abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185951447
Zomertijd, ben benieuwd wat dat vanavond gaat doen als Simon naar bed gaat en het is nog licht buiten. Vanmiddag wilde hij in ieder geval niet slapen.
Uiteindelijk ben ik maar met hem in bed gaan liggen en is ie aan de borst in slaap gevallen, heeft ie toch nog een klein uurtje geslapen.
Leverde ook wel weer een smeltmomentje op: toen hij wakker werd en ik hem weer ging aankleden, zei hij "lekker slapie gedoen" O+ O+ O+ O+
  zondag 31 maart 2019 @ 18:56:37 #52
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185955305
Wat heerlijk dat soort gepraat Tolstoi! Alhoewel, mijne was een uur boos aan het huilen na het slapen, ik wil eigenlijk niet weten wat hij had gezegd als hij dat kon :+ .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_185955581
Lemijn _O-

En wat schattig TolStoi! O+

Lief dat je vraagt LadyS! Eigenlijk nog steeds hetzelfde. Hij is verder (gelukkig) wel prima alert en niet super hangerig maar zit duidelijk (understatement van de eeuw :')) niet goed in z’n vel. Fijn dat Mie z’n billen weer oké zijn, hopelijk komen jullie er snel achter wat het is :)
pi_185957279
Tolstoi O+ en Lemijns mopperkont O+

Hoe gaat het slapen in de zomertijd vanavond? Hier zijn ze zojuist allebei (in de auto) in slaap gevallen, een uurtje later dan normaal en dus precies op schema, haha!
Make your own kind of music.
  zondag 31 maart 2019 @ 20:29:04 #55
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_185957419
Qua zomertijd, vanmiddag half uurtje eerder naar bed dan normaal en net in de avond ook. Hij ging zonder morren slapen ^O^ beter dan de wintertijd dit :+

Hier hebben we ook wel eens zo'n ontroostbare huilbui na een middagslaapje :? Het klinkt n beetje als pijn, maar na n half uurtje is het meestal wel grotendeels weer ok en gaat ie weer spelen:{ geen idee wat dat nou is.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185957989
@minilot, ik wilde dat ik er ook wat meer vrede mee had ;), maar vind het lastig om er iets aan te doen.

Fleur, fijn dat het beter gaat. Succes met je mopperkont 😬 .

Mie ging normaal rond half 8/8 uur naar bed. En vandaag ook, dus inderdaad gewoon op schema.
Alleen i.p.v. 2 dutjes, maar eentje vandaag. Ik hoop dat dit zo blijft, want hij slaapt best veel nog overdag (10.00-12.00 en 14.00-16.00), dus blijft weinig tijd over om dingen (buitenshuis) te doen voor mijn gevoel.
  zondag 31 maart 2019 @ 21:21:42 #57
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185958803
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 20:29 schreef littledrummergirl het volgende:
geen idee wat dat nou is.
Ik weet nu wel wat het was: ik ging hem na een uur wekken omdat hij pas laat ging slapen (door mijn schuld) en ik hem juist eerder naar bed wilde brengen vanavond. Helemaal zelf veroorzaakt dus. 8)7. Het adagium 'nooit een slapende baby wakkermaken' geldt hier nog steeds!

En toen bracht ik hem succesvol een half uur eerder dan normaal naar bed (lees een half uur opgeschoven op weg naar de zomertijd) en toen wilde ik nog even boodschappen gaan doen met de babyfoon naar de buren want hij wordt toch nooit wakker en toen werd hij toch wakker en toen fietste ik later dan gepland snel naar de winkel en laadde mijn mandje propvol met de weekboodschappen en toen stond ik 20 minuten voor sluitingstijd bij de kassa zonder pinpas en toen moest ik heel snel heen en weer fietsen om die te halen en nu is mijn idee van een rustige avond en op tijd naar bed van de baan want ik moet nog best veel doen. }:| oO< :( |:( .
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_185958974
Hier geen vaste bedtijd dus wisseling zomer/wintertijd gaat geruisloos voorbij.
Günther is zojuist in slaap gevallen na een half uur apekooien in ons bed. :O
Let me see you stripped down to the bone
pi_185959009
Ai @Lemijn, wat een pech van je vergeten pas!

[ Bericht 52% gewijzigd door minilot op 31-03-2019 21:36:39 ]
pi_185959256
Overigens, de knakker stuitert zichzelf momenteel ondersteboven wanneer in een prentenboek of elders een oerwoud voorbij komt dus heb ik vandaag maar wat geplastificeerde kijkplaatjes op A5-formaat in jungle-thema voor 'm gefröbeld. Groot succes!

Rousseaus Le Rêve, King Kong (1933), de vlinderjager van Carl Spitzweg en een ontwerp van Mary Blair voor Disney's Peter Pan :)
pi_185959501
Ik was vanochtend al blij toen we om zeven uur wakker werden in plaats van zes. Het is maar een cijfertje maar toch.
Naar bed ging redelijk goed, middagdut was ook vroeger dan anders.

Ontroostbaar huilen na de middagdut gebeurd nog heel soms. Ik heb meestal het idee dat hij dan waar buikpijn heeft, vaak volgt er uiteindelijk poep en is het weer ok. Voor hem tenminste, mijn energie is dan op. :{w

Lemijn ik heb ook weleens het idee dat ik niet wil weten wat hij wil zeggen. Zijn toon zegt dan al wel genoeg. :')

Wat lief Tolstoi. O+

Banaan oefent steeds meer met praten. De woordjes lijken vaak nergens op maar meestal snap ik alsnog wel wat hij bedoelt en ik vind het heel gezellig. O+

Hij antwoordde vandaag ineens ja op een vraag, vult liedjes aan met een woordje en hij hoeft maar een geluid te horen en hij probeert het na te doen. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  zondag 31 maart 2019 @ 22:19:19 #62
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185960514
mini, het is dat je zo’n einzelgänger bent, maar anders kwam ik een keer bij je spelen _O_ .

Gezellig die woorden PKM! Ik dacht dat er hier niks nieuw bij kwam, maar ik heb de laatste dagen toch opeens weer wat nieuws gehoord. Onder andere heisssss, waarmee hij natuurlijk ei bedoelt. Mafkees. En ba voor banaan. Hij dubbelt ook woorden, want tegelijk is hij ba gaan zeggen tegen bal. Fascinerend is het.
pi_185962226
Mini, moet jij niet ook gewoon zo'n hippe blog beginnen? Leuke ideeen altijd!

Hier wordt heel veel gepraat, nog niet allemaal begrijpelijk maar er komen dagelijks nieuwe woordjes bij. Fiets was het woord van vandaag. En we zijn geswitcht naar "is op" ipv "op". Maar de favoriet blijft "ook". Zo'n verschil met grote broer die nu pas een beetje met praten begon en nog steeds niet geweldig articuleert.

Ze zijn hier om 8 uur ipv 7:15 naar bed gegaan en lagen om 22:00 uur nog/weer te kwebbelen. Tot nu toe dus nog niet zo'n succes, zomertijd.
pi_185964327
O,ja, zo'n leuke en creatieve Mini en Günther blog :D

Ik heb zelf ook wel wat van die einzelgängerische trekjes.

Lemijn, *O* voor de woordjes van Jacob.

Hier een redelijke overgang naar zomertijd. Simon was een half uurtje nadat ik hem in bed had gelegd even flink aan het huilen, maar manlief heeft hem weer rustig en stil gekregen. Daarna heeft ie gewoon geslapen.
pi_185965718
Over de ontwikkeling: het is inderdaad niet dat ik er iets mee wil of kan. Puur een gevoel dat ik even wilde delen. Goed om te zien dan sommigen het herkennen en wie weet gaat ze straks een tijd stil gaan, maar voorlopig gaat ze als een speer.

Lemijn: goed dat je dat zegt van dat opschrijven, dat moet ik ook meer doen! Mss een schriftje beneden leggen, zodat ik zoiets meteen kan doen.

Tolstoi ongelofelijk wat die van jou al allemaal zegt, heerlijk hoor!

Hier ging het gisteren weer mis überhaupt kwa slaap. Denk dat het verder geen verband had met zomertijd. Middagslaapje was helaas in de auto (half uurtje) en overhevelen in bed mislukte. Einde middag een poging gedaan haar in slaap te laten vallen in de kinderwagen want we gingen uiteten, maar dat lukte ook niet. Uiteindelijk viel ze dus op de terugweg in de auto in slaap (20:30) en moesten we toch echt nog haar luier doen, waarna ze ondanks moe niet meer in slaap viel. Om 21:15 zaten we weer met z’n allen beneden. Uiteindelijk wilde ze alleen maar in ons bed slapen en sliep ze om 22:35.
Ben benieuwd naar de komende 3 dagen, want ik sta er even alleen voor ivm werk van vriend.
pi_185967922
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 22:19 schreef Lemijn het volgende:
mini, het is dat je zo’n einzelgänger bent, maar anders kwam ik een keer bij je spelen _O_
Met of zonder kinderen? 8-) :s)
pi_185967941
@Nolita Oef, succes de komende dagen! Hoe ging het tijdens het uit eten, op zo weinig slaap?
pi_185969093
Ik ben juist mega sociaal. Liefst alles met een grote groep vrienden. Zo ook afgelopen weekend, met mijn slagwerkgroep op repetitieweekend. Daar geniet ik zo van! Hoewel ik me ook prima alleen kan vermaken hoor.

Nolita, succes :* alleen thuis zijn kan best pittig zijn als ze slecht slapen.

Mijm heeft dit weekend een praat-update gehad. Hij zegt echt ieder woord na nu en soms gebruikt hij ook zelf nieuwe woordjes *O* mijn leven wordt echt nooit meer stil als deze net zo’n zeverkous gaat worden als zijn broer :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_185970593
Dubbel
pi_185970650
Hier ook praat-update.
Kevins nieuwe (stop)woord is “totterdomme”

Thnx Opa

Na herhaaldelijk zeggen dat het echt niet netjes is volgt er een triomfantelijke “totterdittie”
pi_185971263
Oh jongens, dit weer! :9 Groeten vanuit een boel zand!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185971327
Totterdomme klinkt nog wel schattig Adrian :@

Woon jij stiekem in een warm oord mini? Ik vind het hier nog aardig koud... zonnetje is lekker, maar in de schaduw of met wat wind is het koud. Zand of strand klinkt dan ook nog niet als iets leuks...
pi_185971735
Hier ook volop zon! Wel fris nog. Bij mijn ouders, iets noordelijker dan 030,wordt er ook buiten gespeeld zie ik op de foto's :) Wel nog met de jas aan.

Adrian, leuk die opa's :D

Ik ben ook voor een mini-en-Günther-blog!

We hebben geen last gehad van de omschakeling naar zomertijd. Nou ja, ik wel, het was op eens nog helemaal donker toen vanmorgen de wekker ging dus ik werd wat chagrijniger wakker.

Exode, jij hoort ook nog in dit topic toch? Hoe gaat het nu op werk?

Het is alweer een week geleden maar ik wilde nog even melden dat het weekendje Bristol heerlijk was. Lekker de hele stad doorgewandeld en veel boekenwinkels bezocht en gesteund. Voor M kochten we een heel leuk flapjesboek waar ze helemaal fan van is, en voor onszelf ook wat mooie titels en plaatjes gekocht :)
pi_185972031
@FlyingFish In de volle zon op het dorpsstrandje (bij een meer) is het anders knap warm!

We zijn inmiddels overgeschakeld op het geliefde buitenonderdeel Grote Takken Knuffelen. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185972083
OiT, mooi dat het beviel - ik vind Bristol best een leuke stad :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')