*insert zelfde reactie als bij vorigequote:Op woensdag 27 maart 2019 11:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij leeft online leven, niet te vergelijken met mij
ohja diequote:Op woensdag 27 maart 2019 11:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
*dbs
Dbz is al erg oud dus dat kijk ik niet meer. Dat is alleen leuk vanuit een nostalgisch oogpunt
Er kan toch ook prima een zone zitten voor de friendzone, de kennissenzone zegmaar en daarvoor nog de vage kennissenzone. Verschil tussen iemand die ik een hartelijke knuffel zou geven en iemand die ik de hand zou schudden, ofzo. Zo'n dateproces kan best wel ervoor zorgen dat je naar elkaar groeit, maar het niet verder komt dan dat.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het hele 'oh daten is mislukt nu ben ik friendzone' bestaat niet. Je zit altijd in een friendzone of nooit maar je bent gefriendzoned is onzin want dan zat je er dus al in?
heyquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:54 schreef Crack_ het volgende:
Maar mijn crush is niet verliefd op mij dus dan is de wereld toch juist niet mooi
Ja sorry, als je nou 7 jaar eerder wasquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:54 schreef Crack_ het volgende:
Maar mijn crush is niet verliefd op mij dus dan is de wereld toch juist niet mooi
En dat heeft dus allemaal niks te maken met daten/relatie. Er kan best een kennissenzone zitten maar dat heeft niks te maken met daten mislukt - friendzone. En dát slaat nergens opquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er kan toch ook prima een zone zitten voor de friendzone, de kennissenzone zegmaar en daarvoor nog de vage kennissenzone. Verschil tussen iemand die ik een hartelijke knuffel zou geven en iemand die ik de hand zou schudden, ofzo. Zo'n dateproces kan best wel ervoor zorgen dat je naar elkaar groeit, maar het niet verder komt dan dat.
Godver ben je verliefd, waarom zo blij?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja of gewoon niet aan niet boeiende shit irriteren want het leven is ZO mooi
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja sorry, als je nou 7 jaar eerder was
(maar, wel kut)
Het leven is toch gewoon mooi? Waarom zou je depressief en somber doen en je toch al korte leven zo'n donkere invulling geven?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Godver ben je verliefd, waarom zo blij?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jammerquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:54 schreef Crack_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |