Iemand moest het doen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Fijn dat jij de open deur even intrapt.
Hjb is gewoon op school.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zeker zo'n mutserig vrijgezellenuitje.
Nicequote:Op woensdag 27 maart 2019 16:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee maar heb nu mallen leren maken dus kan overal mallen van maken.
Op kakseks? Weet niet of dat er ooit niet was.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:37 schreef Crack_ het volgende:
Wel kut dat er alleen maar meer taboe op is gekomen
'het is jouw toekomst' - klaar?quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
28 maar hjb. Ik heb legit redenen zo laat nog student te zijn.
Ja echt Haha heb echt zin. Ga vrijdag van alles wat ik zin heb mallen te maken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nicezou mooie maken voor verjaardag van vriendinnen ofzo
Ik studeer ook naast mijn baan hoor. Was geen judgement.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
28 maar hjb. Ik heb legit redenen zo laat nog student te zijn.
plas, en natuurlijk was dat er altijd daarom zeg ik ook 'meer'quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Op kakseks? Weet niet of dat er ooit niet was.
You better.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik studeer ook naast mijn baan hoor. Was geen judgement.
Niks mis met eens goed over elkaar heen pissen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
plas, en natuurlijk was dat er altijd daarom zeg ik ook 'meer'
je redenen om te blijven studeren, gewoon dat het jouw toekomst is is toch al goede reden?quote:
Ik vind het lekker.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
naatje gebruikt drugs omdat hoogopgeleiden dat doen, wat heb jij voor excuus?
Ja, true. Maar had ook allang klaar kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je redenen om te blijven studeren, gewoon dat het jouw toekomst is is toch al goede reden?
Ja ik ook, en qua leeftijd vind ik dat niet erg maar krijg nu wel echte behoefte om geen student meer te zijnquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, true. Maar had ook allang klaar kunnen zijn.
Toen ik geen student meer was was het enige dat ik wilde weer studeren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik ook, en qua leeftijd vind ik dat niet erg maar krijg nu wel echte behoefte om geen student meer te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |