ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Reisgidsmeister. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en laat tegenwoordig zo nu en dan weten dat ie nog leeft. b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K, *Kutjoch* Koplopers fanboy derLudolf, vindt moderne tupperware-treinen maar niets en vindt dat een echte trein een locomotief moet hebben Goverman: houdt van staal en beton. Vooral als het veel en nieuw is. MTL, Sloopt wel eens echte treintjes FredvZ Eeuwig chagrijnige forens Maegrim Grote Pimpelwasser Salatrel Voor al uw LUD-insinuaties van zijn vriendin op zaal
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen!
Het stuk spoor wat noordelijk van de Dennenlaan ligt wordt nooit gebruikt. Zou denk ik wel als opstelterrein gebruikt kunnen worden, er ligt gewoon een beveiligde overgang en er hangt waslijn boven.
Het westelijke spoor op de overgang Dennenlaan is trouwens opgebroken, aan de kant van het station liggen er bielzen op het spoor.
Op het bestaande terrein komt er in ieder geval één spoor bij. En daar is ruimte genoeg moeten ze wel wat asfalt weghalen en een gebouwtje verplaatsen/slopen.
Op woensdag 27 maart 2019 18:22 schreef Dr_Flash het volgende: Nou nou, men gaat weer eens enthousiast de communicatie evalueren. Over driehonderd jaar hebben we wat. Een wiel.
Ik eens kijken hoe het ervoor staat met die ICE verbinding die ze per boot naar de overkant varen. Blijkt die vervangende tunnel nog gewoon een jaartje of 10 te gaan duren
Treinreiziger sprak met hoofd ontwerp capaciteitsontwikkeling en daar hoort een leuk kaartje 2030 bij. Den haag - Roosendaal via Schiphol en Den Bosch of Groningen - Eindhoven via Schiphol - Rotterdam. https://www.treinreiziger(...)stregeling-van-2030/
Op donderdag 28 maart 2019 16:48 schreef Yreal het volgende: Ik eens kijken hoe het ervoor staat met die ICE verbinding die ze per boot naar de overkant varen. Blijkt die vervangende tunnel nog gewoon een jaartje of 10 te gaan duren
Die IC wordt eind dit jaar de nek omgedraaid though, vanaf dienstregeling 2020 zal de IC Hamburg - Kopenhagen via Flensburg rijden. Ook dit jaar rijdt hij al een paar maanden niet verder dan Rødby i.v.m. werkzaamheden aan Deense zijde.
Die IC wordt eind dit jaar de nek omgedraaid though, vanaf dienstregeling 2020 zal de IC Hamburg - Kopenhagen via Flensburg rijden. Ook dit jaar rijdt hij al een paar maanden niet verder dan Rødby i.v.m. werkzaamheden aan Deense zijde.
Kan, maar op Deens grondgebied zit je dan wel in een bus:
quote:
I perioden fra lørdag den 30. marts til og med lørdag den 28. september erstatter vi de internationale tog til/fra Tyskland, mellem København H og Rødby Færge, med Togbusser Bemærk. at toget kører mellem Nykøbing F og Hamburg
Det betyder, at du kan forvente længere rejsetid end normalt.
quote:
In de periode van zaterdag 30 maart tot zaterdag 28 september zullen we de internationale treinen van / naar Duitsland vervangen, tussen Kopenhagen H en Rødby Ferry, met treinbussen Let op. dat de trein rijdt tussen Nykøbing F en Hamburg
Dit betekent dat u langere reistijden dan normaal kunt verwachten.
Op donderdag 28 maart 2019 12:04 schreef DeaDLocK2K het volgende: Hey liefjes, weet iemand of op spoor 5/6 die dynamische bakinformatie ook hangt? Of is dat alleen op 1/2?