Ze verdwijnt best wel in haar rol ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 15:19 schreef heywoodu het volgende:
Het is dat ze praat en dat haar naam in de titel staat, puur op gezicht zou ik zo mijn god niet weten wie dit is of wie ze speelt
[ afbeelding ]
Misschien is het omdat ik het een belachelijk mooie vrouw vindt, maar ik heb daar echt geen problemen mee.quote:Op donderdag 4 april 2019 15:19 schreef heywoodu het volgende:
Het is dat ze praat en dat haar naam in de titel staat, puur op gezicht zou ik zo mijn god niet weten wie dit is of wie ze speelt
[ afbeelding ]
Problemen heb ik er ook niet mee, ik vind het juist perfect. Hoe slechter ik de personages van een serie buiten de betreffende serie kan herkennen, hoe beterquote:Op donderdag 4 april 2019 15:44 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Misschien is het omdat ik het een belachelijk mooie vrouw vindt, maar ik heb daar echt geen problemen mee.
Mogen we het hier politiek correct niet over een torrentje hebben dan? VPN aanslingeren en gaan. Een jaar wachten op een dvd in 2019, dat is gewoon eigen schuld dikke bult voor HBO wat mij betreft.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een vraagje, halverwege vorig jaar hebben we Ziggo opgezegd, en hebben we T-Mobile Thuis. Super tevreden over, maar nu Game of Thrones weer gaat beginnen, hebben we een first world problem...
Ik wil niet terug naar Ziggo, maar ik wil ook geen illegaal geneuzel. En het lijkt er niet op dat iemand in mijn vriendengroep Ziggo mét Movies & Series heeft... En de iTunes-store gaat ook niet lukken, want dat is redelijk dicht getimmerd...
Wordt het dan toch wachten op de DVD-box??
Ik weet niet wat mág, maar ik ben expliciet niet op zoek naar iets illegaals... Ik wil er ook best voor betalen, ik wil alleen niet terug naar bovengenoemde provider. En dan kun je natuurlijk ook zeggen, eigen schuld, dikke bult dat je overgestapt hebt, maar goed.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:54 schreef Justevo het volgende:
[..]
Mogen we het hier politiek correct niet over een torrentje hebben dan? VPN aanslingeren en gaan. Een jaar wachten op een dvd in 2019, dat is gewoon eigen schuld dikke bult voor HBO wat mij betreft.
Je kan het altijd downloaden voor nu, en daarna de dvd of blu-ray kopen wanneer die uit is om toch te voldoen aan je morele verplichting.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mág, maar ik ben expliciet niet op zoek naar iets illegaals... Ik wil er ook best voor betalen, ik wil alleen niet terug naar bovengenoemde provider. En dan kun je natuurlijk ook zeggen, eigen schuld, dikke bult dat je overgestapt hebt, maar goed.
Eigenlijk wil ik ook niet op de DVD wachten, want 1. die spoilers ga ik nooit ontlopen, en 2. ik heb niet eens meer een DVD speler
Dat is Pisbak Asbak toch?quote:
En ook geen buren met Ziggo?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mág, maar ik ben expliciet niet op zoek naar iets illegaals... Ik wil er ook best voor betalen, ik wil alleen niet terug naar bovengenoemde provider. En dan kun je natuurlijk ook zeggen, eigen schuld, dikke bult dat je overgestapt hebt, maar goed.
Eigenlijk wil ik ook niet op de DVD wachten, want 1. die spoilers ga ik nooit ontlopen, en 2. ik heb niet eens meer een DVD speler
Ik heb uiteindelijk m’n collega getrakteerd op 3 maanden Movies & Seriesquote:Op donderdag 4 april 2019 22:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En ook geen buren met Ziggo?
Betaal je zelf drie maanden voor het extra abonnement, en dan via Ziggo go.
Kan ook bij vrienden of familie.
👍🎉quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk m’n collega getrakteerd op 3 maanden Movies & Seriesopgelost!
Wat krijg je ervoor terug?quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk m’n collega getrakteerd op 3 maanden Movies & Seriesopgelost!
Ik down ze ook altijd. Alleen koop iknpater wel de blu rays mijn schupd af te betalen :pquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik download GoT gewoon, ook zonder mijn bijdrage weten ze wel genoeg geld op te halen om deze franchise totaal uit te kunnen melken.
Dat doe ik pas als er een fatsoenlijke boxset komt volgend jaar ofzoquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik down ze ook altijd. Alleen koop iknpater wel de blu rays mijn schupd af te betalen :p
What is your purpose here?quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik down ze ook altijd. Alleen koop iknpater wel de blu rays mijn schupd af te betalen :p
Uh... oke.quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:09 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
What is your purpose here?
Torrents, I’ve come to settle their debt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |