pi_186028997
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 10:30 schreef Songeur het volgende:
Mini heeft hier een beetje een lastige eetfase. Eerst at ze alles. Nu eet ze bij avondeten meestal vooral vlees en vis. Al de groentes geeft ze heftig nee schuddend terug aan ons. We hebben al geprobeerd eerst groente te geven en dan pas rest maar ze weigert gewoon..
Ook heel herkenbaar. Kan ze al "vlees" zeggen? Hier lijkt het soms net alsof ik drie zombies aan tafel heb met hun "vleeeeesj". En vaak eten ze pas andere dingen als ze zien dat het vlees op is, ook hetgeen dat wij op ons bord hebben. Maar vreemd genoeg zijn ze bij rijst en burrito's enzo amper geïnteresseerd in vlees.

Klinkt niet goed Olivia. Hopelijk laat de scan wat beters zien. Sterkte iig! En donkere kringen ondanks meestal goede nachten check!

En Mijm ook weer sterkte.
pi_186029227
Hier ook donkere kringen-boks!

Wat voor vlees eten jullie dreumesen zoal?
Simon eet eigenlijk alleen kip en vis(sticks). Soms ook wel een vegetarisch iets, maar ander vlees spuugt ie meestal uit. Gehakt gaat ook nog wel als het bv. door de macaroni zit ofzo. Grotere stukjes vlees spuugt ie ook weer uit, nadat ie er heel lang op gekauwd heeft en het helemaal zo'n vleesbal is geworden. Dus ook de kip moet echt in ministukjes gesneden worden, wil ie het echt opeten.

Ik kwam niet voorbij de assistente }:| Die zei dat als de dokter dat advies had gegeven, dat wel met een reden geweest zal zijn }:|
pi_186029269
LeSage, beterschap voor Mijm! Wat heeft ie het vaak te pakken en inderdaad zo zielig als ie er zo'n last van heeft :*

OiT, sterkte met je schoonvader!

Bella, ben je nog naar je eigen huis gegaan?
pi_186029790
Beterschap voor alle zieke kindjes :*

Tolstoi, wat balen van die eczeem :( Heel zielig ook voor Simon! En als je het niet vertrouwt zou ik gewoon een afspraak afdwingen hoor, alsof ze het door de telefoon kunnen zien.
And you know I might
pi_186032858
Mijn zoon heeft net een prijsstickertje gerapleyed :') _O-

Hier ook een, buiten prijskaartjes, vleesliefhebber. Hij eet ook meestal niks anders als hij ziet dat er nog ergens op tafel vlees is.

Sterkte met je vader Olivia. Wat zul je ongerust zijn :{

Beterschap voor U. en Casper. En arme Mijmpie, wéér oorontsteking ;( . Kan de HA daar niks in betekenen?
pi_186044368
Oh Olivia, ik lees het nu pas van je schoonvader, wat naar, hoop echt dat het geen uitzaaiingen zijn :*

Mijn meisje is ziekjes, ze is hangerig en koortsig, ik vermoed dat het van tandjes komt want ze heeft geen andere verschijnselen. Ze had vannacht goed geslapen met een zetpil, maar had vanmorgen alsnog 39,4 -O- Kunnen ze echt ziek zijn van tandjes of zal het toch iets anders zijn?
And you know I might
pi_186048783
Bedankt allemaal! Mijn man was gisteravond even langs zijn ouders gegaan. De aanval heeft er flink in gehakt, mentaal gezien. Ze zijn er flink van geschrokken. Iets anders dan wachten kunnen we op dit moment niet doen.

Beterschap Rena! Het kan natuurlijk ook iets anders zijn maar mijn jongste had wel degelijk veel last van de tandjes. Krijgt ze een hoektand toevallig? Die zijn altijd zo naar.
pi_186049111
Duman, ik kan me voorstellen dat je je even zorgen maakt over de voetjes. Fijn dat je tips hebt gekregen voor U.
En verhuizen, spannend! Blijven jullie in dezelfde woonplaats?

Tolstoi over concurrentiebeding, wellicht een advocaat naar laten kijken? Je schijnt er tegenwoordig wat makkelijker onderuit te kunnen komen. Niet nodig geweest hier, maar wel eens ter sprake gekomen.
Hoe is het bij de kapper gegaan?

Veel sterkte OIT.

Rena, als ze net wakker worden hebben ze altijd een hogere temperatuur. Een half uurtje wachten met temperaturen is genoeg of had je dat al gedaan? Overigens kreeg ik eens de tip van de huisarts om max 1x per dag te temperaturen en vooral naar andere signalen te kijken.

Beterschap voor alle zieken zeg, het zijn er heel wat!! Hopelijk snel beter en genieten van het mooie weer dit weekend.

En al die vleeseters hier, N eet vrijwel geen vlees. We laten alles proeven maar als ze al iets eet is het 1 mini stukje. Kibbeling gaat er wel supergoed in (andere vis dan weer niet helaas). Ze wordt ook helemaal blij als we bij de visboer zijn geweest :D

Vanochtend de zijkant uit het ledikant gehaald en ze ligt nu te slapen. Inslapen was in mijn armen, ben benieuwd wat ze gaat doen als ze wakker wordt. :D
Ze wordt zo groot, onze lieverd.
pi_186049114
@rena, laatst had Mie ook een aantal dagen best hoge koorts en toen bleek hij een oorontsteking te hebben. Ik had verder ook niks aan hem gemerkt toen behalve dus hangerig en ziekig.
pi_186049675
Kapper ging echt supergoed! We waren iets eerder gegaan, zodat Simon een beetje kon wennen aan de omgeving. Kapster was echt superlief, die ging eerst gewoon even kletsen en kammen laten zien, toen de grote spiegel en daarna de hoge stoel waar hij in mocht zitten. Vervolgens de plantenspuit (aka waterpistool :D ), waarmee ze samen op de spiegel gingen spuiten.
Alhoewel Simon wel een paar keer zei dat ie uit de stoel wilde, bleef ie rustig en door het geklets van de kapster was ie ook redelijk afgeleid, net als door de rest van de klanten :D

Nu heeft ie weer een lekker kort kapsel, geen mat meer en geen haar meer in de ogen.
We hebben een paar lokken haar meegenomen voor de bewaardoos.
Na een high five met de kapster konden we weer naar huis O+

Vanochtend heerlijk naar de dierentuin, Simon had er flink de vaart in. Na anderhalf uur konden wij ook wat rustiger lopen :D
Straks lekker fietsen met hem, echt fijn dit weer.

:* en beterschap voor alle zieken!
pi_186050812
OIT, ik zie en voel nog niks op het hoekje maar het zou zomaar kunnen, die komen rond de 16 maanden ongeveer toch? Dat is ze nu.

Nolita, goede tip om voortaan een half uurtje te wachten, ik had haar gelijk getemperatuurd idd.

LadyS, ik zal het eens in de gaten houden, maar ze zit verder niet extreem veel aan haar oren en ze zien ook niet rood van binnen. Heb haar voor het middagdutje nog een zetpil gegeven omdat ze zich zo beroerd leek te voelen, vanmorgen kon ze bijna alleen maar jengelen en huilen, na het middagdutje was ze al weer beter te pas gelukkig.

Tolstoi, fijn dat hij het goed deed bij de kapper! :) Dat zal hier nog wel spannend worden tegen die tijd, dingen met of op haar hoofd zijn lava hier _O-
And you know I might
pi_186055393
Agos Mijm en C. ook ziek? ;( Beterschap!

Fijn dat het goed ging bij de kapper TolStoi!
  vrijdag 5 april 2019 @ 21:33:23 #137
73386 Fazz
onderweg
pi_186056558
:W Dag lieve dreumesmoeders (en vaders natuurlijk :+ )

Ik post al een tijdje niet meer zo frequent mee maar kom toch even officieel afscheid nemen. Deze week is mijn kroketje 2 geworden *O*

Ze kreeg op de opvang een fantastische muts die ze thuis ook steeds op wil O+
SPOILER
Morgen vieren we een klein feestje thuis, met een groot stuk 'lolola' taart voor de jarige job O+
Tot bij de peuters!!

[ Bericht 13% gewijzigd door Fazz op 06-04-2019 21:03:49 ]
pi_186056730
Fazz, gefeliciteerd met je mooie meisje *O* *O*
  zaterdag 6 april 2019 @ 12:45:06 #139
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_186065986
Gefeliciteerd kroketje *O*

Heeft iemand hier al eens van gehoord? Het is voor ons nogal uit de richting maar voor anderen misschien wel leuk? https://2turvenhoog.nl
  zaterdag 6 april 2019 @ 12:50:42 #140
221912 minilot
Nancy boy
pi_186066035
Kroket! *O*

@littledrummergirl Veel reclame voor voorbij zien komen en wel overwogen :Y Maar te ver weg en volgende week al wat cultureels in de vorm van klassiek concert voor dreumessen in de Doelen :)
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 6 april 2019 @ 12:52:03 #141
221912 minilot
Nancy boy
pi_186066055
Zo, Günther succesvol in bed geknikkerd en nu onderweg voor een namiddag Efteling en achteraf eten met beste vriend.

Blijft toch een beetje voelen, hoe onterecht ook, dat mijn lief nu aan het oppassen is. :') Moet ik toch eens vanaf.
pi_186067419
Pfoe, Simon krijgt steeds meer een eigen willetje. Vanochtend bij het wakker worden wilde hij niet verschoond worden. Even snel gecheckt of ie doorgelekt was, niet het geval, dus eerst dan maar melk drinken. Daarna toch wel tijd om te verschonen. Echt een groot DRAMA. Huilen, gillen, draaien, roepen "nee, nee, niet verschonen".
Uiteindelijk heb ik hem weten af te leiden, maar dat duurde even voordat het lukte. Hij is dan echt moeilijk uit zijn woede-aanval of wat het ook maar is, te krijgen.

Later in de ochtend nog een keer, geen idee meer waarom. Misschien wel het verkeerde kleur bordje of zo iets....

Voorlopige conclusie: op dit moment vind ik dit nog geen leuke fase :+ :N
pi_186068231
Tolstoi luier verschonen is hier ook niet zo'n succes. Vind ik dan.
Als Banaan de luier ziet zet hij het op een rennen met lach op zijn gezicht. Luier, zalf, romperknoopjes en broek, bij alles rent hij weer even weg en moet ik hem vangen, waarna hij het uit schatert. Hou ik hem vast dan protesteert hij enorm en is hij haast niet te houden. Maar doorgaans vindt hij het dus wel leuk. ;)

Ik kies dus voor laten rennen in plaats van worstelen. En poepluiers met filmpje erbij. Kan me trouwens heel goed voorstellen dat je dit geen leuke fase vindt hoor, Banaan drijft me nou al weleens tot waanzin.

Gefeliciteerd Kroket. *O*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_186068332
Gefeliciteerd Kroket *O*

N. is ook echt een pittig ding vooral als het gaat om verschonen en aankleden. :')
  zaterdag 6 april 2019 @ 16:44:58 #145
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_186068709
Hier gaan poepluiers ook met n filmpje :Y waarom moeilijk doen als het relaxed kan.

Als ik zelf liedjes zing en hij iets leuks heeft om mee te spelen lukt het vaak ook wel :Y maar soms ben ik wel even uitgemaneschijnt :')
pi_186072373
Liedjes zingen wil ook wel eens helpen inderdaad, maar ook daar heeft ie tegenwoordig een mening over :P Als ik een liedje begin en het is niet naar zijn zin, dan roept ie rustig uit "nee, nee, andel liedje" :+ En dat keer 100 :+ :+ :+ :+ :+

PKM, jouw Banaan-najaag-luierverschoon-ritueel klinkt wel grappig :D :P
pi_186072993
Rolstoel hoe oud is Simon nu? Hij zegt al wel hele zinnen. Knap hoor :D
  zaterdag 6 april 2019 @ 22:10:56 #148
221912 minilot
Nancy boy
pi_186074258
Hier is het ook wegrennen, nou ja, kruipend dan, bij de suggestie van verschonen en als -ie in een dramabui is luid krijsend protesteren als ik 'm toch - na aankondigen - oppak. Als -ie eenmaal in verschoonpositie is gaat het verder wel prima en gezellig middels kiekenboeën en veel, heel veel kusjes op de buik, maar 'm initiëel te pakken krijgen is wel gedoe. :Y

Verder nu pas onderweg vanuit hapje eten met beste vriend met nog ruim anderhalf uur OV te gaan met flink volle borsten :') Pietsje uitgelopen..

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 06-04-2019 22:21:01 ]
pi_186078112
Verschonen is hier ook een drama, vooral nu met temperaturen en zetpillen van de afgelopen dagen. Ik vermoed dat ze zesde ziekte heeft, de koorts was vanmorgen weg maar ze heeft nu rode stipjes op haar borst en rug. Ze is erg huilerig ineens weer ;(

Fazzoletti, gefeliciteerd met je meisje *O*
And you know I might
  zondag 7 april 2019 @ 10:32:59 #150
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_186079160
Fazzoletti: gefeliciteerd! :*

Verschonen is ook hier drama. Ik leg het verschoonkussen op de grond ipv op de commode. Kan ie met een gerust hart omdraaien. :P

Waterpokken stelt tot nu toe geen reet voor. Hij heeft max 20 plekjes. Geen jeuk (Godzijdank!), geen pijn, nergens last van. Ga nu toch wel twijfelen of dit wel echt waterpokken zijn. Toen ik klein was, zat ik echt helemaal onder. En iedereen toen eigenlijk wel. Maar ik hoor van iedereen om me heen dat het bij alle kindjes zo weinig is, tegenwoordig. @Lemijn Klopt dat? :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')