Wordt haar plan aangenomen dan? Dacht dat ze met een plan B bezig waren?quote:
BBC melde net dat ze zei niet in Office te blijven voor de volgende fase van brexitquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wordt haar plan aangenomen dan? Dacht dat ze met een plan B bezig waren?
Tja gelijk heeft ze, ze doet het toch nooit goed...quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
BBC melde net dat ze zei niet in Office te blijven voor de volgende fase van brexit
Die gaat nog lang genoemd worden in de geschiedenisboekjesquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja gelijk heeft ze, ze doet het toch nooit goed...
Die met die onderbroek? Kan er niet om lachen...quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Whut.
Jeroen Dijsselbloem legt uit bij dwdd.
Briljante reclame van Hornbach
Bij mn laminaatvloer (komt van de Gamma weg) haalden ze mediamarkt praktijken uit..quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Valt mij altijd op aan bouwmarkten als Obi en Hornbach, dat in de aanbieding is, is goedkoop, de rest stervensduur
Hornbach heeft nooit aanbiedingen en is verreweg de goedkoopste bouwmarkt in Nederland.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Valt mij altijd op aan bouwmarkten als Obi en Hornbach, dat in de aanbieding is, is goedkoop, de rest stervensduur
Achterin de winkel is een aparte balie voor drive-in producten. Je kunt daar ook afhalen. Ze zetten je volledige bestelling gratis voor je klaar. Dat is echt een geweldive service, daar hebben we al vaak gebruik van gemaakt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
Reed laatst langs zo'n Hornbach.. Hoe werkt dat met die Drive In? moet je eerst nog de winkel in om te betalen voor wat je wil of doe je dat ook in die drive in?
Hmm ok. Dus je gaat naar die balie en betaald dan. Dan zetten ze alles gereed en dan cross je met je auto naar die drive in? Interessant.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hornbach heeft nooit aanbiedingen en is verreweg de goedkoopste bouwmarkt in Nederland.
[..]
Achterin de winkel is een aparte balie voor drive-in producten. Je kunt daar ook afhalen. Ze zetten je volledige bestelling gratis voor je klaar. Dat is echt een geweldive service, daar hebben we al vaak gebruik van gemaakt.
Bouwcentre of BMN zijn niet veel duurder maar hebben kwalitatief beter spul.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Bouwcenter is in het geval van PVC stukken goedkoper dan de Gamma. En veel meer smaken verloopstukken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bouwcentre of BMN zijn niet veel duurder maar hebben kwalitatief beter spul.
Dat doen héél ketens, Dänische Bettenlager heb ik ze lagere prijzen zien vervangen door hogere met een nu 30% goedkoper bord erbijquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij mn laminaatvloer (komt van de Gamma weg) haalden ze mediamarkt praktijken uit..
Het was goedkoper de week voordat het in de aanbieding kwamOp de hele vloer was het tijdens de zogenaamde aanbieding 300 euro duurder.. (komt neer op bijna 10 euro per m2)
Ik ga naar Schwerz, verkopen alleen professioneel spul. Kruiwagen volledig uit verzinkt staal was daar de helft van wat de Obi voor een half plastic ding vroegquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bouwcentre of BMN zijn niet veel duurder maar hebben kwalitatief beter spul.
Voor hout ook, en dan heb je ook nog recht houtquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bouwcenter is in het geval van PVC stukken goedkoper dan de Gamma. En veel meer smaken verloopstukken.
Bij de gamma niks te klagen over het StoraEnso materiaal. Ok er zitten knoesten in, naja. Details, waar ik 't voor gebruik zie je 't toch niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voor hout ook, en dan heb je ook nog recht hout
Bij Karwei zie ik vaak zat kromme balken en golvende platen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij de gamma niks te klagen over het StoraEnso materiaal. Ok er zitten knoesten in, naja. Details, waar ik 't voor gebruik zie je 't toch niet.
Dat kan. Ik zie het bij mijn Gamma niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij Karwei zie ik vaak zat kromme balken en golvende platen.
Dat is de bedoeling van golfplaten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij Karwei zie ik vaak zat kromme balken en golvende platen.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van golfplaten.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van golfplaten.
Dat spreek je toch uit als iezendieke?quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:31 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)-ploegstra~a629f79a/
Ik volg dit liveblog. Ben benieuwd
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat spreek je toch uit als iezendieke?
Toch nog eens naar mijn schoonmoeder geluisterd dusquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..], eigenlijk meer izendieke (de i van ik) of: tieke.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Toch nog eens naar mijn schoonmoeder geluisterd dus
Nee geen idee meer in welke context eigenlijkquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ze had het over een kroeg daar?
De ossewei stamt er ook vandaan.
Net een of ander dermatologisch/homeopathisch brouwsel op mn gezicht gesmeerd. Dikke uitslag onder m'n ogen sinds een paar dagen.
Oh dat je als je 30 wordt (als man zijnde) en nog vrijgezel bent, dat je op een kar door 't dorp gereden wordt..quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee geen idee meer in welke context eigenlijk
Wat is ossewei?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:08 schreef Molo het volgende:
Deze is ernstig aan te raden trouwens![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, heb je weleens gezegd, was alleen vergeten dat het zo heettequote:Op woensdag 27 maart 2019 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh dat je als je 30 wordt (als man zijnde) en nog vrijgezel bent, dat je op een kar door 't dorp gereden wordt..
https://www.zeeuwseankers.nl/verhaal/in-de-ossewei
Uhuh, daarom ook mijn keuzequote:Op woensdag 27 maart 2019 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]net gekocht. In de aanbieding bij de AH
Nee, er zijn 2 opties. Beide ter lokatie van de drive in. Die drive in is eigenlijk overal (volgens mij) een apart gebouw voor al het hout. Daar kan je in met je auto om in te laden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hmm ok. Dus je gaat naar die balie en betaald dan. Dan zetten ze alles gereed en dan cross je met je auto naar die drive in? Interessant.
In Amsterdam, waar ik 't zag, is 't echt een volledig apart gebouw. Vandaar dat ik benieuwd ben hoe 't werkt.
Ik probeer tegenwoordig zoveel mogelijk online te bestellen. Scheelt heel veel in kosten. I.e. MDF platen.. Gamma/willekeurige houthandel rekent dik 40 euro om te bezorgen. Bij de plantenfabriek 10 euroRara waar ik mn MDF haal
en nog betere kwaliteit (en gegrond) dan de dichtstbijzijnde bouwmarkten.
Ah. Interessantquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, er zijn 2 opties. Beide ter lokatie van de drive in. Die drive in is eigenlijk overal (volgens mij) een apart gebouw voor al het hout. Daar kan je in met je auto om in te laden.
Optie 1: je parkeert je auto bij de drive in, gaat de gewone winkel in om los spul te kopen. Je kunt dan een formulier bij de drive in balie halen waarop je invult wat je ook in wilt laden bij de drive in en rekent winkel- en drive inspul af. Je rijdt door de drive in en gaat daarna door de poortjes waar ze je spullen controleren.
Optie 2: je bestelt van te voren online uit drive in en winkel. Je parkeert bij de drive in, gaat naar de drive in balie en wacht op je spullen. Alles staat dan al op een pallet of op zo'n lange stukkenkar. Als je lief kijkt, zetten ze de pallet nog voor je in de auto ook. Het is geen probleem om op dat moment ook nog dingen te kopen die je bent vergeten. Na afrekenen ga je weer door de poortjes waar ze je bon en spullen controleren.
En dan niet 1 motor met te laag olie pijl, maar allemaal. Die paar kilo maken het verschil toch niet? Of zou er groot onderhoud op de planning staan. Bijvullen doe maar even niet. Is zonde van de dure olie.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:12 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)g-smeeroliepeil.html
Goh. Dat de wet tegenwoordig bepaald hoeveel smeerolie er in een motor moet.
Ik vermoed dat het peil wat aan de lage kant was, maar boven het minimum, en door het slingeren in het weer dat de boel ermee nokte op een LAL (Low level alarm) in de noodstoppenserie.. Samenloop van omstandigheden iig wat vast wel weer de nodige staartjes gaat krijgen.
Ben benieuwd naar het volledige onderzoek.
Incidenten als dit leiden bijna altijd tot aanvullende wetgevingen/aangescherpte eisen.
Zo is de ramp met de Titanic de hele oorzaak van het SOLAS-verdrag/wetgeving (Safety Of Lives At Sea), de kapstok waaraan alle veiligheidszaken/reddingsmiddelen aan boord geregeld zijn. Zo is het nu, in tegenstelling tot toen, verplicht om een overcapaciteit aan reddingsmiddelen te hebben. De Titanic had niet eens de capaciteit voor alle mensen aan boord.
Wat ik altijd frappant vind - en waar gelukkig steeds meer en meer vanaf gestapt wordt (het is immers de reden dat ik op dit moment totaal niet de behoefte heb om kapitein te worden) - is dat de kapitein altijd 100% eindverantwoordelijke is. Ook al mocht er een fuck-up zijn van de mensen die de machinerie onderhouden, dan is de kapitein eindverantwoordelijke. Al zie je tegenwoordig steeds meer dat de top 3 (kapitein/1e stuurman/hoofdmachinist) mee mogen in zilveren armbandjes, na een incident.
Je hebt het niet over een 'paar kilo' bij dit formaat motoren, deze motoren draaien meestal met een droog carter, dat wil zeggen dat er een paar kuub smeerolie per motor in een aantal aparte tanks zit wat gecirculeerd wordt door behandelingssystemen en de motor..quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:33 schreef z80 het volgende:
[..]
En dan niet 1 motor met te laag olie pijl, maar allemaal. Die paar kilo maken het verschil toch niet? Of zou er groot onderhoud op de planning staan. Bijvullen doe maar even niet. Is zonde van de dure olie.
Al gaat er 500kg per motor in tussen min en max. Dan nog op het totaal gewicht van het schip valt dit in het niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je hebt het niet over een 'paar kilo' bij dit formaat motoren, deze motoren draaien meestal met een droog carter, dat wil zeggen dat er een paar kuub smeerolie per motor in een aantal aparte tanks zit wat gecirculeerd wordt door behandelingssystemen en de motor..
En idd dat ze allemaal uitpleurden vond ik nogal opmerkelijk. Daarom ben ik benieuwd naar het onderzoek.
En nu?quote:
Natuurlijk maakt het qua gewicht niet uit.. Schepen waar ik op vaar hebben rond de 30-35 ton nodig om 1 cm in te zinken. Gewicht is niet het enige waar het om gaat.. je zit met tank capaciteit etc. + het maximale aantal m3 olie wat je aan boord mag hebben volgens MARPOL e.d... Er zitten gewoon heel veel haken en ogen aan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:46 schreef z80 het volgende:
[..]
Al gaat er 500kg per motor in tussen min en max. Dan nog op het totaal gewicht van het schip valt dit in het niet.
Daar zijn ze nu aan het 'Point of Order'-enquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
En nu?
Weer alles opnieuw in stemming brengen?
Of eindelijk stoppen met die soap?
Order! Order!quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:57 schreef borisz het volgende:
Daar zijn ze nu aan het 'Point of Order'-en
En de DUP wil ook niet mee gaan met de zelfmoordpoging van May..
Ik heb ook geen hooikoortsquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:17 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb geen hooikoorts...![]()
Anyway.. benieuwd hoe het nu verder afloopt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe is t nu met je buik? Spendeer je nog veel tijd op de porseleinen troon? EnGhehe..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen ontplofte buik meer.. dat scheelt..
En goed geslapen door de melatonine.. al word ik steeds wakker omdat mn hoofd aan het denken is.. super irritant.. Maar dan wel lekker snel weer in slaap vallen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ontplofte buik? Was je buik ook opgezet?quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:24 schreef Barreltje het volgende:
Ghehe..
En goed geslapen door de melatonine.. al word ik steeds wakker omdat mn hoofd aan het denken is.. super irritant.. Maar dan wel lekker snel weer in slaap vallen
Enorm!quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ontplofte buik? Was je buik ook opgezet?
Nee, stoppen doen ze niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:54 schreef golfer het volgende:
En nu?
Weer alles opnieuw in stemming brengen?
Of eindelijk stoppen met die soap?
Huuu vervelend!quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:27 schreef Barreltje het volgende:
Enorm!
En nee.. zwanger kan ik niet zijn..
Melatonine kan wel tricky zijn als je zwanger bent of wilt worden, doe je dat wel onder begeleiding?quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ghehe..
Dat was juist het meest vervelend.. Ik pas ineens 1 van de 2 skibroeken niet meerquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Huuu vervelend!
ik zou t bijzonder ongepast vinden om te vragen/insinueren in jullie geval. Ongepast, onsympathiek en just plain old nasty
Bewaren, dat is uniek in de geschiedenis welquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, stoppen doen ze niet.
Eigenlijk zouden ze er een deal tussen moeten zetten als keuze zoals het nu in de EU is![]()
Jross kreeg een brief wat hij nu mag gebruiken als 'verblijfsvergunning'
Google begeleiding..quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Melatonine kan wel tricky zijn als je zwanger bent of wilt worden, doe je dat wel onder begeleiding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Barreltje op 28-03-2019 07:44:04 ]Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Idd, of brexit, of volwaardig EU lid met euro en alles.quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, stoppen doen ze niet.
Eigenlijk zouden ze er een deal tussen moeten zetten als keuze zoals het nu in de EU is![]()
Jross kreeg een brief wat hij nu mag gebruiken als 'verblijfsvergunning'
Goedemorgenquote:
Zondag.quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
GoedemorgenWanneer ging Alex ook alweer weg?
Ja, snap ikquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:50 schreef Lonaa het volgende:
Zondag.![]()
Ik vind het wel gek. Of nou ja, het is gek dat ik dan weer geen hond heb, zeg maar.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Google begeleiding..
Maar ik ben me er bewust van![]()
Op deze manier ( al 6 dagen niet fatsoenlijk slapen) was het ook niet te doen..
Wat maakt een lichaamseigen stof als melatonine tricky icm zwangerschappen? #nieuwsgierigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gister Zo maar in Delft gegeten. Ik geloof zelfs bij @PdeHoog voor de deur![]()
Bij de Chinees?!quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat maakt een lichaamseigen stof als melatonine tricky icm zwangerschappen? #nieuwsgierig
Gister Zo maar in Delft gegeten. Ik geloof zelfs bij @:PdeHoog voor de deur
En waarom kom je niet ff een bakkie doen dan?quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat maakt een lichaamseigen stof als melatonine tricky icm zwangerschappen? #nieuwsgierig
Omdat ik met 6 hoogleraren samen weer in het busje mee moestquote:Op donderdag 28 maart 2019 08:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En waarom kom je niet ff een bakkie doen dan?![]()
![]()
![]()
Maar eerst even niet hoor. Even slapen. En mn huis weer inrichten.quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, snap ikMaar nog een half weekend samen en daarna kan er weer een opvanghond komen, toch?
Dit.quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had er al lang de brui aan gegeven als ik May was. Ik ben wel heel blij dat ik May niet ben.
Nou, dat is volgens mij momenteel de ellendigste baan op aarde. Wat ze ook zegt of voorstelt men zal toch nee zeggen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had er al lang de brui aan gegeven als ik May was. Ik ben wel heel blij dat ik May niet ben.
Lichaamseigen wil niet zeggen onschuldig. Je slaap/waaksysteem kun je (zeker door onregelmatig gebruik) erdoor veranderen en dat hangt ook weer samen met hormoonspiegels en ook vruchtbaarheid.quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik weet vrij veel van melatonine (mijn DSPS is er mee behandeld) en was vooral benieuwd naar de precieze relatie. Maar niet veel anders dan ik al dacht dusquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Lichaamseigen wil niet zeggen onschuldig. Je slaap/waaksysteem kun je (zeker door onregelmatig gebruik) erdoor veranderen en dat hangt ook weer samen met hormoonspiegels en ook vruchtbaarheid.
Kan ook een gunstig effect hebben maar het is zeker niet zo onschuldig als veel mensen denken. Slaapproblemen zijn vaak toch beter op te lossen door de tijdelijke of structurele oorzaken aan te pakken, en slaaphygiëne zoals dat zo mooi heet, aan te pakken
Zoals het mij is uitgelegd juist niet. Zou bevorderlijk moeten zijn voor een goed productieritme.quote:[b]Op donderdag 28 maart 2019 09:13 schreef Barreltje het volgende]
Overigens is het hier de hele dag strak blauwe lucht.. kan dat ook een slaap ritme verstoring veroorzaken?
Als dat bijna 24u per dag is wel ja..quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:13 schreef Barreltje het volgende:
Overigens is het hier de hele dag strak blauwe lucht.. kan dat ook een slaap ritme verstoring veroorzaken?
Neuh.. van 6 tot 20 ofzo..quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als dat bijna 24u per dag is wel ja..
quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als dat bijna 24u per dag is wel ja..
Murmansk afgelopen zomer ja.. 3u snachts en het lijkt 10u ‘s ochtends.. en dat weken aan een stuk. Bah.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:21 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
In Noord Finland in de zomer. Ik was compleet van de wap
Ja ik was er vanuit gegaan dat op onze rondreis alle accommodatie wel luiken ofzo had... Bummerquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Murmansk afgelopen zomer ja.. 3u snachts en het lijkt 10u ‘s ochtends.. en dat weken aan een stuk. Bah.
Maar even zwart geverfde plaatjes laten maken om de hutten lichtdicht te maken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. over vanalles wat ik zeker niet s nachts op kan lossen maar toch doet dat stomme hoofd het..
En idd placebo effect.. graag!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:31 schreef Barreltje het volgende:
Over een week shifts van 12 -24 gaan maken.. gelukkig geen nachtdienst, want dat zou ik slecht trekken.. al is dit ook niet ideaal natuurlijk..![]()
Dus voorlopig nog niet helemaal goed .
En piekerenWat je eerder aangaf, dat yoga voor jou ook werkt. Dat soort dingen zijn fijn om dan weer op te pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. over vanalles wat ik zeker niet s nachts op kan lossen maar toch doet dat stomme hoofd het..
Niet dat het makkelijk wordt ervan, maar hopelijk wel ietsjes lucht enzoOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nou, vooruit danquote:Op donderdag 28 maart 2019 08:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat ik met 6 hoogleraren samen weer in het busje mee moestdagje uit met de stichting
![]()
(Werkbezoek aan Festo en na de file terug gereden. Dus even relatief snel wat gegeten daar..)
quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:31 schreef Barreltje het volgende:
Over een week shifts van 12 -24 gaan maken.. gelukkig geen nachtdienst, want dat zou ik slecht trekken.. al is dit ook niet ideaal natuurlijk..![]()
Dus voorlopig nog niet helemaal goed .
En piekerenZo'n enorme dooddoener, maar wat zou het lekker zijn als je je hoofd 's nachts even kunt uitschakelen. Overdag doet dat ding al genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. over vanalles wat ik zeker niet s nachts op kan lossen maar toch doet dat stomme hoofd het..
En voor alles
We have far more in common than that which devides us..
Gatver. Jij dan ook eenquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:04 schreef Tele6 het volgende:
Barreltje
Ik ken het, te veel piekeren en te weinig slapen, en ik heb ook geen goede oplossing. Vannacht langer liggen piekeren dan slapen. Ze hebben me medicatie gegeven waardoor ik iig niet meer in totale paniek raak, maar het is niet genoeg om ook echt in slaap te vallen. * note to self, met psych bespreken
Veel plezier in de sneeuw!quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:32 schreef Barreltje het volgende:
Bwuh.. jij ook eenTele6!
Ik begin een patroon te zien.. steeds eind maart/ begin mei heb ik last van mezelf.. een soort van lente depressie ofzo..
Anyway.. genoeg gezeurd! Nu lekker de piste af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |