"Zonder jezelf tekort te doen" had er eigenlijk nog bij gemoetenquote:
Ik denk ook een stuk afhankelijkheid en angst om het alleen te doen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:17 schreef steelhead het volgende:
[..]
Als mijn vriendin vraagt waarom ik met haar ben, zeg ik steevast, Stockholmsyndroom.
Maar liefde en verbinding kan rare dingen doen met mensen. Helaas vaak genoeg gezien.
"IK BEN POT, NOU GOED."quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:19 schreef TaMieke het volgende:
Altijd leuk, van die vragen wanneer je weer een vriend krijgt. Dat heb ik ook echt voor het uitzoeken
Dan heb je ws wel gelijk jaquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Zonder jezelf tekort te doen" had er eigenlijk nog bij gemoeten
Konijntjes zijnquote:
Dat vind ik niet. Ik ken echt wel mensen die uitstralen dat ze in de basis tevreden zijn met zichzelf. Mensen die duidelijk voor zichzelf durven te kiezen als het nodig is, maar verder prima in staat zijn relaties te onderhouden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies, alleen vinden mensen je een einzelganger die depressief is als je dat doet
Alleen wonen is het fijnste wat er is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou alleen niet weer alleen willen wonen. Dan trek ik nog liever bij mijn moeder in.
Is een gewenning. Na mijn scheiding was het even moeilijk, maar het went.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou alleen niet weer alleen willen wonen. Dan trek ik nog liever bij mijn moeder in.
Ik heb het een paar jaar gedaan maar het is niets voor mij, ik vind het niet leuk en niet gezellig.quote:
Q. is ook niet leuk en gezellig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het een paar jaar gedaan maar het is niets voor mij, ik vind het niet leuk en niet gezellig.
Dat denk ik ook. Ik vermoed dat mensen die abusief zijn, ook wel een beetje sorteren op dat soort types.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik denk ook een stuk afhankelijkheid en angst om het alleen te doen.
Wutquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies, alleen vinden mensen je een einzelganger die depressief is als je dat doet
Ik denk dat dat ook hun enige relaties zijn die langer standhouden, de rest vertrekt een stuk eerder.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:23 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik vermoed dat mensen die abusief zijn, ook wel een beetje sorteren op dat soort types.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |