abonnement Unibet Coolblue
pi_185973476
Het 3e seizoen van Santa Clarita Diet gezien in één dag ^O^ _O_

Tien afleveringen van een half uur zijn eigenlijk veel te kort voor zo'n leuke serie :(
pi_185973670
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Frontpage maandag 1 april 2019 @ 17:43:17 #103
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_185973841
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 14:23 schreef aquawoman het volgende:
Yeah, nieuw seizoen Z-nation! Heerlijk dat er gewoon bijna nul uitgelegd wordt over het einde van vorig seizoen :D
Meh weet niet of ik daar nog wel zin in heb, eerste 2 seizoenen waren top maar bij S3 takelde het steeds verder af tot een wazig nikszeggend verhaal -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_185977375
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
300 – 2007 16 1:56 uur | Actie
In het jaar 480 v.C. gaat de Spartaanse koning Leonidas met zijn groepje van 300 soldaten de strijd aan met ruim 1 miljoen manschappen in de slag bij Thermopylae.

Beyblade Burst – S01 2016 6 | Actie, Anime, Kinderserie
Middelbare scholier Valt Aoi neemt het samen met zijn Beyblade Valtryek op tegen vrienden, klasgenoten en rivalen om de nummer één blader in de wereld te worden.

Cave, The – 2005 16 1:37 uur | Actie, Avontuur, Horror
Wanneer een grot die ze aan het onderzoeken zijn instort, komt een groep doorgewinterde onderzoekers vast te zitten in een netwerk van grotten op de bodem van de oceaan.

Fate/Zero – S01-02 2011 12 | Anime
Na drie gevechten zonder winnaar begint een vierde oorlog om de mystieke Heilige Graal, een artefact dat een wonder verricht voor degene die het in handen heeft.

Gevoel voor tumor – S01 2018 12 | Comedy, Drama
Bij een jongeman in de de bloei van zijn leven wordt lymfeklierkanker geconstateerd. Hij verandert van een ambitieuze geneeskundestudent in een vechtende patiënt.

Hartenstraat – 2014 12 1:25 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
In de Negen Straatjes in Amsterdam bloeit de liefde. Hopelijk ook voor een gescheiden traiteur en zijn nieuwe buurvrouw, een koppige fashionista die helaas niet vrij is.

I Am Maris – 2018 9 0:54 uur | Documentaire, Intellectueel, Lifestyle
Via haar eigen woorden en kunst verbeeldt een jonge vrouw de helende kracht van yoga tijdens haar worsteling met psychische problemen en de weg naar zelfacceptatie.

In Vlaamse Velden – S01 2014 18 | Drama, Intellectueel
De leden van een doktersgezin worstelen om te overleven nadat de Duitsers hun huis hebben bezet tijdens de Eerste Wereldoorlog.

Jack and Jill – 2011 6 1:30 uur | Absurd, Comedy, Slapstick
Adam Sandler speelt vader Jack die tijdens de kerst aan de eisen van zijn gezin en zijn dominante tweelingzus Jill moet voldoen.

March Comes in Like a Lion – S02 2016 6 | Anime, Drama, Tienerserie
Een teruggetrokken, 17-jarige professionele shogi-speler werd al op jonge leeftijd wees. Hij kruipt steeds meer uit zijn schulp als drie zussen hem onder hun hoede nemen.

Nackt unter Wölfen – 2015 16 1:41 uur | Drama
Wanneer een wees wordt binnengesmokkeld in een concentratiekamp, wordt hij beschermd door de gevangenen. De bewakers komen al gauw achter zijn aanwezigheid.

Orphan – 2009 16 2:02 uur | Bloederige horror, Psychologische thriller
Kate and John Coleman adopteren de 9-jarige Esther uit een weeshuis, maar het duurt niet lang voordat Kate ontdekt dat Esther niet zo'n engeltje is.

Peppa Pig – S04 2004 AL | Feelgood, Kinderserie
Maak kennis met het kranige biggetje Peppa en haar familie en vrienden, en ontdek dat je overal grappige en leerzame avonturen kunt beleven.

Pokémon de film: Diancie en de cocon der vernietiging – 2014 6 1:16 uur | Actie, Anime
Een prinses schakelt Ash en zijn vrienden in om de energie leverende Hartdiamant te vinden en om haar koninkrijk te beschermen en in ere te herstellen.

Pokémon the Series – S02 2016 6 | Actie, Anime
Ash gaat met zijn moeder en Pikachu naar de Alola-regio om zich aan te melden bij de Pokémonschool, waar ze het opnemen tegen het snode Team Skull.

Princess Bride, The – 1987 12 1:38 uur | Actie, Avontuur, Comedy, Romantisch
Deze cultklassieker en romcom gaat over een boerenjongen die de strijd aangaat met een snode prins om de prinses ten huwelijk te kunnen vragen.

Reservoir Dogs – 1992 16 1:39 uur | Controversieel, Misdaad, Thriller
Joe Cabot organiseert met zijn zoon 'Nice Guy' Eddie een spectaculaire overval op een grote diamantair. Maar het gaat fout. Een keiharde en bloederige confrontatie volgt.

Sleight – 2016 16 1:29 uur | Drama, Misdaad
Een jonge straatgoochelaar probeert zijn zusje alleen op te voeden en begint met drugsdealen. Maar hij weet nog niet hoe meedogenloos zijn leverancier kan zijn.

Son of a Gun – 2014 16 1:44 uur | Actie, Misdaad
Een jonge kruimeldief wordt door zijn beschermer in de gevangenis, een berucht misdadiger, verplicht hem te helpen ontsnappen en een overval te plegen.

Springvloed – S02 2016 12 | Drama, Mysterie
Een politierekruut doet onderzoek naar de onopgeloste moord op een zwangere vrouw en vraagt daarbij de rechercheur die het onderzoek oorspronkelijk leidde om hulp.

Spy Who Fell to Earth, The – 2019 9 1:34 uur | Documentaire
Deze documentaire onderzoekt het leven en de mysterieuze dood van Ashraf Marwan, een Egyptische miljardair en Israëlische spion. Gebaseerd op het boek van Ahron Bregman.

Trap, The – 2017 16 1:30 uur | Comedy
Een man keert terug naar Atlanta om het in problemen verkerende restaurant van zijn familie nieuw leven in te blazen met een nieuw recept voor een kipgerecht.

Tumbledown – 2015 AL 1:43 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Na de mysterieuze dood van haar man, een geliefde folkzanger, ontmoet een journaliste uit Maine een brutale academicus die haar kijk op het leven verandert.

Ultraman – S01 2019 12 - Netflix Original | Anime, Fantasy, Sci-Fi
Jaren geleden verliet een buitenaardse held deze wereld in vrede. Nu moet de zoon van Ultraman de aarde beschermen tegen een nieuwe buitenaardse bedreiging.

War of the Worlds – 2005 12 1:57 uur | Actie, Fantasy, Sci-Fi, Thriller
Ray Ferrier probeert zijn gezin in veiligheid te brengen wanneer hij een allesvernietigend buitenaards leger van dodelijke Tripods ontvlucht.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 1 april 2019 @ 20:41:31 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185977469
Reservoir Dogs _O_

Potver. Die moet ik maar weer eens gaan kijken. Dat is zo lang geleden dat het voelt als de eerste keer.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 1 april 2019 @ 21:05:44 #106
47102 Elvi
miemkwien
pi_185978014
Huh War of the Worlds heb ik pas nog gekeken op Netflix.
  maandag 1 april 2019 @ 21:33:16 #107
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_185978661
After Life en Umbrella Academy gezien, goede series. Turn Up Charlie wel aardig.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_185979250
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 21:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
After Life en Umbrella Academy gezien, goede series. Turn Up Charlie wel aardig.
Mijn vriend was even in 2 weken alle afleveringen van Game of Thrones aan het kijken en ik keek even mee en ineens was daar big guy Luther uit The Umbrella Academy! Daar ook al zo groot.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_185979473
Springvloed S2, helemaal leuk *O*
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  maandag 1 april 2019 @ 22:07:26 #110
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_185979702
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 21:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn vriend was even in 2 weken alle afleveringen van Game of Thrones aan het kijken en ik keek even mee en ineens was daar big guy Luther uit The Umbrella Academy! Daar ook al zo groot.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, dat is waar ook. Hij is de broer van Sam.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 1 april 2019 @ 22:26:06 #111
335263 freaky40
pi_185980148
The OA season 2 klaar. Vreemd einde. Op naar season 3(?).

And now something completely different; Santa Clarita Diet season 3.
Allemaal cabaretteketet!
pi_185981130
After Life, onverwacht in 1 keer uitgekeken... Heerlijk!
Ik voelde gelijk al met hem mee! Heerlijke zwarte humor!

Paar GOT acteurtjes, leuk!
pi_185981142
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 22:07 schreef EdvandeBerg het volgende:

Oja, dat is waar ook. Hij is de broer van Sam.
:Y herkende hem direct omdat hij zo groot is :D Volgens mij in The Umbrella Academy nog wel met extra kleren oid aangedikt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 1 april 2019 @ 23:50:51 #114
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_185981919
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 23:11 schreef Themeparktommy het volgende:
After Life, onverwacht in 1 keer uitgekeken... Heerlijk!
Ik voelde gelijk al met hem mee! Heerlijke zwarte humor!

Paar GOT acteurtjes, leuk!
Paar? Ik herkende Walder Frey meteen maar dat was de enige
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_185981944
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 23:50 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Paar? Ik herkende Walder Frey meteen maar dat was de enige
Nope.. De acteur die de dominee speelt die bepaalde mensen weer tot leven kan brengen is de psych in de serie
  maandag 1 april 2019 @ 23:55:15 #116
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_185981978
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 23:53 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Nope.. De acteur die de dominee speelt die bepaalde mensen weer tot leven kan brengen is de psych in de serie
Ja! Nu valt het kwartje!
Scratch a liberal and you will find a fascist
  Redactie Frontpage maandag 1 april 2019 @ 23:58:53 #117
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_185982033
Ben ook weer begonnen aan Santa Clarita Diet, vermakelijke serie :Y. Was er trouwens echt van overtuigd dat die agente Anne gespeeld werd door Rosario Dawson (Death Proof is mijn favoriete film, vandaar :+ ), maar schijnbaar is het dus heel iemand anders.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_185989628
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 23:58 schreef LTVDK het volgende:
Ben ook weer begonnen aan Santa Clarita Diet, vermakelijke serie :Y. Was er trouwens echt van overtuigd dat die agente Anne gespeeld werd door Rosario Dawson (Death Proof is mijn favoriete film, vandaar :+ ), maar schijnbaar is het dus heel iemand anders.
't is een soort discount Rosario Dawson :)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Redactie Frontpage dinsdag 2 april 2019 @ 23:40:07 #119
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_186001165
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2019 14:20 schreef Karstman het volgende:

[..]

't is een soort discount Rosario Dawson :)
Dat gezegd hebbende vind ik Ron ook lijken op een low-budget versie van Elijah Wood _O-.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Admin woensdag 3 april 2019 @ 13:30:51 #120
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186008666
Netflix ligt onder vuur van de traditionele filmpartijen:

Helen Mirren: 'fuck Netflix!'
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_186008713
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:30 schreef Breuls het volgende:
Netflix ligt onder vuur van de traditionele filmpartijen:

Helen Mirren: 'fuck Netflix!'
Totdat Apple met een grote zaak geld langskomt, net als met Steven Spielberg. :')

Bioscopen zijn niet meer van deze tijd. :{w
  Admin woensdag 3 april 2019 @ 13:38:04 #122
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186008794
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:33 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Totdat Apple met een grote zaak geld langskomt, net als met Steven Spielberg. :')
Daar moest ik ook even aan denken toen ik Spielbergs citaat opschreef, maar wat hij doet is een tv-serie maken voor Apple TV+. Hij maakt geen film. Dus hij zal wellicht niet tegen Netflix c.s. zijn, maar wil graag dat ze apart worden gehouden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_186008846
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:38 schreef Breuls het volgende:

[..]

Daar moest ik ook even aan denken toen ik Spielbergs citaat opschreef, maar wat hij doet is een tv-serie maken voor Apple TV+. Hij maakt geen film. Dus hij zal wellicht niet tegen Netflix c.s. zijn, maar wil graag dat ze apart worden gehouden.
Los van het verschil in ervaring (ik geef de voorkeur aan het gemak van thuis boven de moeite/kosten/potentiële irritaties van een bioscoopbezoek) heb ik ook het idee dat streamingdiensten wat meer geneigd zijn indie films en nieuw talent een kans te geven. Ik vraag me af of Roma in de bioscoop zo"n groot publiek had bereikt bijvoorbeeld.
  woensdag 3 april 2019 @ 13:53:16 #124
8369 speknek
Another day another slay
pi_186009065
Ergens snap ik het wel, de bioscoopervaring *is* anders dan een thuiservaring, en als regisseur probeer je voor een bepaalde ervaring te ontwerpen.

Maar talkies waren nog meer een wezenlijk andere ervaring, en als er iemand zou betogen talkies van de Oscars te weren zou die net zoveel hoon verdienen als de bios grognards.

Eigenlijk zou Netflix een soort The Artist moeten maken, maar dan met een traditionele regisseur in de hoofdrol. Jammer alleen dat Netflix verder niet in staat lijkt goede films te produceren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Admin woensdag 3 april 2019 @ 14:01:27 #125
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186009200
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:41 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Los van het verschil in ervaring (ik geef de voorkeur aan het gemak van thuis boven de moeite/kosten/potentiële irritaties van een bioscoopbezoek) heb ik ook het idee dat streamingdiensten wat meer geneigd zijn indie films en nieuw talent een kans te geven. Ik vraag me af of Roma in de bioscoop zo"n groot publiek had bereikt bijvoorbeeld.
Ja, dat is een terugkerend argument in die discussie, inderdaad. En dat is ook wat Netflix zelf aangaf:

NetflixFilm twitterde op maandag 04-03-2019 om 05:00:40 We love cinema. Here are some things we also love:-Access for people who can't always afford, or live in towns without, theaters -Letting everyone, everywhere enjoy releases at the same time-Giving filmmakers more ways to share art These things are not mutually exclusive. reageer retweet
Okee, deze argumenten gaan meer over kijkers dan makers, maar het is een vergelijkbaar punt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')