Het zou mij niets verbazen als hij uiteindelijk toch voor zijn familie kiest.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben wel benieuwd wat voor rol Theon nog gaat spelen.
De schrijvers zijn incompetent.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:30 schreef Poes. het volgende:
Ik heb gisteren en net seizoen 7 even teruggekeken, was toch wel erg gaaf allemaal
Maar blijf de Arya-Sansa-Baelish verhaallijn toch vaag vinden, iemand die dat nog kan uitleggen?
Was niet helemaal logisch nee.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:30 schreef Poes. het volgende:
Ik heb gisteren en net seizoen 7 even teruggekeken, was toch wel erg gaaf allemaal
Maar blijf de Arya-Sansa-Baelish verhaallijn toch vaag vinden, iemand die dat nog kan uitleggen?
Heb ik ookquote:Op woensdag 3 april 2019 11:08 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil seizoen 7 terugkijken.
Maar dan ben ik bang dat ik dan ook weer seizoen 6 terug moet kijken. En vijf. Etcetera
Kiezen voor de oom die zijn zus en vader heeft vermoord?quote:Op woensdag 3 april 2019 08:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als hij uiteindelijk toch voor zijn familie kiest.
Raar bericht inderdaad.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
Kiezen voor de oom die zijn zus en vader heeft vermoord?
Yara leeft toch nog?quote:Op woensdag 3 april 2019 12:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
Oh shit, ik bedoelde Tyrionquote:Op woensdag 3 april 2019 12:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
Boohoo.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar bericht inderdaad.
Je pikt de mensen die het niet helemaal volgen er zo uit.
?quote:
Arya heeft sinds seizoen 5 alleen maar slechte verhaallijnen gehad.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:30 schreef Poes. het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2019 13:22 schreef Poes. het volgende:
S6E10 ook nog maar even gekeken![]()
De Sept explosie
we hebben haar idd niet zien sterven, dus het is wel aannemelijk dat ze nog leeft.quote:
Dat was ook één van de betere momenten.quote:
Vond het wel interessant hoe hij er ook niks van bakte.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:00 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Dat was ook één van de betere momenten.
Wat een droeftoeter was dat joch dan.
Eventjes ja, maar werd het heel snel beuquote:Op woensdag 3 april 2019 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond het wel interessant hoe hij er ook niks van bakte.
Zo vaak kwam hij ook weer niet in beeld.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:06 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Eventjes ja, maar werd het heel snel beu
Moet je nagaan hoe irritant ik hem vondquote:Op woensdag 3 april 2019 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo vaak kwam hij ook weer niet in beeld.
In de meeste situaties dacht ik vooral: "Hoe zou Joffrey hierop reageren?"quote:Op woensdag 3 april 2019 16:08 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe irritant ik hem vond
quote:Op woensdag 3 april 2019 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de meeste situaties dacht ik vooral: "Hoe zou Joffrey hierop reageren?"
Maar Joffrey was dan ook één van mijn favoriete personages
Het beste was als ze een scène met elkaar haddenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:52 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Doe mij Tyrion maar in plaats van dat zieke ventje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |