Dat tweede, dankjewelquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee ik had mijn excuses nog aangeboden, of boeit dat je niet.
Welkom op fok!quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:21 schreef Solotov het volgende:
wat is dat hele welkom op fok gedoe dan
Welke film?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:23 schreef wadslak het volgende:
Duurt inderdaad lang, film was best te doen.
Echt hèquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:21 schreef Solotov het volgende:
Fijn!quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:23 schreef wadslak het volgende:
Duurt inderdaad lang, film was best te doen.
DBS Brolyquote:
Dit gemist hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:21 schreef Solotov het volgende:
Pansiequote:Op woensdag 27 maart 2019 12:24 schreef scrupuleus het volgende:
Hansieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Alleen onder het genot van een sigaretje maatquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:24 schreef Solotov het volgende:
[..]
ik ben een tijdje afwezig geweest
dus vertel
Scrup kom je vanavond the Avengers (2012) kijken?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alleen onder het genot van een sigaretje maat
sigaretjequote:Op woensdag 27 maart 2019 12:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alleen onder het genot van een sigaretje maat
Zitten er een hoopt naakte wijven in?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Scrup kom je vanavond the Avengers (2012) kijken?
Nee volgens mij nul.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zitten er een hoopt naakte wijven in?
vapequote:Op woensdag 27 maart 2019 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
komt meer teer vrij bij wiet dan sigaret maar ok
Weenie welke je hebt maar een vape staat niet voor niet-schadelijk ofzo hoorquote:
wel voor minder schadelijk dan sigarettenquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weenie welke je hebt maar een vape staat niet voor niet-schadelijk ofzo hoor
ja? Nicequote:Op woensdag 27 maart 2019 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wel voor minder schadelijk dan sigaretten
uhu kankerrisico is bij iedereen 100%quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
En tegenwoordig krijg je toch van alles kanker, dus wat maakt het nog uit
heb ik dat gezegd dan?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weenie welke je hebt maar een vape staat niet voor niet-schadelijk ofzo hoor
Allemaal prima maar dat roken gejankspam is nogal 3jarigquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:41 schreef Solotov het volgende:
[..]
rook soms op vrijdagavond wel pure jonko hoor
allemaal prima maar dat klinkt een beetje als jouw probleemquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Allemaal prima maar dat roken gejankspam is nogal 3jarig
zo is het, gelijk weer in d'r plek gezetquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:43 schreef Solotov het volgende:
[..]
allemaal prima maar dat klinkt een beetje als jouw probleem
Oh echtquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:43 schreef Solotov het volgende:
[..]
allemaal prima maar dat klinkt een beetje als jouw probleem
Nee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zouden we ook UI's en ondertitels met K____er mogen nemen?
Als dit mag, dan mag dat ookquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zouden we ook UI's en ondertitels met K____er mogen nemen?
ja krek wat doe jequote:Op woensdag 27 maart 2019 12:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt
Dat was mn punt niet maar okay, je bent noel wat doe ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer verwacht jij de Nederlandse taal meester te zijn?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:45 schreef Cronometer het volgende:
Wilde niet fokken mij bezighouden met mn reis maar ben zo zenuwachtig kan niet nadenken niets
quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:46 schreef TARDIS. het volgende:
K_____oehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Wanneer jouw inhammen terug zijnquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wanneer verwacht jij de Nederlandse taal meester te zijn?
Schelden met kanker is NIET okquote:
hahaha nou die zijn er al hoorquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wanneer jouw inhammen terug zijn
Wie heeft het over kanker?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Schelden met kanker is NIET ok
We krijgen geen oogkanker van tv-programma's en geen oorkanker van bepaalde muziek. Gebruik daarvoor maar normale taal. Ook verbastering kk of kenker achten wij niet nodig.
zo zie je maar weer waar zijn gedachtes liggenquote:
Er staat toch geen kankerquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Schelden met kanker is NIET ok
We krijgen geen oogkanker van tv-programma's en geen oorkanker van bepaalde muziek. Gebruik daarvoor maar normale taal. Ook verbastering kk of kenker achten wij niet nodig.
Heb een zelfgemaakt taartje met bladerdeeg, beenham, tomaat en kaas op griekse yoghurt met knoflook, zout en peper uit de ovenquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:49 schreef Der_Mann het volgende:
net een lekker voorverpakt broodje ei met zout, peper en mayo op van de albert heijn van 1 euro 54 die ik veel goedkoper thuis zelf had kunnen maken maar te lui voor ben.
daar zag ik gisteren foto's van, heb je goed gedaan kerelquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb een zelfgemaakt taartje met bladerdeeg, beenham, tomaat en kaas op griekse yoghurt met knoflook, zout en peper uit de oven
Ik denk alleen maar aan n___enquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo zie je maar weer waar zijn gedachtes liggen
Heb lekker over voor de lunch nuquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar zag ik gisteren foto's van, heb je goed gedaan kerel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |