Wordt haar plan aangenomen dan? Dacht dat ze met een plan B bezig waren?quote:
BBC melde net dat ze zei niet in Office te blijven voor de volgende fase van brexitquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wordt haar plan aangenomen dan? Dacht dat ze met een plan B bezig waren?
Tja gelijk heeft ze, ze doet het toch nooit goed...quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
BBC melde net dat ze zei niet in Office te blijven voor de volgende fase van brexit
Die gaat nog lang genoemd worden in de geschiedenisboekjesquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja gelijk heeft ze, ze doet het toch nooit goed...
Die met die onderbroek? Kan er niet om lachen...quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Whut.
Jeroen Dijsselbloem legt uit bij dwdd.
Briljante reclame van Hornbach
Bij mn laminaatvloer (komt van de Gamma weg) haalden ze mediamarkt praktijken uit..quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Valt mij altijd op aan bouwmarkten als Obi en Hornbach, dat in de aanbieding is, is goedkoop, de rest stervensduur
Hornbach heeft nooit aanbiedingen en is verreweg de goedkoopste bouwmarkt in Nederland.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Valt mij altijd op aan bouwmarkten als Obi en Hornbach, dat in de aanbieding is, is goedkoop, de rest stervensduur
Achterin de winkel is een aparte balie voor drive-in producten. Je kunt daar ook afhalen. Ze zetten je volledige bestelling gratis voor je klaar. Dat is echt een geweldive service, daar hebben we al vaak gebruik van gemaakt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
Reed laatst langs zo'n Hornbach.. Hoe werkt dat met die Drive In? moet je eerst nog de winkel in om te betalen voor wat je wil of doe je dat ook in die drive in?
Hmm ok. Dus je gaat naar die balie en betaald dan. Dan zetten ze alles gereed en dan cross je met je auto naar die drive in? Interessant.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hornbach heeft nooit aanbiedingen en is verreweg de goedkoopste bouwmarkt in Nederland.
[..]
Achterin de winkel is een aparte balie voor drive-in producten. Je kunt daar ook afhalen. Ze zetten je volledige bestelling gratis voor je klaar. Dat is echt een geweldive service, daar hebben we al vaak gebruik van gemaakt.
Bouwcentre of BMN zijn niet veel duurder maar hebben kwalitatief beter spul.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Bouwcenter is in het geval van PVC stukken goedkoper dan de Gamma. En veel meer smaken verloopstukken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bouwcentre of BMN zijn niet veel duurder maar hebben kwalitatief beter spul.
Dat doen héél ketens, Dänische Bettenlager heb ik ze lagere prijzen zien vervangen door hogere met een nu 30% goedkoper bord erbijquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij mn laminaatvloer (komt van de Gamma weg) haalden ze mediamarkt praktijken uit..
Het was goedkoper de week voordat het in de aanbieding kwamOp de hele vloer was het tijdens de zogenaamde aanbieding 300 euro duurder.. (komt neer op bijna 10 euro per m2)
Ik ga naar Schwerz, verkopen alleen professioneel spul. Kruiwagen volledig uit verzinkt staal was daar de helft van wat de Obi voor een half plastic ding vroegquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bouwcentre of BMN zijn niet veel duurder maar hebben kwalitatief beter spul.
Voor hout ook, en dan heb je ook nog recht houtquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bouwcenter is in het geval van PVC stukken goedkoper dan de Gamma. En veel meer smaken verloopstukken.
Bij de gamma niks te klagen over het StoraEnso materiaal. Ok er zitten knoesten in, naja. Details, waar ik 't voor gebruik zie je 't toch niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voor hout ook, en dan heb je ook nog recht hout
Bij Karwei zie ik vaak zat kromme balken en golvende platen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij de gamma niks te klagen over het StoraEnso materiaal. Ok er zitten knoesten in, naja. Details, waar ik 't voor gebruik zie je 't toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |