word helemaal verliefd als ik dit zie, stoeien is echt lekkahquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zag deze ook weer voorbij gekomen, wat een goeie herinneringen
Goed, ik meende het ook wel toen ik zei dat ik dat stom vond van mezelf hoorquote:
Dan ben je inderdaad niet welkom in de KLB SC!quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je de KLB SC mascotte niet kent mag je hier eigenlijk niet posten
ja dat was een tegenvallertjequote:Op woensdag 27 maart 2019 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
dat was echt leuk toen we die Skye reeks hadden en voordat ze de zaad van Logan Paul had geconsumeerd
Wordt een heftige strijd tussen Chloe en DjeDjequote:Op woensdag 27 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is maar goed ook, haar kans om met mij te trouwen was bijna voorbij
Echt fijn als vrouwen comfortabel en trots zijn op hun lichaamquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
haha ik blij dat ze bij de ICT nooit in mijn zoekgeschiedenis kijken
ik hoop dat ze een kattengevecht houden waarbij eentje per ongeluk op de andere valt met haar lippen en dan komen ze erachter dat ze dat eigenlijk niet verkeerd vonden en dan beginnen ze te tongen en roepen ze mij erbij en dan houden we een trio met veel zweet en tranen van blijdschap en genotquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wordt een heftige strijd tussen Chloe en DjeDje
sneertje isax?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
egional_indicator_s:
egional_indicator_n:
egional_indicator_e:
egional_indicator_e:
egional_indicator_r:
egional_indicator_t:
egional_indicator_j:
egional_indicator_e: :black_heart:
egional_indicator_i:
egional_indicator_s:
egional_indicator_a:
egional_indicator_x:
Mij ook.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:00 schreef Der_Mann het volgende:
mezelf wel een halve stijve gegeven met dat verhaaltje net
het zaad*quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
dat was echt leuk toen we die Skye reeks hadden en voordat ze de zaad van Logan Paul had geconsumeerd
HUTSquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zo is dat vriend, hier gedragen we ons altijd netjes
quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zo is dat vriend, hier gedragen we ons altijd netjes
ah kattengevecht als in catfight, vond het al wat verwarrend aangezien het hier ging over kattenvoer en als je googled op kattengevecht krijg je ook daadwerkelijk katten en dat is niet wat je wil, die dingen houden je 's nachts wakker.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat ze een kattengevecht houden waarbij eentje per ongeluk op de andere valt met haar lippen en dan komen ze erachter dat ze dat eigenlijk niet verkeerd vonden en dan beginnen ze te tongen en roepen ze mij erbij en dan houden we een trio met veel zweet en tranen van blijdschap en genot
Mijn katten vechten wel eens, holyshit manquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah kattengevecht als in catfight, vond het al wat verwarrend aangezien het hier ging over kattenvoer en als je googled op kattengevecht krijg je ook daadwerkelijk katten en dat is niet wat je wil, die dingen houden je 's nachts wakker.
Verder hoop ik het ook voor je, klinkt als een geile boel.
geeft niet, blij dat het nu duidelijk is en we op dezelfde voet verder kunnenquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah kattengevecht als in catfight, vond het al wat verwarrend aangezien het hier ging over kattenvoer en als je googled op kattengevecht krijg je ook daadwerkelijk katten en dat is niet wat je wil, die dingen houden je 's nachts wakker.
Verder hoop ik het ook voor je, klinkt als een geile boel.
Ik was heel die serie vergeten manquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kent die serie, maar haar niet. Is gewoon vreemd als je smaakt hebt
ow jaquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Door de letters achter elkaar te zetten?
ik las kanker in plaats van kaffer en dat zou niet hadden gemogenquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:07 schreef JimmyDean het volgende:
Oh jullie kijken die kafferseries ook echt.
zou niet hadden nee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik las kanker in plaats van kaffer en dat zou niet hadden gemogen
quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik las kanker in plaats van kaffer en dat zou niet hadden gemogen
Ja ik ook, moeten we aan blijven werken want het gaat niet vanzelfquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geeft niet, blij dat het nu duidelijk is en we op dezelfde voet verder kunnen
dat klopt. seizoen 1 was vooral in de eerste helft best middelmatig maar toen Hydra opkwam in de films werd de serie ook aanzienlijk beter. ieder opvolgend seizoen werd steeds beter en nu vind ik het oprecht een uitstekende serie waar de DC series veel van kunnen lerenquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:07 schreef Driepink het volgende:
Ik heb alleen seizoen 1 van S.H.I.E.L.D. gezien.. lees nu net dat er 5 seizoenen zijn?!
Wist je dat dit een reptiel is die van gedaante kan veranderen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet eens de lekkerste Elizabeth
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij neukt wel makkelijk in de reet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede complottheorie weer driepinkquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wist je dat dit een reptiel is die van gedaante kan veranderen?
Ja, ik kwam viavia vorig weekend dus op zo'n filmpje waarin ze beweren dat zij een 'shapeshifting reptile' isquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goede complottheorie weer driepink
iets met omgaan met afwijzingenquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
waarom valt Jimmy alleen op dode personen
kan me anders goed herinneren dat hij een keer een trio kreeg aangeboden door 2 lekkere chicksquote:
dat krijgt niemandquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan me anders goed herinneren dat hij een keer een trio kreeg aangeboden door 2 lekkere chicks
Die kunnen geen nee zeggenquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
7e begint bijna.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:07 schreef Driepink het volgende:
Ik heb alleen seizoen 1 van S.H.I.E.L.D. gezien.. lees nu net dat er 5 seizoenen zijn?!
Ik hou wel van ruwquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
7e begint bijna.
Eerste seizoen is wat ruw maar het is één van de beste series die ik ooit heb gezien.
het is wel jammer dat het eerste seizoen niet al te best begon omdat er daardoor veel mensen afgehaakt zijnquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
7e begint bijna.
Eerste seizoen is wat ruw maar het is één van de beste series die ik ooit heb gezien.
daar baseer ik de looks van vrouwen ook op, hevig gefotoshopte covers van tijdschriftenquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is de Vogue van volgende maand:
[ [url=https://cdn3-www.thefashionspot.com/as(...)icle1.jpg]afbeelding[/url] ]
Terwijl daar veel series last van hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is wel jammer dat het eerste seizoen niet al te best begon omdat er daardoor veel mensen afgehaakt zijn
Boeiend, dichterbij haar zal ik toch niet komen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar baseer ik de looks van vrouwen ook op, hevig gefotoshopte covers van tijdschriften
zoals Justified, dat was in seizoen 1 voor een groot gedeelte een monster-of-the-week type serie maar daarna werd het een top 5 aller tijden serie. een aanrader als je ooit nog eens tijd hebt en zin hebt in iets nieuwsquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Terwijl daar veel series last van hebben natuurlijk.
doe jij dat gratis dan?quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij hopen.
Ik vind betalen voor seks zoiets minderwaardigs om eerlijk te zijn.
Ik zwem louter naaktquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:19 schreef Der_Mann het volgende:
vrienden ik ga naar huis
morgenochtend dus allemaal afspreken bij mij en ik vertel niet wat we gaan doen maar neem jullie zwembroeken mee(hint hint)!!!
doei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |