Ik ga uiteraard elke aflevering direct kijken, om het vervolgens in dit topic af te gaan zitten kraken.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga jij het laatste seizoen nog kijken of ben je al afgehaakt? #dtv
Ik had niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga uiteraard elke aflevering direct kijken, om het vervolgens in dit topic af te gaan zitten kraken.
Dat is waarom ik dit topic lees.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga uiteraard elke aflevering direct kijken, om het vervolgens in dit topic af te gaan zitten kraken.
Ik denk dat dit voor 90% van de volgers van dit topic geldt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is waarom ik dit topic lees.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, ze verdienen er een fortuin aan gok ik, dus 'who can blame them'?quote:Op zondag 7 april 2019 10:39 schreef Slayage het volgende:
echt vreselijk alle advertising rondom GOT
[ afbeelding ]
Primark heeft nu ook allemaal GoT meukjes. Als eckte fangirl volgende week maar even een shirtje halenquote:Op zondag 7 april 2019 10:48 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Tja, ze verdienen er een fortuin aan gok ik, dus 'who can blame them'?
Zelfs als je dat een week in de kast laat hangen valt het al uit elkaar johquote:Op zondag 7 april 2019 10:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Primark heeft nu ook allemaal GoT meukjes. Als eckte fangirl volgende week maar even een shirtje halen
Ik heb een paar goede kledingstukken van de Primark, die doen het al jarenquote:Op zondag 7 april 2019 10:55 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Zelfs als je dat een week in de kast laat hangen valt het al uit elkaar joh
Ik weet nog dat m'n beste maat snel een zwembroek nodig had en er daar eentje had gehaald. Nou, dat ding loste nog net niet op in het water![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2019 10:55 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Ik weet nog dat m'n beste maat snel een zwembroek nodig had en er daar eentje had gehaald. Nou, dat ding loste nog net niet op in het water![]()
![]()
Heb een houthakkersoverhemd of hoe je dat noemt, die heb ik al vier jaar ofzo. Is alleen wat krap geworden maar draag hem toch altijd open en met opgestroopte mouwen.quote:Op zondag 7 april 2019 10:55 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
![]()
Pics?quote:Op zondag 7 april 2019 10:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Primark heeft nu ook allemaal GoT meukjes. Als eckte fangirl volgende week maar even een shirtje halen
Wat een saaie kleding zeg, de titel erop plempen en tadaa het ontwerp is afquote:Op zondag 7 april 2019 12:24 schreef Poes. het volgende:
[..]
https://www.primark.com/n(...)=game%20of%20thrones
Die accessoires zijn dan wel weer tof ja. (Al moet Dorne wel onderaan en The Vale boven KL)quote:
Het gaat om het idee hèquote:Op zondag 7 april 2019 12:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een saaie kleding zeg, de titel erop plempen en tadaa het ontwerp is af
[..]
Die accessoires zijn dan wel weer tof ja. (Al moet Dorne wel onderaan en The Vale boven KL)
Dan ontwerp ik liever zelf wel wat.quote:Op zondag 7 april 2019 12:28 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het gaat om het idee hè
Plus het is spotgoedkoop, dus je moet er ook niet teveel van verwachten.
Op zo'n mooi Fruit of the Loom shirt zekerquote:Op zondag 7 april 2019 12:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ontwerp ik liever zelf wel wat.
Meestal gewoon van die goedkope shirts drukken jaquote:Op zondag 7 april 2019 12:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Op zo'n mooi Fruit of the Loom shirt zeker
Dan moet je hier zijn; https://www.large.nl/fanmerch/game-of-thrones/quote:Op zondag 7 april 2019 12:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal gewoon van die goedkope shirts drukken ja
Maar van de officiële merchandising mag je wel meer verwachten imo.
Zo'n Valyrian Steel Dagger is wel tof, maarja dan is het niet echt helaas.quote:Op zondag 7 april 2019 12:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dan moet je hier zijn; https://www.large.nl/fanmerch/game-of-thrones/
Gelukkig hoef je hem niet te gebruiken, sweet summer child.quote:Op zondag 7 april 2019 12:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n Valyrian Steel Dagger is wel tof, maarja dan is het niet echt helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |